![]() |
Brand New, Mewithoutyou, Jeremy Enigk(ex SDRE) Melkweg
Zaterdag 3 Februari :)
Kosten 12 euro Staat trouwens op de Mewithoutyou site dat ze komen. Zometeen kaartjes halen! |
gvd @daar!
omfg lolol mewithoutyou lolz ik zat nog te twijfelen om brand new. maar nu zeker daar, ik ga ook even een kaartje halen |
Jeremy Enigk & mewithoutyou is een mooie combi, die dude zingt mee op oh porcupine.
en brand new's nieuwe album is nogal christelijk heb ik begrepen, hah. mooimooi. |
Citaat:
|
whaah!
als mwY erbij is ga ik er heen! dat moet dan gewoon |
dat wordt een mooi gristenavondje dan
|
Citaat:
|
ja dat van mewithoutyou wist ik al (y)
ik ging sowieso al natuurlijk nieuwe brand new album gaat ook goed worden (y) |
Chill, eindelijk mewithoutYou! En Brand New vond ik ooit ook wel leuk. ^^
|
ja brand new luisterde ik een paar jaar geleden ook vaak, totdat de emohype ging stormen. maar dat nieuwe album gaat mooi worden, eerste track "sowings season" is mooi. en de promo van het nieuwe album is hier en daar al van inet te trekken, met een balad achtig nummers getiteld 'jesus christ'. nieuwe tracks dig ik, ik kan ook wel snappen dat ze met mwY gaan touren.
Spoiler
|
Citaat:
Jeremy Enigk is tof, en mewithoutyou ken ik niet echt. Ik ben present. |
altijd maar amsterdam :(
|
Citaat:
|
ze komen ook in keulen/hamburg.
|
ah daar ben ik wel bij :)
|
Citaat:
|
Al kaarten binnen (y)
|
denk wel dat ik present ben.
|
Citaat:
Of je zoekt een cheapass hostel, of je wordt vrienden met iemand die in amsterdam woont, of je gaat met de auto, of um. Zoveel manieren om toch een concert te zien :eek: Ik ga morgen wel kaartje halen denk ik. |
ik heb mien kaartn
nieuwe album brand new is ook gelekt (Y) |
Deja Entendu is beter. Typisch zo'n band die moet stoppen op hun hoogtepunt.
|
Citaat:
|
ik ben waarschijnlijk wel van de partij.
|
Citaat:
|
Bummer dat Enigk niet meer komt.
|
+1
en ik hoorde dat de bassist van mewithoutyou tijdelijk is vervangen door hun oude bassist omdat de nieuwe zn arm gebroken heeft :/ |
maar als ik het goed begrijp zijn bn & mwY in maart/april weer in europa
|
ja, ik ga dus niet. jermey enigh speelt niet en mwy zie ik wel op powerfest.
|
Citaat:
|
op de melkweg site staat niet dat jeremy enigk niet meer komt?
|
Op de melkweg myspace site.
|
aha, thanks.
|
Citaat:
|
Wat suf zeg (n) :(
Nu had ik helemaal liever naar 30stm gewild, maar ja ach. |
Citaat:
|
ja inderdaad, wtf zeg.
|
Citaat:
Ik heb afgelopen week dat nieuwe Brand New album geluisterd en ben er toch niet zo heel erg dol op. Niet dat die 2e van 30stm zo geweldig is vergeleken met de eerste, maar toch Mewithoutyou wordt wel heel erg gaaf, maar het feit dat enigk niet meer komt vind ik erg jammer (n) |
en voor de geinteresseerden, het schijnt dat je bij deze show kortingsflyers kunt krijgen voor comeback kid etc
|
5 euro korting geloof ik.
|
Citaat:
|
ik kan zelf niet meer door omstandigheden, dus als iemand nog een kaartje wil? af te halen in groningen.
|
Citaat:
|
Brand New had van mij best in het voorprogramma van mewithoutYou mogen spelen. mewithoutYou was zo veel beter...
|
Citaat:
Brand New begon wel goed, maar daarna werd het steeds minder. Al die nieuwe liedjes zijn zo mellow geworden (N). Het was wel ok, heb me wel vermaakt ofzo, maar ik vond het niet echt denderend. |
ye. de set van mewithoutyou mocht wel wat langer en die van brand new een stuk korter. hoewel ik het idee had dat brand new gelijk maar 2 toegiften in het programma had gegooid zonder dat geëmmer met lang applaudiseren enzo. goede zaak.
mewithoutyou vond ik vooral heel gaaf dat ik ze gezien heb en dat ze me wel dezelfde feel gaven die ik verwachtte, maar die laatste twee nummers hadden van mij wel anders gemogen. ik had het idee dat ze dat nogal op routine speelde. oh porcupine had ie een beetje verneukt door grapjes met de tekst uit te halen ("oh porcupine" - "oh amsterdam") en op het cruciale moment in het nummer een adempauze oid in te lassen. ik had januari 1979 en/of wolf am i nog wel willen horen. maar ze moesten blijkbaar zo kort spelen volgens mij. helaas, volgende keer mogen ze van mij wel headlinen of in een zaal spelen waar het voorprogramma ook gewoon lang mag spelen(vermoedens). brand new kende ik niet zo goed, en was een paar nummers leuk, vooral die eerste paar nummers van hun nieuwe album. maar voor de rest vond ik het een beetje een gezapige band, nummers die me te duidelijk rond 1 persoon geschreven waren. en ze hadden blijkbaar een paar leuke meezingers, maar ik was nog te druk bezig met mn lichte teleurstelling over het mwY concert te verwerken om er een beetje van te genieten. ohja de zanger wilde onstage nog een coca cola date regelen ofzo? jammere afsluiter. ahwell, merch gekocht nagebabbeld en noar huus gegoan (Y) goede avond gehad |
Ik vond de set van Brandnew juist gebalanceerd. Oud, nieuw, hard en zacht werden netjes afgewisseld. Ik heb me in die 90 min geen enkele minuut verveeld.
Mewithoutyou was ook erg goed. Jammer dat ze zo kort mochten spelen. Ze hadden best wat eerder kunnen beginnen en dan wat langer spelen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |