![]() |
Naam van het spel?
Heey,
Ik heb een hele poos geleden een leuk spel gevonden (op het internet), maar ik kan hem nu niet meer vinden. Wat ik me nog kan herinneren aan het spel was dat je dingen moest zoeken waardoor je naar een ander level/kamer kon gaan. De eerste level is in een slaapkamer en dan tweede level in de woonkamer ... enz. Als het spel je bekend voor komt, dan moet je reageren of pm sturen Alvast bedankt, :rolleyes: |
*reageert* :rolleyes:
|
Zoek op Google naar: spelletje, dingen zoeken in slaapkamer, daarna door naar woonkamer :D
|
Haha.
|
Citaat:
|
Zijn er ook keukenlevels dan?
|
|
Ik zoek een shooter van het jaar 1999 (de tijd van Quake III Arena).
Ik heb er een demo van gehad het was een horror-shooter. De demo speelde zich af in een oud herenhuis. Op een gegeven moment loopte je door een glazen serre en vielen er monsters uit de lucht door het glas van de serre. Wat ik ook nog weet was, dat er een spiegel aan de muur hangde en op het moment dat je daar in keek zag je via de spiegel een geest achter je zweven. Weet iemand welk spel ik bedoel?! |
ja dat is Undying
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen doe normaal aub. Ik weet welk spel je bedoelt, weet alleen de naam of website niet meer heeft wel op onzin gestaan.
|
Citaat:
|
Ik zoek ook de naam van een spel. Wat ik er van weet:
-Ik speelde het op Win95 of 98 -Het achtergrond-deuntje is van alphaville - big in japan -Het was een spel waarmee je met een soort raceauto's over een grijs gebied rijd, waarbij je een streep trekt. De andere speler, of computer, doet dat ook. Tegen die streep mag je niet aanrijden. Omdat het veld van beperkte grootte is, ga je op den duur af. Wie kan me helpen? |
Citaat:
|
Ik snap die rolleyes niet :s
Sowieso beetje raar om op zo'n toon mensen om hulp te vragen :( |
Is dit topic verplaatst uit 'Onzin' oid?
|
lol lijkt heel erg op buzz lightyear de game ;)
maar dat bedoel je vast niet |
Topic is een beetje zout, slotje!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |