![]() |
Belspelletjes
Alles wordt gewoon het oor van de presentatrices ingefluisterd. :|
Ze praten de show niet zelf aan elkaar. :nono: |
Citaat:
|
Ik ben gedesillusioneerd. :(
|
Dat zag je zeker bij Katja Vs Gordon ? :o
|
Dit is net zoiets als dat je verteld wordt dat sinterklaas niet bestaat :( :(
|
Omg echt. :( Daar gaat mijn carrière. :(
|
Kan je niet goed luisteren dan :) ?
|
Citaat:
echt élke zin :| |
Ik vond het ook raar om te zien..
Dat mensen soms 2 uur lang gewoon mensen napraten. Nu begrijp ik ook waarom ze steeds zeggen: '' Jury dit Jury dat'' en dat de Jury steeds ''geintjes'' uithaalt.. |
Het is 1 groot complot van de Jury...
|
Lijkt me nog best moeilijk, 2 uur lang alles letterlijk herhalen wat iemand je influistert.
|
Citaat:
|
Je gaat nu ook anders tegen die belspelletjes aankijken
|
Citaat:
|
gigi :bloos:
|
|
's nachts is er zo'n door bij een belspel die standaard dronken is.. :D
|
Citaat:
|
een waar openbaring
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Belgische belspelletjes zijn veel leuker...
|
Citaat:
zou ik weleens willen zien ja :p |
Wajoo deze is echt erg..
http://www.youtube.com/watch?v=XJzRD...rlandse%20taal Verschillende bedragen van 100 tot 500.. En dan even snel zorgen dat ze die 500 niet pakken :nono: |
Citaat:
|
En toch zijn ze grappig om naar te kijken...
|
http://www.youtube.com/watch?v=a0-Gn...elated&search=
Haha, een 3x hetzelfde antwoord.. In België maken ze er ook een hele act van geloof ik.. |
Citaat:
Zo moeilijk is het ook niet, altijd hetzelfde. Je schrijft gewoon 1 keer zo'n tekst en je kan tientallen van dat soort belspelletjes maken. |
Ik wil zo iemand worden die die mensen vertelt wat ze moeten zeggen en dan opeens communistische propaganda gaan schreeuwen. (y)
|
In België lullen ze het echt wel zelf aan mekaar... Het wordt dus niet ingefluisterd. Dat weet ik van een betrouwbare bron.
|
ik geloof er niks van :| ... zobiezo niet bij alle belspelletjes, en lang niet álles wordt ingefluisterd
|
Het is ook niet zo dat ze echt fluisteren.
|
alsnog sou ik gigi doen :D:D:D(Y)
|
Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet, maar ik vind datgene wat de meeste belmiepen aan elkaar praten zo slecht en repetitief dat het wel on-the-spot bedacht moet zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In ieder geval was die 'b' een typo. Dat scheelt al iets.
:( |
Citaat:
Het lijkt me wel wat om influisteraar te worden. En dan een hele lange, ingewikkelde zin beginnen die uiteindelijk nergens heengaat. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |