![]() |
Trainen
is iets waar ik absoluut geen benul van heb
maar ik wil mijn conditie wat verbeteren en krachttraining gaan doen post hier je tips mag voor thuis trainen, buiten of in de sportschool verder wil ik er ook nog een vechtsport er bij gaan doen begin volgend jaar maar wat is een beetje aan te raden ik zat zelf te denken aan kickboxing maar vind dat soms weinig dynamisch |
kickboxen weinig dynamisch? :eek:
Volgens mij krijg je daar een geweldige conditie van, maar ja... ik doe het zelf niet. :) |
Ik heb B-kick gedaan, zal denk wel zelfde zijn als kickboksen. Of in ieder geval ongeveer. Maar dat is echt wel super goed voor je lichaam. Je gebruikt al je spieren en je krijgt er een super goede conditie van. Want stilstaan dat mag niet.
|
Ik ga hier geen tips meer geven omdat hier alleen maar noobs op dit gebied zitten imo. Ga op een goed sport forum kijken en dan in de stickies...
|
Citaat:
ik hoef helemaal geen pro tips want die krijg ik tegen die tijd wel van mijn trainer, ik zoek gewoon de simpele do en don'ts zodat ik lekker kan beginnen aan de anderen: dynamisch was het foute woord denk ik, maar ik bedoel meer richting oosterse vechtsporten, iemand die ik ken die adviseerde kung fu |
ik zit nu bij fysio om mn conditie te verbeteren en spieren te kweken ;) bij fysio omdat ik zegmaar geen conditie had omdat ik ziek ben geweest en alles...
tsja.. ik krijg dus heel schema van wat ik moet doen.. zoveel minuten fietsen, zoveel hardlopen, crosstrainer enz enz maarja dat is natuurlijk persoonlijk dus daar heb jij niet zoveel aan.. het werkt wel maar je kan vast niet 'zomaar' naar fysio gaan.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |