![]() |
Win prijzen met je tekst!!
Hoi allemaal!!
Voor iedereen van 13 tot en met 18 jaar heb ik een tip: schrijf je in voor Kunstbende! Wil je graag met jouw act of voordracht op een professioneel podium staan? Schrijf je dan in om mee te doen! Je voordracht zelf mag maximaal 5 minuten duren. Je maakt kans op een plaats in de landelijke finale, professionele coaching, optredens en vele andere prijzen! Het thema dit jaar is ‘Liefde’. Het verwerken van het thema in je inzending geeft je een grotere kans om te winnen, omdat de jury daar ook op let bij de beoordeling. Meedoen is helemaal gratis, dus schrijf je snel in op http://www.kunstbende.nl!!! Op deze site kun je ook alles vinden wat je nog wilt weten. Groetjes! |
Was best leuk afgelopen jaar, toen had ik gewonnen in Noord-Holland alleen werd het niets bij de finales, helaas.
En nu ben ik te oud :D |
Hmm! :) (y)
|
Ik ga dit jaar meedoen samen met een vriendin.
We gaan schrijven en dichten combineren. Maar 5 min is wel kort Heeft iemand nog tips voor als we het voor gaan dragen? |
Ik ken alleen bands tot nu toe die meedoen aan kunstbende, waarvan enkele op mijn feest ook. :) Ach, wie weet...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |