![]() |
Hoe wil jij je kinderen noemen?
Topic is alweer een tijdje geleden geweest, maar ik ben benieuwd! ;)
|
meisje: Rosa, roepnaam Roos (of Noa, Julia of Esther)
jongen: Samuel, roepnaam Sam dit zijn de enige namen waar m'n vriend en ik het over eens zijn ;) |
nee
|
Boudewijn, Valentijn en Godfried.
|
Otto
Bazile Emile Arthur Lukas Julia/Juliette Helene Marie Otis m'n vriend is niet akkoord, maar die wil dan ook Jan en Lies en Bart (n) |
moet ik dat nu al weten :confused:
|
sietroensap.
|
Nja ik weet wel wat ik wel mooie namen vind.
Voor een jongen: Querijn, Sam, Lucas, Jasper. Voor een meisje: (Roos)Marijn, Lynn, Mara, Anne-Lotte. Meer weet ik zo even niet. :p |
Hm geen idee nog eigenlijk.. Pieter vind ik wel leuk, Alex ook of Lucas/Luuk.
Voor een meisje weet ik 't al helemaal niet.. Noor(tje) vind ik wel leuk. Of misschien Floor. Milou vind ik ook leuk, maar zo heet m'n beste vriendin, dus dat is eigenlijk wel een beetje raar.. |
Citaat:
anne-lotte :( |
hahahahahanneke, hihihihihiggi en huhuhuhuhugo :D (y)
|
Misschien wil ik wel helemaal geen kinderen..
maar wat ik opzich wel mooie namen vind: jongen: Tom, Arthur..uhh meisje: Esther, Emmy, Laura, Linda, Nadia.. zoiets ;) |
Citaat:
Wat is daar nou weer mis mee? Het is alleen niet zo apart of supermooi dus ik denk dat ik dat toch niet zou doen. ;) |
Ik wil geen kinderen, en autisme is erfelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus
|
Ik haat kinderen :)
|
Jonalt en Barek.
|
M
Balthazar Archibald V Nee |
Ik hoef helemaal geen kinderen.
|
Ongeacht het geslacht Barthold.
|
meisje: marijke,monique
jongen: sander,jelle |
Voorlopig geen kinderen voor mij. Dus ook geen namen.
|
Meisje: Sophie, Catharina (roepnaam Cathy ofzo), Marijn, Lucy
Jongen: Victor, Sam, Mark Weet nog niet eens zeker of ik kinderen wil, maar goed :rolleyes: |
Citaat:
Ik mag hopen dat ik nooit zo stom word dat ik aan kinderen begin. |
Haha ja klopt, maar goed, ik woon toch niet in Frankrijk. ;)
|
Panlor en Notsje.
|
Citaat:
Sadist |
mijn zoon heet Sam Yannick.
als ik ooit nog een kind krijg noem ik hem Sep of Jip en meisje Lieve of Babet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet ik veel, dat zie ik dan wel weer. :p
|
Als het een jongetje wordt: Jesse of Levi
Als het een meisje wordt: Jasmijn of Lise Als het onzijdig wordt: Baps of Baptista |
Mocht ik óóit kinderen krijgen, dan stel ik me voor dat ik óf drie zoons krijg, óf twee zoons en een dochter (ja, je ziet het al: ik geef de voorkeur aan jongens :o). :)
In het geval van drie zoons zullen de namen zijn: Zoon #1: Wilhelm [mijn achternaam]. Zoon #2: Edmund [mijn achternaam]. Zoon #3: Jacob [mijn achternaam]. In het geval van twee zoons en een dochter zullen de namen zijn: Zoon #1: Wilhelm [mijn achternaam]. Zoon #2: Edmund [mijn achternaam]. Dochter #3: Odilia [mijn achternaam]. Zoals je ziet, heb ik een vrij ouderwetse smaak (en ja, ik heb ook al een idee in mijn hoofd van de middelste namen :bloos: ) - dus het zal me vrij wat overredingskracht gaan kosten bij hun vader. :s :( |
Citaat:
http://membres.lycos.fr/hiyami/vf/illus/ba2g.jpg http://membres.lycos.fr/hiyami/vf/illus/ba3g.jpg http://membres.lycos.fr/hiyami/vf/illus/ba4g.jpg http://membres.lycos.fr/hiyami/vf/illus/ba5g.jpg |
Citaat:
Bij mij zijn het allemaal familienamen, trouwens. Ik doe aan stamboomonderzoek en dan kom je nog eens leuke namen tegen.... :o |
Citaat:
sam yannick vind ik wel leuk :) en lieve vink ook nie echt wat :o |
Citaat:
jongens naam :) :) :) |
Citaat:
daarom noem ik mijn zoon ook netjes Les Paul, en mijn dochter Marshall. zal ze leren, geboren worden. Oh, en als ik nog meer koters krijg: jongen: leo. randall. Zack. James. Patrick. meisje: Beth. Juliette. ja die komen inderdaad van Leo Fender, Randall Smith, Zakk Wylde, Jimmy Page, Beth Hart en Juliette Lewis ;) |
Ik wil geen kinderen, brr.
|
de eerste will en de andere grace
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hier is toch ook een heel oud mopje over?
"Ik heb twee zoons en ze heten Frank en Stijn" (voor de dombo's: spreek 'frank en stijn' heel snel achter elkaar uit:p) |
Ik wil geen kinderen omdat ik het de wereld niet aan ga doen dat er mensen rond gaan lopen die (enigszins) op mij lijken:)
Welke namen ik mooi vind voor een meisje: Eva-Luna, James Jongens sowieso geen idee. |
Citaat:
Dit is iets waar ik niet over nadenk. Wel opvallend dat er blijkbaar over een jaar of 10-15 een hele generatie Sams de kleuterscholen gaat overnemen. |
Citaat:
Ik heb geen idee, dat zie ik dan wel weer, maar het liefst namen met een o (lang uitgesproken) er in. Toon, Moos :D of Otto. Want dat klinkt goed bij mijn achternaam. |
Wat zei ik ook alweer in het laatste topic? Plien en Max geloof ik? Sil is ook wel hip.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |