![]() |
Verkeerd persoon
Zien jullie ook wel eens bij mensen in jullie omgeving dat ze een totaal verkeerde vriend/vriendin hebben die totaal niet bij hen past? Zeg jij er dan iets van of laat je het maar zo?
|
Jah sommige combi's zijn inderdaad erg apart zeg maar..!! Maar wie ben ik om daar wat van te zeggen?
|
Ohja, breek me de bek niet open.
|
Ze zegt dat ze gelukkig is (ik heb er dus wat van gezegd) en nu laat ik het maar zo.
|
ik snap zowieso de meeste combinatie mensen niet :confused:
|
Hm, ik zeg daar nooit iets over, zo iemand moet daar toch zelf achter komen, vind ik. Ik heb niet het recht me daarmee te bemoeien.
|
iedereen heeft slechte en goede kanten vind ik maar.. als ik een vriendin heb en die heeft een slecht vriendje ga ik me er niet mee bemoeien alleen als die gozer vreemd gaat enzo meer niet.
|
Citaat:
|
^ ^ ^ mee eens
|
ligt eraan, als mijn neef een aparte vriendin heeft, kan ik t niet laten om er wat van te zeggen :) maar dat doet ie ook bij mij en daar bedoelen we verder niks mee. en zo heb k dat bij meer mensen met wie k t goed kan vinden. maar verder besteed ik er geen aandacht aan.
|
Citaat:
|
Yep, dat had ik heel erg bij een vriendin van me. Zij is erg intelligent, hij was echt dom. Ze hadden een totaal andere smaak en het enige wat ze eigenlijk deed was hem 'opvoeden' tot haar niveau. Vond hij in het begin niet zo erg, maar later wel. Hij heeft er toen een einde aan gemaakt (aan hun relatie, niet aan zijn leven ofzo).
Ik heb haar nooit verteld dat ik ze niet goed bij elkaar vond passen, ook heb ik haar nooit verteld dat ik hem niet mocht... Tja... |
Citaat:
Als het echter zo is dat er een persoon onder lijdt en ik weet daarvan, zou ik er wel wat van zeggen, want dan is die persoon er dus ook niet gelukkig mee.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, dat zie ik over het algemeen heel vaak. Dan denk jemig wat moeten die met elkaar :confused:
Maar ach, als ze samen gelukkig zijn bemoei ik me er echt niet mee! |
Citaat:
|
Nee, want hoe zou ik beter kunnen weten wie er goed voor iemand is dan diegene zelf? (tenzij t overduidelijk is natuurlijk - als ik weet dat hij vreemdgaat zal ik het wel tegen mijn vriendin zeggen)
En ook al heb je gelijk...mensen willen toch altijd zelf hun hoofd stoten om te geloven dat het pijn doet |
Citaat:
|
ja dat zie ik ook wel eens ja..
maar als zij zich happy bij elkaar voelen en het leuk hebben samen, wie ben ik dan om te zeggen dat ze niet bij elkaar passen.. Als het uiteindelijk toch fout gaat, dan heb ik wel zoiets van "tja had ik ook wel verwacht" maar dat hoef ik niet tegen ze te zeggen dan, dat hebben ze zelf ook door, dat ze gewoon niet (meer) bij elkaar passen. Maar zolang ze plezier hebben dan vind ik het allemaal goed, het is hun relatie en ik heb daar niks mee te maken.. :) maar ik heb dat zeker wel eens gezien bij mensen ja, dat je echt denkt "gaan die 2 met elkaar??? :eek: " Maar daarentegen heb je ook weer stelletjes die juist ontzettend leuk bij elkaar passen.. (en ook dat kan nog altijd fout gaan..) |
ik laat doorschemeren wat ik ervan vindt. kijk ik zal niet iemand afkraken vanwege z'n kleding of whatever maar als 2 mensen gewoon qua karakter niet bij elkaar passen, moet je ze dan aan laten modderen?
maar ja aan de andere kant, wie ben ik om te bepalen dat ze niet bij elkaar passen? (wat een twijfelaar toch weer. *zucht*) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |