![]() |
vanaf hoelaat mag er gedrilboord worden enzo.
ik word een beetje schijtziek van die constructie lui hiernaast.. vanacht weer maar 5 uur geslapen, omdat die mafkezen om 8 uur sochtends al beginnen te drilboren... daar zijn toch wel bepaalde regels voor ?
vast niet dat je zo vroeg al mag beginnen... word gewoon letterlijk me bed uit gedrild ! het ergste is dat het maar een anderhalf uur duurt.... nu is het opgehouden... doe dat dan lekker smiddags ofzo... of zullen ze straks weer vrolijk verder boren :( |
8 Uur is voor de meeste mensen anders een normale tijd om te beginnen met hun werk. Dat jij niet op tijd je nest ingaat en daardoor nog doodmoe bent om 8 uur 's ochtends is niet hun probleem :p.
|
Acht uur lijkt me een prima tijd. Hier beginnen ze regelmatig om 7 of half 8 al.
Maar je kunt gewoon gaan vragen of ze voortaan wat later willen beginnen met dat soort klusjes. |
omg, daar gaat me 2 weken vakantie
|
goeie oordopjes en een goede vering in je bed dan maar...
8 uur is geen bijzondere tijd en ze kunnen nu eenmaal niet met iedereen rekening houden. (er zijn ook mensen die 's nachts werken en de hele dag slapen; dan zou er niet meer gebouwd kunnen worden in dit land) |
Ik wilde het net zeggen: oordopjes zijn heerlijk(y) Je hoort heel zacht het geluid nog op de achtergrond, maar zo weinig dat je er heerlijk van kunt slapen (y)
Ik heb twee maanden lang last gehad van heipalen die om zeven uur/half acht al in gebruik werden genomen. Werd er zelfs agressief van:o Blijkbaar is het toegestaan. |
Citaat:
|
Ze mogen om 7 uur beginnen.
|
Tussen elf en zeven moet het geloof ik stil zijn.
|
Citaat:
Heb nogal niet zo sociale huisgenoten nl... |
Citaat:
|
Citaat:
|
8 uur is een meer dan normale tijd. En wat te denken dat het voor financieele gevolgen het heeft wanneer er alleen bijv. tussen 10:00 en 16:00 lawaai gemaakt mag worden. Dat kost de economie klauwen met geld.
|
Citaat:
dit zijn niet van die sponzen die je gehoorgang afsluiten, maar kleine filters die alle tonen verlagen (je krijgt dus geen dof geluid in je oren) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dergelijke werkzaamheden mogen van 7 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds verricht worden, daarbuiten valt het onder geluidsoverlast.
En om 8 uur....nou dan ben ik gemiddeld al 2 uur aan het werk hoor, na gewoon 7 uur geslapen te hebben. Gewoon een kwestie van je slaaptijden aanpassen aan die van de meeste mensen ;) |
Citaat:
|
Vlak voor de Haarlemmerweg richting Amsterdam, werken ze 's nachts aan de weg. En er staan woonhuizen langs die weg.
Het kan dus veeeel erger (n) |
Citaat:
|
7 uur mogen ze beginnen.
|
Citaat:
Maar ik vond het heeel vies voelen, heb nu herriestoppers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |