![]() |
zwanger?
hey
Ik zit ergens mee, misschien dat iemand mij kan helpen! Een paar weken geleden is het uitgegaan met mijn vriend. Hierna ben ik gestopt met de pil, 1 x was ik hem vergeten maar na 12 uur wel ingenomen, daarna hebben we in 2 weken tijd toch nog een paar keer (onveilige) seks gehad ( ik kon er niks aan doen, was zo lekker :P) Kan ik nu zwanger zijn? Ik ben al naar de dokter geweest, dat was nadat ik de pil was vergeten die zei dat het een kleine kans was, maar daarna hebben we het toch nog een paar keer gedaan terwijl ik dus gestopt ben... Ik hoop dat iemand me kan helpen! dank je |
|
Wat ben jij dom.
|
=> Ja, snel even zwangerschapstestje halen..
|
Ja natuurlijk kan je zwanger zijn, aangezien je helemaal geen voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt is daar een redelijke kans op. Er zit namelijk wel een groot verschil tussen de pil vergeten en HELEMAAL niet aan de pil zijn.
En dit hoort ten eerste niet op Liefde & Relatie en ten tweede zou het op Lichaam en Gezondheid in het Grote Piltopic moeten. |
Citaat:
Je vraag hoort hier niet thuis. Er zal vast wel al melding van zijn gemaakt op M&M. Als je meer wilt weten, post je vragen dan in het piltopic op L&G (zie: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1451737 ). |
Laat ik het zo stellen: je hebt verdomd veel mazzel als je niét zwanger blijkt te zijn... Echt, seks zonder enige vorm van voorbehoedsmiddel en je dan nog afvragen of er een kans is dat je zwanger bent geraakt? Heb je nooit biologie gehad ofzo?
En verder, dit topic hoort hier idd niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |