![]() |
Ipod is vastgelopen?
Ik heb gisteravond mn ipod in de oplader gedaan en toen ik hem er vanochtend weer uit haalde, bleef ie op het oplaadscherm staan. Ik kan alle knoppen indrukken, maar hij reageert nergens op. :( Ik vind het echt vreselijk kut. Ik wil mn muziek terug :(
Resetten heb ik al gedaan. Althans, als resetten is dat je de menu knop en pauze/play knop tegelijk langdurig moet indrukken. Wie kan me helpen :( |
reageert ie ook niet als je m aansluit op je pc?
|
Hmz, ik had hem net weer aan gekregen, maar nu loopt ie weeeeer vast :confused:
|
wat deed je toen dan? Kreeg je ook een foutmelding oid?
Heb je m trouwens niet per ongeluk laten vallen? (al was het maar heel zachtjes, dat je dacht er is vast niets mee) |
Mja nu doet ie het weer. Naja, zal wel :confused: Sluit het topic maar.
|
haha :P suc6 er mee ;)
|
Ok, nu doet ie dus echt helemaal niets meer! :( Hij is daarna nog een paar keer vastgelopen, maar dan kon ik hem nog wel resetten. Maar dat gaat nu dus ook niet meer... Help :(
|
Citaat:
|
Restoren dat ding.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders weet ik het ook niet. |
Wat achterlijk dat die accu het nu al begeven heeft :mad:
|
Citaat:
dat is zo duur :| |
Een nieuwe accu is twee tientjes ofzeu.
|
Ja maar het laten plaatsen van een nieuwe accu zal wel duurder zijn.
|
Citaat:
|
Dan doe je het zelf of zoek je een nerd als vriendje om het voor je te doen. simple.
|
Citaat:
|
Ja, hoe doe je dat in vredesnaam zonder dat ding gruwelijk te slopen? :confused:
|
zit er geen garantie meer op?
|
Verdere specificatie? Ipod mini, video, nano, whatever?
|
Citaat:
|
Mjah, dat gereedschap is vrij exotisch. Stanleymesjes verkopen ze nou eenmaal niet overal.
|
Citaat:
|
Iemand zei dat het zou kunnen dat er krassen zitten op mn harde schijf...?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mn ipod blijkt nog wel binnen de garantie te vallen (y) Maar dat kan dan niet meer lang duren denk ik... Dus ik ga vrijdag snel naar de apple centre! :)
|
Citaat:
Zelf batterij vervangen is niet aan te raden, zeker niet bij een ipod video. |
Citaat:
|
kheb dit ook wel is gehad, kon hem ook niet meer uitzetten. ik heb gewoon 1,5 dag gewacht tot de batterij leeg was, en toen op de computer aangesloten. daarna deed hij het weer gewoon normaal.
|
Citaat:
|
Apple center idd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Accu verwisselen bij mij is even kapje eraf halen en een andere batterij erin doen?! wtf Ding is trouwens is 1 keer fataal gevallen, terwijl ik achter mijn hond aanrende, maar toen viel hij ook echt HARD. Kreeg ik gewoon een nieuwe, garantie was al lang verlopen..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |