![]() |
Wat was jouw laatste OMG moment? #2
|
In de afgelopen uur wel een paar keer.
|
up
|
Dat je Up zegt.
|
M'n scheikundeleraar die aardig (of iig normaal) deed. :P
|
Dat ik tóch naar dat ene concert kan:D
|
cijfers :\
|
Omg ik heb een negen voor latijn op mijn rapport! :eek: :eek: Echt heel schokkend, ik had voor mijn gevoel al mijn toetsen verkloot en ik vind het steeds meer en meer een kutvak! :eek:
|
OMG :eek: Mark Almighty kwam in mn droom voor. :eek:
jaja, ben forumverslaafd :') |
OMG, Wat een prachtig nummer!
|
omg die vloog recht het publiek in :eek:
|
Een meisje in de klas die zich nu opeens heel wat vindt en denkt dat ze populair is geworden -_-'
|
Citaat:
Euh, hoe zag ik eruit dan in je droom? :D En wat deed ik? |
Citaat:
Ik wilde zeggen, je zag eruit als je ava, maar die heb je tegenwoordig niet meer. ;) :p Geen idee waar die droom over ging, maar volgens mij begon het dus met die illusiediscussie. :o en nog een forumer, van wie ik niet meer weet wie hij/zij was, kwam er volgens mij ook in voor |
Zo'n pop-up waarbij je een sudoku cijfer in moeten vullen :(
|
OMG ik was mn examenbundel voor nederlands vergeten :eek:
|
dat er om 8 uur een mannetje voor de deur stond om mn badkamerventilatie te repareren
:D |
OMG sommige jongens vinden "laat me met rust" een heel ingewikkelde opdracht (n)
|
OMG een vriend/kennis van me van vroeger was gisteren bij Herman Helpt. :D
|
OMG ik ben zo stom geweest het verkeerde bestand op mijn usb stick te zetten en nu kan ik het nog niet uitpringen. Waarom heb ik ook geen internet.
|
OMG de naam Clarence Seedorf kwam in mijn droom voor
|
OMG 500 gram gamba's (y)
|
Vandaag zelfde luistertoets, zelfde versie gedaan voor Duits, had ik vorige keer 7 fout en nu 12, en telt de 12 fout mee :| :s (n)
|
O ja tijdens diezelfde luistertoets ging die lerares eerst helemaal vertellen waarom we die luistertoes nog een keer gingen maken (namelijk slecht bandje/geluid etc.). Bij vraag 1 zegt iemand dan: Deze luistertoets hebben we toch een keer gedaan :| :s :)
|
nine inch nails - gonna fuck you like an animal
omg |
Citaat:
Citaat:
|
Toen ik gisteren een 1.8 voor mn natuurkunde toets terug kreeg, en ik nu dus een 3,3 op mn rapport sta :s
:o ja ik was de beste in natuurkunde in de onderbouw, ja ik heb nog nooit een onvoldoende voor wat dan ook gestaan, ja ik had niet geleerd, ja dat was dom :o |
Citaat:
|
OMG ik ga de komende anderhalve maand 185 euro uitgeven aan hostels/hotels en dat is meer dan mijn huur hier :o.
Plus dat mijn moeder ook nog één keer betaalt en de reiskosten ook gaan oplopen (n). Aan de andere kant betekent het wel dat ik ergens kom (y) |
Citaat:
|
OMG ik wilde editen en toen quotte ik mezelf :o
|
De kat van mijn vriendje probeert al tijden via een hoog zittend, gesloten raampje te klimmen en steeds moeten we dat beest daar wegtillen, omdat hij aan het kozijn blijft hangen :confused:
|
OMG, kuthamster.
|
OMG, wie zegt er nu "boontje komt om zijn loontje" als een 21-jarig meisje overlijdt aan anorexia? :s (n)
|
Citaat:
|
http://video.google.com/videoplay?do...08651387949808
:') O-m-g *traantje wegpinkt* |
Citaat:
|
Toen ik zag dat ik mijn tentamen van immunologie wel gehaald had en nog met een 7 ook :)
|
Hoe geweldig leuk kan een werkoverleg+etentje zijn? <3
|
Toen ik net zag hoe laat het was en ik echt wakker moest worden.
|
Citaat:
En omg, ik krijg mijn stageopdrachten nooit af. |
Omg, Oink.me.uk is down :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik de oneliners van Marco Pastors las op zijn site. Wat een klapmongool is die gast.
|
omg ik heb vandaag al ongeveer twintig keer moeten niezen :nono:
|
dat mijn collega het over ' haar vriend' heeft als ze over G. Wilders praat, en ze gaat op m stemmen.
dat is haar goed recht maar ik zeg toch omg op dat soort dingen. |
OMG we hebben internet in huis<3
|
Citaat:
Het zou je moeder maar zijn.. |
mun ex die het uitmaakte en dag daarna dat ik vreemdging met ander meisje haar vriend flipte op mij. OMG
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |