![]() |
Hoevaak smsen
Ik heb een vraagje..
Hoeveel smsjes stuur je gemiddeld per dag naar je vriend/vriendin? (relatie) Als je het makkelijker vind om het per week ofzo erop te zetten mag dat evt ook.. Alvast bedankt! :cool: (y) |
te veel :o
|
2/3 keer denk ik.
|
Niet te vaak, want dat is echt vervelend en dan wordt het zo standaard!
|
Oke.. :) Nog meer mensen? :D
|
Citaat:
|
sms is irritant verschijnsel
|
Ik heb ook weleens gesmst.
|
Hij belt elke dag even vanaf zn werk. Smsen doen we alleen als we iets vergeten zijn te zeggen of iets hebben wat niet kan wachten tot 's avonds. Dit komt dus niet zo vaak voor.
En je poll slaat nergens op. |
Citaat:
|
misschien een keer in de twee weken ofzo
:P |
Leuk, zolang het niet te vaak is. Heb ook andere dingen te doen.
In de tijd dat ik een vriendin had verschilde het aantal SMS'jes per dag best wel. Denk gemiddeld 2 SMS'jes per dag. |
Laat me toch met rust!
Maar dat is eigenlijk omdat ik te lui ben om terug te smsen. |
Ik heb een hekel aan sms, maar ja, mijn vriendin niet dus ik conformeer me daar wel een beetje aan.
|
Hangt er vanaf of we elkaar zien die dag of niet... :)
|
keer of 2/3 per dag, raar genoeg dagen dat we elkaar zien vaker dan dat we elkaar niet zien :p
|
Citaat:
|
Varieerde:)
|
0-4 denk ik ofzo.
niet elke dag, vaak als we ons vervelen terwijl we wachten op de bus/trein ;) |
Eerst.. dagelijks, als ik btg had:D Vind het altijd leuk hoor :o Nu is het alleen iets te duur enzo :)
|
Als het er op aankomt? Hoe kun je nou ooit een peil trekken op hoeveel smsjes je stuurt op een dag.
De ene keer 100, de andere keer 0. |
ik vind het altijd leuk, tenzij hij berichtjes gaat sturen bij alles wat hij doet
'hoi lieverd, ik zit nu te poepen en moest aan je denken'. Ja, WTF? Maar dat doet hij niet, dus vind ik het leuk. Ik stuur zelf om de dag een smsje, ongeveer en hij de helft. Maar ik hou het niet bij dus het kan ook vaker zijn. |
Citaat:
|
Welk antwoord ik op de poll moet geven hangt af van hoe vaak er gesmst wordt - is dat met een normale hoeveelheid dan is het leuk, is het twintig keer per dag dan wordt het 'laat me met rust'.
Volgens mijn telefoonrekening heb ik afgelopen maand 57 smsjes verstuurd. Ik gok dat driekwart hiervan naar mijn vriend ging, 43 dus. Dat komt op iets minder dan anderhalf smsje per dag. |
tja varierend, van 0 tot 100
|
Altijd leuk, zolang ze maar inhoudelijk zijn en niet te veel herhaling bevatten van de vorige 100.
|
Ik heb er 300 per maand te besteden, die gaan half op, ongeveer.
|
Ik sms niet naar hem, want hij heeft geen mobiele telefoon. Maar toen hij die wel had, kreeg hij denk ik gemiddeld 1 berichtje per dag.
|
Jullie zijn echt rampzalig voor jullie provider!
|
gewoon een jongen
en 20 per dag ofzow :o |
ik wel elke dag
om de dag krijg ik eentje terug :p |
Zelden eigenlijk, ik bel liever eens.
|
Aangezien we elkaar op de uni bijna dagelijks zien, smsen we normaal gesproken maar sporadisch, maar nu hij in Barcelona zit voor TechEd Developers toch wel een keer of 5 per dag (nee, ik ben dus niet zo'n grote smser:P). Hij heeft alleen niet zoveel tijd om me ook terug te smsen:P
|
een of twee ofzo. ik bel hem nooit vanaf mn mobiel (want ik heb nog beltegoed en dat gaat zo gigantisch snel en nouja blabla ik bel gewoon nooit vanaf mn mobiel) dus ik laat via sms dagelijks wat van me horen zeg maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
En 2.34 keer per dag. |
Citaat:
|
ehh ik denk gemiddeld zon 10 per dag. Soms meer soms minder. Ik heb iig iets van 600 smsjes per maand en die gaan allemaal op.
|
Zoveel, dat ik maandelijks 10 tot 40 euro over mijn beltegoed heen zit. (n)
Voorheen stuurde ik ongeveer 5 tot 10 smsjes per dag.. :) |
van mij mag je de tweede 'S' weglaten.
geweldig vind ik het (y) |
Citaat:
|
Citaat:
enne hoe kom je aan 600 smsjes per maand :o heb zelf telfort 200+150 abo en daar heb ik 60 smsjes bij gekocht voor 6 euro, dat vond ik al best duur voor en telefoon abo (komt neer op 31 euro per maand, heb er een LG bij gekregen).. of heb je gewoon een duur abo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verschilt heel erg hoeveel hij smst. Meestal 2 à 3 keer per week. Hij smst altijd onverwachts:)
|
tussen de 0 en 10 per dag...
Ik vind het altijd maar irritant om zo'n ding in te tikken, maar zij vind het leuk, dusja.. :) |
ik ben op zoek naar een lover maar als ze dan wil smsen is het goed hoeveel ze het doet haalt niet uit
|
Ligt er een beetje aan. Op een doordeweekse dag eigenlijk bijna niet, we bellen savonds wel een keer! Wel vaak voor het slapen gaan :D
|
1,50 aan smsjes per dag :bloos:
|
Ook een keer zo'n vriendin gehad, en die was er niet blij mee toen ik, nadat het uit was, die kosten kwam declareren :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |