![]() |
Verkiezingen - wat heb JIJ al gedaan?
Natuurlijk zijn we allemaal flink aan het discussieren met iedereen over de koers van Nederland, wie het beste onze stem kan krijgen en waarom Bos of Balkenende nou premier moet worden..
Maar een andere vraag is natuurlijk.. en hoe heb je je mening al omgezet in daden? Ga je mee campagne voeren met een PJO/politieke partij of blijf je hangen op fora om mensen te overtuigen om toch echt te gaan stemmen en op een bepaalde partij? Zelf ben ik vanuit de JS Utrecht flink bezig met de campagne. Er staan de komende twee weken behoorlijk wat activiteiten gepland en ik heb zo het idee dat het druk zal worden. |
Ik ga stemmen, dat is goed genoeg.
|
Ik doe niet mee aan de campagne, ik heb het gewoon te druk.
|
Nee, alle partijen in Nederland zijn kut, dus waarom zou ik voor ze campagne voeren? Ik ga natuurlijk wel stemmen.
|
Ik ben actief bij ROOD dus al tijden bezig.
|
Ik heb gegeten en geslapen. Ook heb ik verschillende discussies/debatten geobserveerd.
Vandaag is er op de VU een verkiezingsdebat tussen Verdonk, Donner, Halsema en Heerts. Als ik mijn opdracht voor 13:30 uur (want dan begint het) afkrijg, ga ik er naar toe en anders hoor ik wel van anderen hoe het is gegaan. ;) |
ik ben actief bezig om alle campagnes en (tv-)debatten te mijden. ik wil 22 november namelijk serieus en weloverwogen een stem gaan uitbrengen die niet gebaseerd is op polls, gratis pennen, modder gooien en last-minute beloftes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, ik heb 24 van de 25 verkiezingsprogramma's die je als lid van de VVD krijgt verspreid en in een plaatselijk politiek café een of ander naief SP'ertje met de grond gelijk gemaakt. Niks om van te schrikken.
|
Citaat:
|
Oh ok, misschien zien we elkaar daar! ;)
|
Niets en ga waarschijnlijk ook niets doen ook. De politiek blijft k.u.t, stemmen verandert daar niets aan.
|
Citaat:
Ik ben namelijk onzichtbaar. |
Citaat:
|
Pff, alsof ze nog een extra een irritante folderaar nodig hebben...
|
Citaat:
Btw, ik doe niet zoveel. Ga volgende week in de kraam staan voor de SP Apeldoorn en probeer niet-stemmers met beetje linkse mening over te halen toch maar SP (of anders GL) te stemmen. |
Citaat:
|
Ik vind het interessant om met sommige mensen over de politiek te discussiëren, verder stem ik.
Ik zet me niet actief in voor een politieke partij omdat alle partijen vervelend zijn. |
Ik ben lid van de SP, dus ik doe mee met de verkiezingscampagne. Afgelopen zaterdag hielp ik bij een informatiestand en viel ik mensen lastig met flyers en folders en tomaatvormige sponsjes (:confused:), komende vrijdag doe ik dat weer en tussendoor ga ik eventueel posters rondplakken met een knettergek hyperactief kettingrokend vrouwtje van in de vijftig, dat tevens lid is. :D Verder ga ik uiteraard gevraagd en ongevraagd in discussie met iedereen die geen SP wil stemmen en kraak ik alle andere partijen publiekelijk af.
|
Ach ja, op die manier kraak ik de SP en GL publiekelijk af, mijn manier van campagne voeren. (y)
|
ik heb stemwijzer gedaan en er kwam uit dat k extreem rechts ben (y)
|
Ik ga vooral veel discussie's aan met vrienden zodat zij er ook een beetje bij stilstaan. Verder ben ik absoluut niet politiek actief.
|
k ga 22 november savonds naar denhaag feestje vieren bij de ChristenUnie (laten we hopen)
en verder ben ik aan t proberen mensen aan t overhalen daarop te stemmen aangezien ik 17 en 7 maanden ben en niet mag stemmen :mad: |
Citaat:
|
Ik heb moeilijke vragen gesteld aan mensen van PvdA, CDA, GL en D'66.
PvdA en CDA lui heb ik omver geleuterd :) Verder ben ik heel hard de democratie aan het tegewerken door op lelijke puntje van politici te wijzen. |
Citaat:
|
deze keer niet, tijdgebrek
|
Ik heb een pakket SP-soepkommen uit de post van mijn huisgenoot gejat :bloos:
ze is toch nog drie maanden in het buitenland |
wat heeft campagne voeren ermee te maken? het gaat erom dat je handelt naar je idealen en niet dat je ze opdringt aan willekeurige voorbijgangers.
|
Ik heb de poster van Femke voor m'n raam gehangen, zodat iedereen die voorbij loopt aan haar herinnert wordt.
Ik heb op de universiteit één meisje bekeerd om van SP over te stappen naar GroenLinks en één ander meisje om van CDA naar GroenLinks te gaan. :cool: |
Citaat:
|
twee vvd'ers er van overtuigd om toch maar pvda te gaan stemmen.
|
Mensen op kantoor uitgemaakt voor filistijnen en kaffers omdat ze rechts stemmen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |