Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Fitnessen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=150116)

Kirk22 05-07-2002 16:40

Fitnessen

Wie doet dat, hoe lang al en waarom? Watvoor schema houd je aan?

jnieuwelaar 05-07-2002 19:01

ik doe het niet, wel een aantal keren bij ons op school gedaan. Moet er eigenlijk eens aan beginnen aangezien het gratis is op school. Kweet wel veel theorie ervan.

miss Elise 05-07-2002 19:03

ik probeer er aan t beginnen, maar geen zin :(
zou eigelijk wel wat aan me conditie moeten doen, wordt al moe als ikke de trap op loop :o

Danique 05-07-2002 19:11

ik wil het wel, alleen het is een beetje te duur voor mij. maar in september ga ik denk ik maar op school fitnesse, is gratis he :)
maar meer gewoon cardio wil ik, rennen en fietsen enzo

Marshall 05-07-2002 19:28

heeft t al 4 jaar gedaan.. vorig jaar ongeveer iedere dag :D .. maar ok.. vraag van schemas = een b'tje overbodig aangezien iedereen zn schema toch aan zichzelf moet aanpakken of t nu kracht-cardio-vetverbranding of iets anders is... :D

Alicia Silverstone 05-07-2002 19:31

ik zit geloof ik al 6 maanden op fitness maar ben er 4 maanden al niet heengeweest :o
Om welke reden ik er op ging? Omdat ik nogal vaak op m'n kont zit en ik dacht dat het weleens tijd werd om één en ander te verstevigen zeg maar :D
Dus niet om af te vallen.
En op zich ook wel voor conditie...

En wat voor "schema" ik deed:
8 minuten loopband, 8 minuten fietsen, 8 minuten stepding, 15 minuten crosstrainer (die vond ik leuk) en dan een paar keer zo'n krachtcircuit.

Kat 06-07-2002 11:52

mjah, ik fitnes nou ongeveer vaaf kerstmis, tis wel gezelig en ik wou wat afvallen en een betere conditie krijgen.
mjah, ik hou niet echt een schema aan ofzo, ik ga gewoon dat rijtje machienes/toestellen (hoe je ze dan ook wil noemen) even af, en na een uurtje of na anderhalf uur vind ik het wel weer leuk geweest dus dan kap ik er weer mee.

Roosa 07-07-2002 18:25

Ik ga meestal 2x per week ofzo, ligt eraan of ik zin heb, ben nu al 3 weken niet geweest.
Meestal ga ik eerst iets van 20 min uhh k weet niet hoe dat heet, maar tis voor je conditie. daarna 15 min fietsen, dan een uurtje krachttraining enzo, en daarna nog 15 min op zo'n renband

Danique 07-07-2002 23:59

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
ik zit geloof ik al 6 maanden op fitness maar ben er 4 maanden al niet heengeweest :o

maar je betaalt wel elke maand door neem ik aan?

georgie 08-07-2002 11:08

Doe het sinds januari en 3 keer per week

Ik ga eerst altijd 10 minuten cardio, dan 2 of 3 keer benencircuit (9 toestellen en je wisselt om de minuut, zodat je in korte tijd al je beenspieren kunt trainen), dan weer 10 minuten cardio en dan de borstspieren, armspieren en de buikspieren daarna nog ff 10 minuten cardio. dat wast wel ongeveer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.