![]() |
Stoppen met roken..
Heeft iemand tips?? :confused:
|
Alles wegsmijten, veel water drinken, niet snoepen.
Als je het echt wil, lukt het ook. |
Citaat:
|
gewoon niet meer doen. Een tijdstip uitzoeken (en je er echt aan houden en jezelf een zwak mietje vinden als je smoesjes bedenkt om die datum uit te stellen) en op dat tijdstip, als je denkt dat je er klaar voor bent: STOPPEN!! Gewoon geen sigaret meer in je mond stoppen. Denk aan de voordelen van het stoppen. Nadelen zijn er niet.
Onthoud: van roken krijg je kanker. |
Ja..dat je van roken kanker krijgt staat met koeienletters op het pakje..maar bij mij helpt het ook niet :)
|
en bedenk ook dat je de mensen om je heen vreselijk teleursteld als je telkens zegt 'ik ga stoppen dan en dan' en het geowon niet doet.
( zoals mijn vriend dus :mad: de zak) |
veel water drinken en steets langer vol proberen te houden
als je een dag niet gerookt hebt, probeer je een week als je een week niet gerookt hebt, probeer je een maand als je een maand niet gerookt hebt, probeer je drie maanden en zo maar doorgaan |
je moet gewoon heel graag WILLEN STOPPEN..
als je het echt wil dan lukt het wel.. gewoon in 1 keer stoppen, al je sigaretten weeggooien en ieder1 mededelen dat je gestopt bent.. of samen met iemand stoppen, maar weeniet of dat werkt.. :confused: SUCCES! :) |
Denk aan anderen die een hekel hebben aan roken (of bijvoorbeeld astma hebben) en doordat je rookt niet in je buurt willen komen wanneer je rookt. Echt waar hoor, ik vertik het gewoon om bij vrienden te gaan staan wanneer ze roken!
Ga gewoon alle nadelen opschrijven en plak die ergens waar je het telkens ziet. (vraag bij de biologieles of je eens wat vieze gevolgen mag zien van roken, gadver! Als je dan niet stopt!) |
of probeer het professioneler met nicotinepleisters.
|
Citaat:
|
sluit een weddeschap af met een vriend of vriendin die ook wil stoppen met roken... En de gene die weer gerookt heeft die moet... uuh?? ja verzin maar wat --> die andere trakteren ofzo?? :rolleyes:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |