![]() |
Rollercoaster Tycoon voor XP
Waarom doet Rollercoaster Tycoon het niet op de Windows XP. Volgens mij moet dat kunnen.
|
denk het ook ja ;)
|
het werkt wel maar je kunt geen spel laden
|
Mischien mist die een bestand
en of ILLEGAAL of je download patches die mischien kan helpen : http://www.rollercoastertycoon.com/t...s/patches.html hey mensen mijn forum *blaat* please melden jullie daar ook aan p.s. net gemaakt |
Citaat:
Neeh ... kappen dan... Ohw en Ontopic, De Drivers kunne je helpen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons doet Rollercoaster Tycoon het wel op XP. En kun je ook spellen laden. Er is dus vast iets mis bij jullie ofzo..
|
hij hoort het ook op de xp te doen
misschien komt het door de instelling van de computer |
Rechter muisknop op icoon van RCT, rechter muisknop op compatibiliteit, compatibiliteitsmudus aanvinken en windows 98 kiezen.
|
bij mij werkt hij goed en kan ook spel laden
|
waaaaaah, dit is zo irri
ik zit met rct (de originele) onder WinXP en ik kan geen opgeslagen spel laden. Dan keert ie gewoon terug naar de desktop. En nergens geen patch voor te vinden!! :mad: Voor de rest werkt alles normaal. De enigste oplossing is 1 park in één stuk uitspelen. |
Citaat:
|
hey man is wel raar want bij mij doet ie ut gewoon
|
Ja, nu hebben we een nieuwe computer en nu doet RollerCoaster Tycoon het ook niet bij ons... Ik installeer eerste gewoon RollerCoaster Tycoon. Dat doet ie en dan kan ik de spellen ook spelen. Maar wanneer ik dan Bochtige Banen installeer, zegt ie wanneer ik wil spelen (ik heb nog niet de mogelijkheid om te laden of iets nieuws te spelen ofzo) dat ie een fout heeft:
ExceptionRaised - Acces Violation Error Location: Unknown Wat nu? Oja, en hij vliegt er inderdaad ook bij mij uit wanneer in een spel wil laden. |
Citaat:
dus dat is helemaal raar. misschien moet je gaan zoeken naar cracks |
Ik heb precies hetzelfde probleem met windows 2000 Professional... Als ik een spel wil laden vliegt hij eruit en krijg ik een Access violation melding.
|
Citaat:
|
Citaat:
er zit waarschijnlijk wel een beveiliging op en die moet je proberen te omzeilen... |
ja maar op een andere computer met windows 98 ofzo doet ie het wel... Dan is het toch een beetje vreemd?
|
Citaat:
|
ik heb rollercoaster tycoon en ook windows xp en bij mij werkt da hoor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wacht lekker op Rollercoaster Tycoon II komt met de kerst uit denk ik
|
hm ik heb nu hetzelfde probleem :( Ik heb gewoon een legale RCT, op een oude pc met win'98 werkt het wel, en nu op een nieuwe met XP Home Edition werkt het niet (een spel laden). Een nieuw spel opstarten kan wel, maar ik wilde juist eentje laden..
|
je kan een spel laden door naar de saved games map te gaan en daar op een saved game dubbel te klikken en zo laadt ie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn neefje heeft ook rct voor xp maar kan niet laden is er een patch voor? thankx. :)
|
Anders maak je even een flinke up :D
Nee, ik heb geen idee. Bij mij was het probleem ook dat het wel speelde maar niet kon saven en laden. |
bij mij doet ie het wel gewoon en tis wel een gebrande cd
|
geen van dit alle werkt.. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |