![]() |
(1 dec) Send More Paramedics+W.E. Whitmore
Batcave dus. 1 december. 7 euro(pretty hefty i know)
Bands: Send More Paramedics(UK) - zombiecore ofzo. Klinkt wel ok. Beetje municipal waste achtig zegt men. Shredder(BE) - Thrashy shit. Supersnel. Ruig dus. Cracks in the Wall - Snel en ranzig....hmmm ;) En als klap op de vuurpijl: William Elliot Whitmore(USA) - keywords: Singer/songwriter, blues, country met een punk attitude. Southern Records. Een man met z'n banjo dus. J. Cash en Tom Waits worden genoemd als invloeden/vergelijking. Ik weet r ook t fijne allemaal niet van, ken de man niet. |
William elliott whitmore, count me in, zo fucking goed.
|
Supergave show, balen dat ik al kaartjes heb voor Minus the Bear.
|
Check de songs of the blackbird plaat mensen.
|
Citaat:
|
Hij is ook makkers met MLIW, komt uit dezelfde stad (ofzo?). Doet wel vaker shows met hardcorebands als ik me niet vergis.
|
Ja dat had ik al gelezen. Ach ik ben siked. Hou daar wel van dat soort "rariteiten" in line ups.
|
30 november met Tunng in Paradiso, voor de geinteresseerden.
|
Ik zie t alweer, ik loop achter de feiten aan. Iedereen kent die vent en ik had r nog nooit van gehoord.
|
Haha, sorry David.
|
:)
Anyway ik hoop dat dit bijdraagt aan een goedgevulde batcave. Zou mooi zijn! Zijn andere shows op die dag ook in Arnhem enz. |
Ja, bummer David. Ik hang in Arnhem.
Sorry. Klinkt als een goede show. William elliott whitmore, erg benieuwd, lijkt me gek op zo'n show. Maar ik ben een singer songwriter fan :) Volgende week Walter. :) |
Ach we spelen genoeg de komende tijd. Wel 2 buttshows(oa in arnhem met die AN ripoff geloof ik) dus daar hoef je t ook niet voor te doen hahah.
Ik niet echt, althans ik heb weinig uitgechecked, maar bluesy shit trek ik goed dus wie weet. |
This is hell.
bah bah. 3 shows mee gedaan 2 jaar terug. not to do ;) |
Schijnen nog eikels te zijn ook toch?
|
Ja, wij deden een cover, vonden ze wel leuk om daarna ook te doen. Om ons een beetje belachelijk te maken ofzo.
Wel mooi dat ze 3 kutbands hebben opgedoekt om dit te beginnen. Hoppa. |
Pfff gay.
Batcave: Mag je daar een beetje hard staan met je shit of wat? Vitale info altijd voor mij, dan weet ik of ik als een natte krant ga klinken of niet hehe. |
Geen idee meer of je daar hard mag staan of niet, gewoon doen :)
Wat betreft This Is Hell, klootzakken indeed. Zouden deel van de backline meenemen, kwamen ze te laat, waardoor de lineup omgegooid moest worden (bands met 1 gitarist eerder enz). Daarna werd er spul geleend waar dus geen dankje of niks voor gezegd werd. |
Pfff gaylords. Mijn shit gaan ze niet lenen dus als ze weer zo'n grap uithalen.(niet dat ze er iets mee kunnen prob.)
|
Goed portie eyeballen van die gasten!
|
Die W.E. Whitmore tour is schijnbaar gecancelled vanwege een sterfgeval in de familie. Helaas voor de liefhebbers, de opkomst(probably) en natuurlijk die dude.
Ik gok dat citizens patrol nu speelt. Not sure though. Ruige band overigens. |
Speelt Bratpack dan al niet in Arnhem?
edit: nee dus. Van mij mag die hele handel naar Arnhem verplaatst worden. |
Ja daar staan al 5 bands ofzo. Zal daar wel druk worden en in 013 niet echt gok ik. Ach niks aan te doen.
|
Ok Sunpower is de vervanger. Get into it. Goede band.
|
Hm, de titel is een verwijzing naar de beste film allertijden. En Whitmore, dat maakt het ook wel interessant.
|
Whitmore zal niet optreden helaas, zie paar posts naarboven.
|
Ach. Nou ja.
Alleen om de titel ga ik er niet heen hoor. |
Vrijdag niggies. Dus als je niet naar Arnhem gaat...
|
In Arnhem zodat ik gelukkig een goed excuus heb om DeadNation's stagemoves te missen.
|
Vrijdag is in Diepenbeek bij Hasselt(b) ook nog een last minute show met NTB, Break&Enter en Unbreakable.
Eens zien wat het gaat worden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Shredder, vet. Eens kijken of ik nog vrij kan krijgen voor vrijdag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Teering wat een weekend. |
Ga overigens zeker proberen in Oirlo te geraken.
|
Voor mensen die over Nijmegen komen; ik heb nog plaats over in de auto 2 dec.
|
En hier vanaf Geleen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |