![]() |
Happy Feet (animatie)
trailers happy feet
HAPPY FEET een nieuwe animatie over pinguins :D van Warner Bros. Pictures. Verhaal: Het verhaal speelt zich af in de wereld van de Keizerpinguins op Antarctica. Deze pinguins zingen, ieder zijn eigen lied, om partners aan te trekken. Helaas is Mumble, de zoon van Memphis en Norma Jean, de slechtst denkbare zanger. Dit probeert hij echter te compenseren met zijn uitzonderlijke tapdans-kwaliteiten. Stemmen: Robin Williams .... Ramón/Lovelace/Cletus Hugh Jackman .... Memphis Elijah Wood .... Mumble Nicole Kidman .... Norma Jean Brittany Murphy .... Gloria In de bios in november (in amerika neem ik aan) http://images.apple.com/moviesxml/s/...0608301204.jpg |
Ik denk wel dat ik er naartoe ga, ik heb de trailers al gezien en volgens mij is dit de eerste animatiefilm die ik vrijwillig ga kijken.
Wat trouwens ook nog een reden is om wél te gaan: tijdens de voorstukjes van de film wordt ook de trailer van de nieuwe Harry Potter film getoond. :rolleyes: |
Lijkt me leuk :o
|
Trailers gezien in de bios enzo. In de Nederlandstalige versie :s
Lijkt me geen reet aan. |
info: vanaf 6 december in de bios.
|
Ben benieuwd, trailers zeggen me nog niet zo veel, maar Babe van George Miller vond ik erg goed.
|
't Lijkt me niet erg leuk.
|
ben er nu al helemaal verliefd op alleen heb al zoveel verschillende trailers gezien dat dat volgens mij ook de hele film was :nono:
|
Ik vond Madagascar en die namaak ervan (naam kwijt) al niet erg boeiend, dus verwacht hier ook niet veel van.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |