![]() |
Hoe was je dag?
Nou?
Ik heb gewerkt aan een paper voor school en mijn franse tante gazeuse gekeken. "Batsiedakkie, batsiedakkie, knoflook dat is batsiedakkieee." :o |
ik heb geleerd, morgen tentamen. en woensdag nog een.
het is een saaie kutdag. (n) |
ik heb een hele lekkere rode curry gemaakt met pompoen die ik net opgesmikkeld heb
|
Nou... Mijn weekend was leuk. Vrijdag ben ik met een vriendin uit eten geweest en daarna nog ff wat gedronken. We hadden ons kapot gelachen om een zatte engelse die helemaal van de kaart was. Hij gaf een playback optreden (met danspasjes!!) voor de mensen die er waren, dat zag er natuurlijk heel mooi uit :). Het was allemaal heel grappig tot dat hij bij ons aan tafel kwam zitten en onze drankjes leeg dronk en mn sjaal gebruikte om zn zweet af te vegen (N). Zaterdag op mn werk hadden we inktvis ringen gebakken, dus ik rook lekker naar inktvis. Vanuit mn werk moest ik me haasten om te eten, douchen en de trein te halen om toch een btje op tijd bij mijn nichtje te zijn. We zijn die avond met een paar man uit geweest en dat was (Y). Vandaag lekker uitgeslapen en wat gegeten en gedronken in Den Bosch. Nu ben ik moe en ga ik maar douchen.
|
Ik had vandaag moeten leren maar omdat ik tot 7 uur vanmorgen in de kroeg heb gehangen is daar helemaal niks van terecht gekomen :(
|
Ik ben fijn een eindverslag voor een module conflicthantering aan het maken en het is erg veel werk. Ondertussen ben ik aan het bedenken wat ik na mn afstuderen wil gaan doen en er is teveel keus.
|
ik mocht vandaag werken in een brasserie waar ze alleen maar marco borsato, frans bauer en andre hazes draaiden. ik voelde me meteen thuis, zo gaaf. morgen weer (y) (y)
|
de hele dag geleerd en pauze gehouden. Dat het maar gauw volgend weekend mag zijn dan zijn de proefwerken weer over..
|
ik bakte vanmorgen muffins en toen moest ik werken. was relaxt want er was niets te doen.
daarna had ik een high tea, en ik zit nu zo vol dat ik drie weken niets meer hoef te eten. :) |
ik had een raar weekend maar gisteravond nog wel met mijn vriend naar een feestje geweest en dat was aangename afleiding.
|
brakke kkdag
|
ik ben, tevergeefs, naar mijn werk gefietst. daar zag ik namelijk dat mijn baas me op de zaterdag had ingepland, terwijl ik al anderhalf jaar standaard op de zondag werk.:):):)
en dat de volgende week weer heeft gedaan, terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik wel doordeweeks kan maar niet de zaterdag!:):):) toen ging ik aan mn essay trachten te werken, die nu een redelijke opzet heeft.:) en nu met mn scharrel aan t msnen, en wat muziek luisteren. (y) |
Ik ben wakker geworden naast m'n vriend en dat is altijd een goed begin van de dag. (y)
Jammer dat ik daarna alleen nog maar geleerd heb. |
Net nog even nagerushed, voor de rest fucked.
|
Net zei ik "ahw :)" en ben ik naar een verjaardag geweest en om nog onbekende redenen zat ik eerder oncomfortabel in de Stubnitz en dat was best duur en best kut :)!
|
Kut.
M'n nota schiet voor geen meter op, en ik moet nog minstens vijf pagina's vollullen. |
Ik sliep vannacht om half 6, na een geslaagde avond met baileys en rode wijn met cola light en een citroentje. Vandaag heb ik echt geen flikker gedaan, alleen maar gegeten, mn haar ingevlochten en mn nagels gelakt. Nu ga ik clerks 2 kijken bij een vriend.
|
gister meegedaan aan een miniplaybackshow, compleet met jury en winkeltje. het was geweldig, het sloeg helemaal nergens op en ik heb me echt rot gelachen. het was echt zó leuk (Y)
http://img276.imageshack.us/img276/6296/dsc0080aj6.gif houdoe! :) :) :) |
ik heb gewerkt en dat ging eigenlijk best snel (y)
morgen een dagje naar gent. :cool: |
Gisteren was er een premiere van Wild Romance. Ik mocht met een collega zaal 1 plaatsen (de grootste zaal). Alles was leuk en aardig totdat een van de promomeisjes zei dat we een aantal mensen hun plaats moesten wijzen (de cast, regisseur etc.). Weet ik veel hoe die mensen eruit zien! Gelukkig ging ze het later zelf maar doen. Maar toen was het kwaad al geschied en had ik de hele avond knallende koppijn.
Het was een hectische avond, maar nog wel wat celebs van Nederlandse bodem GESPOT, zoals Kelly (wat een enorm zeikwijf is dat! Ze maakte er een heel drama van dat er geen stoel speciaal voor haar was :') ), Henk Jan Smits, Ellen ten Damme, Antonie Kamerling, familie Brood, Ruud de Wild en monique sluyter die niet wilde opschuiven. Er waren nog veel meer, maar kan er even niet opkomen en bij heel veel had ik een ik-ken-jou-ergens-van-gevoel. Na dit hele gedoe gingen de reguliere voorstellingen weer door en bij deze wil ik aan alle klanten die bij mij een kaartje kwamen kopen mijn excuses aanbieden... :bloos: |
Mwoah niet echt boeiend.
|
lamme dag gehad, vanavond even met fake en roodbaard enzo film gekeken, over the hedge, leuke film (Y) ohja net ook nog even de afl. van prison break van vorige week bekeken, ben eeeeeindelijk weer een beetje bij na weken achtergelopen te hebben. morgen weer naar rotterdam en ik heb er zin in, krijg 4 bezoekers deze week, gezelliggg :cool:
|
Citaat:
|
http://arthole.livejournal.com
zie hier het graf van ian curtis, scroll wat naar onder |
Citaat:
|
haha
|
Waarom toch zijn er én chipolataworstjes én chipolatavla. Chipolata komt van het italiaanse woord voor ui, wat dus nergens op slat bij de vla, dus dat hebben de albert heijn, de mona én de c100 geweten. Hilariteit alom.
|
Ik heb dit weekend de hele tijd geschilderd en vandaag moet ik het klaarspelen vier natte doeken mee naar school te nemen :s , olieverf sucks wat dat betreft. Lekker tot 5 uur op school zitten en daarna eten met mn vriendje en met de playstation spelen.
|
Poging tot repeteren met een band.
Maar mede door de brakheid van sommige leden zijn we er na 3 kwartier mee gestopt. Dus hebben we de hele middag voor de tv gehangen en gekeken naar een progamma over gehandicapte mensen en zo. Zondagmiddag = geen leuke tv. |
zaterdag avond even naar museumnacht geweest, erna uit geweest op leidseplein. nachtbus genomen en aldaar gediscussierd met mensen over op wie we moeten stemmen eind van de maand :) :)
Gister uitgeslapen, opgeruimd, tv gekeke en vooral niets gedaan. zo direct rijles bij nieuwe rijschool, en erna werken. |
ik werd op mijn vrije dag wakker geschreeuwd door schilders oid met hun 'VOLLUK' ik deed alsof ik sliep, wat ik even daarvoor ook nog deed :mad: nou toen was ik wel vroeg op en in principe zou ik kunnen gaan leren maar die herrie :mad:
|
Kort.
|
Mag dit topic?! :eek:
|
Ik ben naar Marijke in Amsterdam geweest vrijdag & zaterdag (toen ook naar een demo), zaterdagavond met mijn vriendje Utrecht ingeweest, niet zo lang want ik was dood, maar het was tof. En zondag naar de dierentuin en dat was ook tof.
Net college gehad en naar een vluchtelingendemo geweest en nu moet ik natuurlijk studeren maar ik ga eerst fijn youtuben. |
gister met 2 vrienden wezen eten in de Bazar. Daarna naar Borat the movie geweest ( (y) ) en toen biertjes gedronken in de Weber.
Zometeen werken :( |
Citaat:
:o |
IK stond vanmorgen echt laat op, en toen wilde ik douchen, maar er is een jongen hier die een nieuwe boiler aan het installeren is. Dus er is alleen koud water, behalve in de keuken. Maar daar kan ik niet douchen. Verder heb ik even wat dingetjes geregeld, ga ik straks naar Nijmegen en vanavond bij mn vriendje chinees eten.
De telefoon van de boilerjongen gaat nu af en ik schrok me dood want hij heeft echt een walgelijke ringtone met schreeuwend kind. |
Ik heb twee handelingsdelen gehaald en 1 verneukt, nu leren voor de volgende.
|
Vanmorgen om 8u wakker om een verslag af te maken :') vlak voor de deadline in het postvak van mn docente geschoven en nu de hele middag Bottom kijken ahhh :)
|
Ik heb net een espresso gedronken omdat ik bovenop de facturen in slaap dreigde te vallen. Op dit moment bestaat mijn dag uit duf zijn, pijnstillers en zuigtabletjes nemen, af en toe facturen inbrengen als ik de cijfers kan lezen en proberen niet in slaap te vallen. Straks naar school, al helemaal geen zin in. Klote-stillevens.
En het is duidelijk dat ik geen medelijden verdien, want dan had ik de tand maar moeten laten trekken. Maar ik vind dat zonde, want het ziet er naar uit dat ze wel fatsoenlijk door gaan komen en ze staan niet scheef, alleen gaat dat dus gepaard met ontstekingen en pijn. Jeij. |
ik heb uitgeslapen en toen moest ik werken.
daar heb ik lopen bitchen omdat ik vrijdag was ingedeeld van 07.00 tot 17.00 en nu hoef ik pas om twee uur te beginnen :cool: zo ga ik risotto maken en daarna trainen |
Ik fietste achter drie allochtonen en eentje keek om en toen fluisterde ze wat. Daarna haalde ik ze in en begonnen in koor JOOD en JERUZALEM en vieze ziektes naar me te blèren. En ze waren echt 11 ofzo. Ik was van mijn apropos.
|
Ik zou vandaag opzoek gaan naar twee nieuwe bankstellen, maar daar had ik uiteindelijk geen zin meer in dus heb ik de hele dag genikst :) Wilde (wilde) rijst met cocos en groenten gaan maken, maar ik denk dat ik maar een boterham eet en straks werken. Wat doelloos toch allemaal weer.
|
Nou ehhh mijn dag was saai en verrot. Ik had ineens twee uur wiskunde achter elkaar en daarna heb ik een toets duits keihard verpest. Net een verhaaltje voor nederlands geschreven en zometeen ga ik koken.
Verderrrr wil ik iets leuks doen maar ik weet niet wat en ik heb eigenlijk ook geen tijd :( |
ik ben voor het eerst sinds tijden op het forum geweest :D en electriq leeft nog *dubbel*
|
Ik gaf vandaag dramales en maakte het 4e deel van de computercursus op mijn stage. En ik at 4 manderijnen. Nu ga ik naar huis en ik heb honger.
|
ik heb geleerd en een toets gemaakt en weer geleerd.
en straks ga ik nog muziek maken. dus dat maakt de rest van de dag weer een beetje goed. |
mijn dag was ok, want ik heb een nieuw stagehuisdier gekocht, omdat een spastische cliënt het oude huisdier (cavia) had dubbelgevouwen :D toen was ie dus dood.
nu heb ik een dwergkonijn gekocht met een BAARD en hij is grijs en heel leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |