![]() |
Netgear
Netgear Technical Support, wat kan ik voor u doen? :o :)
Ik ben een van de zes Netgearers die u spreekt als u ons belt. Ben wel benieuwd naar wat feedback over de producten. Mensen hier met een WGR614, WG111, DG834 etc? |
doe mij maar linksys of belkin.
|
In het huis waar ik woon stond een MR814v2. Grenzeloos schijtapparaat. Alle 100 mbit-LAN-streams transformeerde hij in sijpelende pisstroompjes data van hooguit 10 KB/sec. Nogal wat onderzoek gedaan op diverse gebruikersfora en het bleek dat iedereen hetzelfde had. Het is gewoon een wanprodukt, Netgear heeft het altijd doodleuk ontkend en gewoon gedaan alsof het apparaat werkte.
Het eerste het beste 15 euro routertje van Mycom werkt nog beter, ook al gaat het om één of ander baggerding van Q-Tec ofzo. In zulke prijsklassen moet het apparaat ineens goed werken, omdat het voor die prijs de moeite niet is om te gaan bellen met een helpdesk. |
Ik heb/had een Netgear RP614v2. Deed het altijd wel oké, maar ben toen overgestapt op de ingebouwde router in mijn ZyXEL omdat die Netgear maar 256 connecties aankan, tegenover 1024 voor de ZyXEL. Aangezien ik toen nogal eens gebruik maakte van BitTorrent vond ik die limiet irritant.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |