Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Wat hebben jullie tegen gabbers?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=150078)

gabbermeissie 05-07-2002 15:39

Wat hebben jullie tegen gabbers?!

Idd
Wij zen gewoon mense hoor
maja jullie zijn anders
wat een gelul ben ik hier aant brabellen njeh
kusssssssiez voor gabbers van hier
ook voor andere mense

beuk 05-07-2002 15:40

:d

de 05-07-2002 15:41

Is dit serieus?

Thutshui 05-07-2002 15:50

Ik heb absoluut nix tegen gabbers... Ik ga zelf vaak om met gabbers; hele aardige lui... Ik heb alleen iets tegen skins, maargoed, dat zijn niet altijd gabbers. Irritant is alleen dat ze wel vaak vergeleken worden...

Daar komt ook bij dat ik zelf nog regelmatig gabber muziek luister :)

gabbermeissie 05-07-2002 15:53

Jullie zijn cjoet

Chameleon 05-07-2002 15:58

live and let live enzo...

ik kan alleen niet met ze communiceren omdat ik een totaal ander nederlands spreek dan zij, en dat irriteert me wel (aan meerdere subculturen btw, maar zij zullen ongetwijfeld hetzelfde bij mij hebben)

Horror Kitty 05-07-2002 16:09

Och.. vind ze wel ok :)

Als hun het opbrengen als ze me voor t eerst leren kennen om niet naar mn uiterlijk te kijken, vind ik t best.. :)

Why can't we all just get along? :o

Eaglewing 05-07-2002 16:12

:rolleyes: hmm, bevestiging

nare man 05-07-2002 16:15

Gabbers hebben een agressieve uitstraling, dat heb ik tegen ze. Het zullen best aardige mensen zijn allemaal, maar die kisten en bomberjacks staan gewoon een beetje jammer. Net alsof je uit één of andere fabrieksarbeiderswijk in Birmingham komt ofzo, daar lopen alle werkloze jongeren er zo bij.

Joris 05-07-2002 16:20

Citaat:

nare man schreef:
Gabbers hebben een agressieve uitstraling, dat heb ik tegen ze. Het zullen best aardige mensen zijn allemaal, maar die kisten en bomberjacks staan gewoon een beetje jammer. Net alsof je uit één of andere fabrieksarbeiderswijk in Birmingham komt ofzo, daar lopen alle werkloze jongeren er zo bij.
precies, dat is het precies.

natuurlijk, uiterlijk zegt geen zak, en hoe mensen zich willen kleden is absoluut niet 'my business' Maar mensen die eruit zien alsof ze je over 10 mins de grond in gaan stampen zijn gewoon minder. Niet dat ik geloof dat de meesten dat zouden doen, maar laten we eerlijk zijn, de mensen die het doen, zien er meestal zo uit. toch? het is nauwlijks het mannetje met de stropdas om de hoek.?

Chelsea 05-07-2002 16:25

maakt toch niks uit wat andere van jullie vinden?
en als je het echt zo erg vind kleed je je maar net als andere

italianboy 05-07-2002 16:36

wie zn alter ego is dit :p

italianboy 05-07-2002 16:37

Citaat:

wallflower schreef:

Why can't we all just get along? :o

because we're human

CrazY G 05-07-2002 17:30

gabbers zijn toch cool, met hun aussies :) :cool:

AnTaRTiCa 05-07-2002 17:44

Citaat:

Thutshui schreef:
Ik heb absoluut nix tegen gabbers... Ik ga zelf vaak om met gabbers; hele aardige lui... Ik heb alleen iets tegen skins, maargoed, dat zijn niet altijd gabbers. Irritant is alleen dat ze wel vaak vergeleken worden...

Anal Avenger 05-07-2002 17:53

Citaat:

Thutshui schreef:
Ik heb alleen iets tegen skins
niet skins in het algemeen hoop ik :)

mystic girl 05-07-2002 18:00

Citaat:

Thutshui schreef:

deWit 05-07-2002 18:09

Ja gabbers zijn gewoon kut.

Slither 05-07-2002 19:12

Citaat:

gabbermeissie schreef:
Idd
maja jullie zijn anders
ook voor andere mense

...dit taalgebruik hekel ik, da's één.

little lady 05-07-2002 19:22

Euhmz kweenie, associeër gabbers altijd met nazi's..
Om de 1 of andere wazige reden..

AtHell 05-07-2002 19:24

Citaat:

nare man schreef:
Druk een puntje nare man :D nare man heerscht *staande ovatie :D*

S 05-07-2002 20:22

Ik hou van gabbers. Ik hou van alle gabbertjeees. :confused:

Zullen we ook een topic openen:

Wat hebben jullie tegen kakkers?
Wat hebben jullie tegen alto's?
Wat hebben jullie tegen skaters?
Wat hebben jullie tegen modepoppetjes?
Wat hebben jullie tegen goths?
Wat hebben jullie tegen nerds?

... :rolleyes:

Toeter! 06-07-2002 00:27

Citaat:

gabbermeissie schreef:
Idd
maja jullie zijn anders
ook voor andere mense

heb jij dan ook je haar onder de denkbeeldige lijn bovenkant linkeroor - bovenkant rechteroor weggeschoren?? :D :D

en gabbers zijn vaak dom, zonder levensdoel enzo. beetje op hun scooter (zonder helm uiteraard) rondscheuren....

Secreet 06-07-2002 07:37

Pfffff wat een gezeik toch weer...behalve dat ze lomp dansen heb ik er niks tegen :)

Joris 06-07-2002 09:00

Citaat:

Toeter! schreef:

En gabbers zijn vaak dom, zonder levensdoel enzo. beetje op hun scooter (zonder helm uiteraard) rondscheuren....

ghehehehe :D:D

robijnbeertje 06-07-2002 09:17

Citaat:

S schreef:
Ik hou van gabbers. Ik hou van alle gabbertjeees. :confused:

Zullen we ook een topic openen:

... :rolleyes:

ALLES

DutchTerror 06-07-2002 09:20

Hardcore never dies :D

Triloxigen 06-07-2002 09:41

waar staat dat dat wij [wij?!?] er iets tegen hebben?

Luca 06-07-2002 10:18

Ik ga niet met ze om. Ik hou niet van hun muziek. Ik ken ze niet. Maar ik heb ook niet iets tegen ze.

BrunetJuh 06-07-2002 10:48

ik heb nix tegen gabbers, dusse.....waar is dit voor nodig?
Is er zoveel haat tegen gabbers ofzo? :confused:

2young2live 06-07-2002 10:52

ik heb er ook niks tegen hoor..alleen snap ik niet hoe ze die muziek echt leuk kunnen vinden...maar ik heb wel respect voor ze om hoe ze zo ongegeneerd kunnen "dansen" op die muziek... :p
ik doe het je niet na :)

nare man 06-07-2002 11:06

Citaat:

S schreef:

Ik haat ze allemaal, DOOD DOOD DOOD RAHHHHHHHHHAGH

S 06-07-2002 11:19

Citaat:

nare man schreef:

Ik haat ze allemaal, DOOD DOOD DOOD RAHHHHHHHHHAGH

:D

~sweetgirl~ 06-07-2002 11:48

Citaat:

nare man schreef:
Gabbers hebben een agressieve uitstraling, dat heb ik tegen ze. Het zullen best aardige mensen zijn allemaal, maar die kisten en bomberjacks staan gewoon een beetje jammer.

Eva 06-07-2002 12:10

ik hou niet van hokjes!!!!!

maargoed het is niet zo dat ik wat tegen allemaal heb maar gewoon tegen een paar. en dan gaat het om de personen zelf net zo goed als ik aan sommige kakkers etc een hekel heb

toch weer hokjes :o

utopian me 06-07-2002 12:17

ik ken helemaal geen gabbers :o dus kan ik moeilijk zeggen wat ik tegen ze heb...... ik weet niet eens OF ik wel iets tegen ze heb..

Built to last 06-07-2002 13:40

Citaat:

nare man schreef:
daar lopen alle werkloze jongeren er zo bij.
aha...

Workingclass heet dat en ik betwijfel of ze er nog zo bij lopen, maar workingclass betekent gewoon arbeiders, niet werkloos. En t was vooral in de jaren 70.

dystopia 06-07-2002 14:37

Zie Nare man en Thutsui's mening ongeveer. Ik heb wel iets tegen schooiers die op straat lopen en daar de orde verstoren. Zoals junks die gezellig liggen te spuiten op het station en met vriendjes (vlooien, luizen etc.) rondlopen. En zo ook bijv. tegen een bepaald soort mensen die wel 'ns voorkomen in de gabberscene. Extreem-rechtse figuren; agressieve lui. Etc. Keep it :cool: hebben sommige individuen in onze maatschappij werkelijk geen kaas van gegeten.. :(

nare man 06-07-2002 14:40

Citaat:

Built to last schreef:
aha...

Workingclass heet dat en ik betwijfel of ze er nog zo bij lopen, maar workingclass betekent gewoon arbeiders, niet werkloos. En t was vooral in de jaren 70.

In die Engelse fabriekswijken is de werkloosheid ontzettend hoog. Er zullen er ook wel tussen zitten die wél werken, maar waar ik gewoon op doel, is dat het een beetje triestige uitstraling heeft.

Built to last 06-07-2002 14:46

Citaat:

nare man schreef:

In die Engelse fabriekswijken is de werkloosheid ontzettend hoog. Er zullen er ook wel tussen zitten die wél werken, maar waar ik gewoon op doel, is dat het een beetje triestige uitstraling heeft.

tsja wat is triest, het was gewoon zo dat ze er zo bij liepen om zichzelf met anderen te kunnen identificeren, maar ik denk dat het hard minder is geworden vanaf dat dat nazistische lui hun look overnamen, en toen gabbers weer van hun. want een gabber kent een skinhead nl alleen maar als een racistische lul

bertbart 06-07-2002 14:54

Ik heb helemaal niets tegen gabbers. Het zijn alleen mijn soort mensen niet. Ik deel helemaal niets met die mensen. Het drugsgebruik, de muziek en de manier van kleden staat me niet aan. Daarnaast vind ik dat gabbers vrij weinig te zeggen hebben. Een beetje doelloos hangen op straar is gezellig maar wel zonde van je tijd.

Floosje 06-07-2002 18:33

Citaat:

bertbart schreef:
Ik heb helemaal niets tegen gabbers. Het zijn alleen mijn soort mensen niet. Ik deel helemaal niets met die mensen. Het drugsgebruik, de muziek en de manier van kleden staat me niet aan. Daarnaast vind ik dat gabbers vrij weinig te zeggen hebben. Een beetje doelloos hangen op straar is gezellig maar wel zonde van je tijd.
Hier ben ik het best wel mee eens

Shao 06-07-2002 20:50

Bestaan gabbers uberhaupt nog ik die dacht dat ze volledig overrompelt waren door onze skatertjes :D

osmano 07-07-2002 15:54

Citaat:

Shao schreef:
Bestaan gabbers uberhaupt nog ik die dacht dat ze volledig overrompelt waren door onze skatertjes :D
whahahah ja dacht je ,moet je maar es goed rond kijke ,der zijn meer gabbers dan skater's nu ,want hardcore komt trug

Communiceer A* 07-07-2002 16:09

Citaat:

osmano schreef:

whahahah ja dacht je ,moet je maar es goed rond kijke ,der zijn meer gabbers dan skater's nu ,want hardcore komt trug

hoera, daar zat ik op te wachten!!
:rolleyes: (n)

charly not 07-07-2002 20:00

bestaan er nog gabbers dan???

S 07-07-2002 20:03

Citaat:

osmano schreef:

Jeuj :rolleyes: .

osmano 07-07-2002 20:49

Citaat:

charly not schreef:
bestaan er nog gabbers dan???
duh genoeg hier in zuid-limburg

Biertjehakken 07-07-2002 20:49

Omdat het lijkt alsof ze het erom doen om dom over te komen.

fucking hero 07-07-2002 20:58

ze douchen zich nooit, ze stinken en ze blowen de hele dag.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.