![]() |
Van.exe--->.doc terwijl het toch een .exe is , hoe doe je dat??
Hoe kan je bijv, een file die eindegt op.exe naar .doc maken zodat mensen niet zien dat het .exe is??
xx |
Ej meisje je moet niet allemaal van die naughty dingen proberen is slecht voor je image weet je
|
van een exe een doc maken helpt niet veel. Windows zal het ook niet uitvoeren, maar Word(pad) starten en de inhoud tonen.
Hoe je er wel een zogenaamde startbare .doc file van maakt is simpel. Alleen dat ga ik je niet uitleggen. Dit soort dingen zijn gewoon zielig. |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Deze computer --> beeld --> mapopties --> tabblad "beeld" --> en dan helemaal bovenaan "Bestandsextensies verbergen voor..." UITvinken. Als je dat hebt gedaan ga je naar dat bestand toe, en wijzig je gewoon z'n naam, waarbij je .exe dus verandert in .doc :) |
Citaat:
|
Door de shell interpreter te binden aan .doc en je .exe gewoon te hernoemen naar .doc .. overigens niet zo cool.
|
Citaat:
|
Toevallig een virus met de extensie .exe die je wil omzetten naar .doc zodat hij onschuldig lijkt?
Get A Life.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmz, als je virusjes wilt schrijven, gebruik dan maar gewoon .doc 90% van de gebruikers heeft macro's automatisch aanstaan...
Bas |
Volgens mij wil mevrouw hier een '31337' h4x0r worden ofzo..
Aangezien een eerdere topic van d'r was over hoe ze een hotmail account kon 'hacken'. [ik ben dus voor slotje] |
Citaat:
|
Citaat:
Als je het over een hotmail account hebt heet dat inbreken of kraken cracken is weer wat anders |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*is n00b op dat gebied* :p |
Volgens mij heeft ze toch...eeehhhviill intentions
Dik vet molslot erop |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |