![]() |
internet probleem
hey jongens, paar dagen terug is hier de kabel eruit geweest, ik heb met me stomme kop de stekker van de modems/routers eruitgetrokken... nu heb ik dus alleen internet op me laptop....
ik weet niet meer hoe ik dit moet fixen.. dus als iemand even kan helpen :D |
Stekkers er weer in op de manier hoe ze eerst zaten? :o
|
uhm ik bedoel dat ding is gereset, grappig figuur... en ik weet ff niet meer hoe ik bij die instellingen moet komen.
|
Pak het boekje erbij?
|
er is hier ook een subforum onzin weet je dat?
misschien moet je daar eens heen gaan, waarschijnlijk meer een subforum naar jouw stijl. (y) |
LOL probeer eens een nieuw ip adres aan te vragen op de pc's waar je geen internet meer hebt.
Ga naar start, uitvoeren typ in cmd vervolgens ipconfig /renew |
Citaat:
|
Citaat:
Read The Fucking Manual :) |
Citaat:
Read The Fabulous Manual :p |
Om maar even binnen te vallen:
ik heb eenzelfde probleem. Ik had mijn PC bij m'n vriendin thuis aangesloten. Daar werkte het perfect. Nu wilde ik mijn PC op mijn kamer aansluiten. We hebben daar een LAN met een aantal kamergenoten. Alle PC's staan aangesloten op dezelfde router (3 systemen) en nu wilde ik één van die PC's vervangen door mijn PC. Maar dat werkt niet, terwijl de PC die hier op stónd aangesloten, wel werkte. De tips van Poor Twisted Me opgevolgd en de volgende stappen doorlopen. Ik heb de standaard gateway gecheckt, dat adres gepingd, en ik kreeg als gevolg: 32 bits Viermaal onder elkaar: De doelhost is niet bereikbaar 4 verzonden pakketten 0 ontvangen pakketten 100% verlies Iemand enig idee wat het probleem is? P.S. Wat ik al wel niet overheb om Half-Life 2 te kunnen spelen ;) |
Citaat:
Ik verwacht wel enige inzet van een TS (topicstarter) die om hulp vraagt, en het minimale daarvoor is: geef informatie. Zonder dat kun je in het beste geval goed bedoelde reacties verwachten die gissen naar jouw probleem. |
kijk, enlightenment als je dat nou meteen had gezegd, dan had ik je dat gegeven. weet ik veel wat jullie nodig hebben. ik heb het misschien nu zelf a gefixed. daar kom ik nu achter...:P
EDIT: gefixed. |
Citaat:
Citaat:
|
we hadden hier laatst een kabel storing gehad..
ik had toen eerst de laptop aangezet, waardoor hij volgens mij ook het ip van de vaste bezette of ziets..enige verklaring die ik ervoor heb. ik heb vanmorgen stekker eruit gehaald.. :rolleyes: er weer in gedaan.. eerst de PC aangezet waardoor die gwon goed op de vaste zit. en daarna de laptop waardoor die alleen weer op de draadloze zit als het ware. |
Citaat:
|
ik zou het niet weten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |