![]() |
[meetingtopic]
Hoi!
Ik vind het tijd voor een L&R meeting. Vooral omdat er verschillende mensen zijn waar ik benieuwd naar ben, en daarvan de meesten op L&R zitten :p. Maar volgens mij vormen de vaste L&R mensen ook wel een beetje een groep. De mensen die alleen zo nu en dan posten kunnen ook komen natuurlijk. Omdat meetings nooit doorgaan als er nog gediscussieerd moet worden over de plaats, vind ik maar meteen: het wordt Utrecht. Dat ligt toch het meest centraal. En omdat meetings ook nooit doorgaan als er eeuwig wordt gediscussieerd over de tijd, vind ik ook: dat wordt een vrijdagmiddag/avond. Dan kunnen studenten met een week en weekend ov allebei, en scholieren hebben op vrijdag relatief vaak de laatste paar uur vrij (en kunnen anders gewoon wat later komen). Wélke vrijdagmiddag ga ik nog niet beslissen maar graag wel dit jaar nog! :D Bv: 24 november, 1 december, 8 december, 15 december of 29 december (dat valt in de kerstvakantie!) Of 22 december maar dan kan ik zelf niet. Dus, wie wil? |
Jahoor, ik heb wel interesse! :cool:
Utrecht en een vrijdag zijn ideaal voor mij, dus dat is allemaal prima. Mijn voorkeur gaat verder uit naar 24 november, 8 december of 15 december. |
Zal ik een poll toevoegen met daarin de datums zodat mensen makkelijk kunnen stemmen?
|
Oh, dat is inderdaad een goed idee. Kun je dat zo doen dat mensen meerdere opties kunnen aanvinken?
|
Haha ik zal wat proberen :)
[Edit] Zo, moet lukken als het goed is. [/Edit] |
(y)
|
oeh :cool: dan kan ik stiekem even komen gluren...
|
Ik zou ook graag komen, vrijdag, Utrecht, allemaal prima. Maar ben pas vanaf 3 januari weer in Nederland :(.
|
Citaat:
|
Ik kom wel. Moet ik wel ff kijken hoe ik dat ga doen met vervoer, aangezien de metro's niet echt knettervaak rijden en dan heb ik het nog niet eens over de bussen :P Maar, mocht dat te regelen zijn: Me = In!
|
oeh dan hebben we al 3 mensen en 2 gluurders (y)
jammer dat je het dan net misloopt, stout! |
* spiekt *
|
Utrecht en vrijdagmiddag/avond moet kunnen :) Ik moet alleen nog even uitvissen welke vrijdag me het beste uitkomt, als ik dat weet, zal ik stemmen (y)
|
Ik neem aan dat dit een vrouwenmeet wordt :)
|
Citaat:
waarschijnlijk komt het daar uiteindelijk wel op neer :p maar ik zou het juist leuk vinden als er ook mannen komen :) |
Het lijkt me opzich wel tof, ben nog nooit naar een meeting geweest eigenlijk :o Maar dan moet ik helemaal naar utrecht en ik heb geen OV :(
|
Citaat:
Ik heb tamelijk interesse; als er genoeg leuke mensen komen, wil ik wel komen gluren ;) In principe heb ik op vrijdagen toch wel tijd. |
Citaat:
|
Als er mannen komen, kom ik misschien ook (y). En dat omdat een groep met mannen en vrouwen door elkaar mij altijd beter bevallen dan alleen vrouwen :p
|
ja, dat vind ik ook :Y
|
Anders kom ik wel ff langs om het feestje te verpesten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
Offtopic: @Sarah: gave avatar :D |
Citaat:
|
*kuch* Of een nieuwjaarsmeet :o ;)
|
Ha, dit lijkt me wel leuk. :D
|
Misschien kan een fb anders nog 5 januari aan de poll toevoegen? :)
|
Als jullie vrijdagavond in de stad gaan zijn kom ik misschien wel even hoi zeggen :)
|
alleen als het op 22 of 29 is...
|
Citaat:
|
Wie er nu iig interesse heeft zonder rekening met de datum te houden :
Thee Muts I C U Andijvie Qimm als Morgan komt Morgan als er leuke mensen komen Chloe Siere als er mannen komen Bloem heel misschien ChocLot Gothic Chimera eventjes stout! Sarah En stiekem: Myuki x-spekkie-x |
Hoho :d Het lijkt me misschien wel leuk maar ik stem sowieso geen datum en ik kom ook niet zeker als er leuke mannen komen. :p
|
nouja zo quootte je het wel :P
zo beter? |
Nah dat was meer omdat ik haar gevoel begreep toz van groepen die alleen uit vrouwen bestaan en groepen waar ook wat mannen tussen zitten :p Maar zo is het goed ja ;)
|
Ik kan alleen de laatste twee opties, aangezien die in de vakantie vallen. De overige vrijdagen heb ik lessen die ik niet kan missen (n)
Ben de andere vrijdagen om 4 uur vrij, kan dan tegen 6 uur pas in Utrecht zijn, maar als t 's avonds is, moet dat ook wel kunnen denk ik :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind niet rond nieuwjaar, want dan ben ik met mijn dude in Londen. Dus ervoor of erna.
|
Oh ja, we gaan meeten vanwege de mannen :D Mwah, daarvoor hoef ik niet naar Utrecht :p Maar: variatie is goed. O zo. Oh, en iedereen is natuurlijk welkom enzo.
|
Bah, ik dacht: oh leuk... maar de 24e ben ik jarig en vanaf 1 december zit ik voor 3 maanden in zweden. Dus dat feestje gaat niet door gok ik zo :o
|
mag ik ook komen? :o
en iwamoto komt waarschijnlijk ook. anders sleur ik 'm wel mee aan zijn lange lokken! alvast 1 toffe man ;) (en nee, niet ik) |
Lijkt me wel gezellig, maar niet als er alleen vrouwen komen
|
Nou hup mannen, niet zo zeuren. Als jullie allemaal komen, dan zijn we aardig in evenwicht (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh help... dat durf ik niet eens :s Maar Utrecht is wel erg dichtbij...
|
Citaat:
|
Citaat:
ot:nog nooit een scholieren meet gedaan. Maar ws is de kans dat ik op vrijdag kan toch klein. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |