![]() |
Wat hebben jullie tegen gabbers?!
Idd
Wij zen gewoon mense hoor maja jullie zijn anders wat een gelul ben ik hier aant brabellen njeh kusssssssiez voor gabbers van hier ook voor andere mense |
:d
|
Is dit serieus?
|
Ik heb absoluut nix tegen gabbers... Ik ga zelf vaak om met gabbers; hele aardige lui... Ik heb alleen iets tegen skins, maargoed, dat zijn niet altijd gabbers. Irritant is alleen dat ze wel vaak vergeleken worden...
Daar komt ook bij dat ik zelf nog regelmatig gabber muziek luister :) |
Jullie zijn cjoet
|
live and let live enzo...
ik kan alleen niet met ze communiceren omdat ik een totaal ander nederlands spreek dan zij, en dat irriteert me wel (aan meerdere subculturen btw, maar zij zullen ongetwijfeld hetzelfde bij mij hebben) |
Och.. vind ze wel ok :)
Als hun het opbrengen als ze me voor t eerst leren kennen om niet naar mn uiterlijk te kijken, vind ik t best.. :) Why can't we all just get along? :o |
:rolleyes: hmm, bevestiging
|
Gabbers hebben een agressieve uitstraling, dat heb ik tegen ze. Het zullen best aardige mensen zijn allemaal, maar die kisten en bomberjacks staan gewoon een beetje jammer. Net alsof je uit één of andere fabrieksarbeiderswijk in Birmingham komt ofzo, daar lopen alle werkloze jongeren er zo bij.
|
Citaat:
natuurlijk, uiterlijk zegt geen zak, en hoe mensen zich willen kleden is absoluut niet 'my business' Maar mensen die eruit zien alsof ze je over 10 mins de grond in gaan stampen zijn gewoon minder. Niet dat ik geloof dat de meesten dat zouden doen, maar laten we eerlijk zijn, de mensen die het doen, zien er meestal zo uit. toch? het is nauwlijks het mannetje met de stropdas om de hoek.? |
maakt toch niks uit wat andere van jullie vinden?
en als je het echt zo erg vind kleed je je maar net als andere |
wie zn alter ego is dit :p
|
Citaat:
|
gabbers zijn toch cool, met hun aussies :) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja gabbers zijn gewoon kut.
|
Citaat:
|
Euhmz kweenie, associeër gabbers altijd met nazi's..
Om de 1 of andere wazige reden.. |
Citaat:
|
Ik hou van gabbers. Ik hou van alle gabbertjeees. :confused:
Zullen we ook een topic openen: Wat hebben jullie tegen kakkers? Wat hebben jullie tegen alto's? Wat hebben jullie tegen skaters? Wat hebben jullie tegen modepoppetjes? Wat hebben jullie tegen goths? Wat hebben jullie tegen nerds? ... :rolleyes: |
Citaat:
en gabbers zijn vaak dom, zonder levensdoel enzo. beetje op hun scooter (zonder helm uiteraard) rondscheuren.... |
Pfffff wat een gezeik toch weer...behalve dat ze lomp dansen heb ik er niks tegen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hardcore never dies :D
|
waar staat dat dat wij [wij?!?] er iets tegen hebben?
|
Ik ga niet met ze om. Ik hou niet van hun muziek. Ik ken ze niet. Maar ik heb ook niet iets tegen ze.
|
ik heb nix tegen gabbers, dusse.....waar is dit voor nodig?
Is er zoveel haat tegen gabbers ofzo? :confused: |
ik heb er ook niks tegen hoor..alleen snap ik niet hoe ze die muziek echt leuk kunnen vinden...maar ik heb wel respect voor ze om hoe ze zo ongegeneerd kunnen "dansen" op die muziek... :p
ik doe het je niet na :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou niet van hokjes!!!!!
maargoed het is niet zo dat ik wat tegen allemaal heb maar gewoon tegen een paar. en dan gaat het om de personen zelf net zo goed als ik aan sommige kakkers etc een hekel heb toch weer hokjes :o |
ik ken helemaal geen gabbers :o dus kan ik moeilijk zeggen wat ik tegen ze heb...... ik weet niet eens OF ik wel iets tegen ze heb..
|
Citaat:
Workingclass heet dat en ik betwijfel of ze er nog zo bij lopen, maar workingclass betekent gewoon arbeiders, niet werkloos. En t was vooral in de jaren 70. |
Zie Nare man en Thutsui's mening ongeveer. Ik heb wel iets tegen schooiers die op straat lopen en daar de orde verstoren. Zoals junks die gezellig liggen te spuiten op het station en met vriendjes (vlooien, luizen etc.) rondlopen. En zo ook bijv. tegen een bepaald soort mensen die wel 'ns voorkomen in de gabberscene. Extreem-rechtse figuren; agressieve lui. Etc. Keep it :cool: hebben sommige individuen in onze maatschappij werkelijk geen kaas van gegeten.. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb helemaal niets tegen gabbers. Het zijn alleen mijn soort mensen niet. Ik deel helemaal niets met die mensen. Het drugsgebruik, de muziek en de manier van kleden staat me niet aan. Daarnaast vind ik dat gabbers vrij weinig te zeggen hebben. Een beetje doelloos hangen op straar is gezellig maar wel zonde van je tijd.
|
Citaat:
|
Bestaan gabbers uberhaupt nog ik die dacht dat ze volledig overrompelt waren door onze skatertjes :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: (n) |
bestaan er nog gabbers dan???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat het lijkt alsof ze het erom doen om dom over te komen.
|
ze douchen zich nooit, ze stinken en ze blowen de hele dag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |