![]() |
Emo? (n)
|
http://www.freewebs.com/aes2/AES-emo.jpg
:( :( :( :( :( :( |
als het logo niet zo gothic was had ik me ingeschreven.
topic van het jaar |
Maar uh schaap, heb je ook standpunten?
|
Ik zie een parallel met de eindeloze altohetze. Enigszins vermakelijk in het begin, maar nu echt niet meer.
|
idd, ik moet wel weten waar ik me voor opgeef natuurlijk.
|
ruimen jullie ook?
|
Ik werd gister lastig gevallem omdat ik mijn at the drive in trui aanhad bij een hardcore show, en dat kan natuurlijk niet.
Toen heb ik uiteindelijk maar mijn trui uitgetrokken (waaronder ik een walls of jericho shirt aanhad) en toen werd ik wel geaccepteerd. Dus stap van dat hele emo gedoe af en scheer je kop kaal, iig kort |
Citaat:
|
je bent van naturale kaal carn, dan is het weer anders.
verder word ik moe van die emo hype, maar nog moeier van die ECHTE punks die er nu perse een schijthekel aan moeten hebben maargoed ze moeten natuurlijk ergens tegen schoppen. |
hanekampunkers kunnen erg goed tegen dingen schoppen inderdaad.... denken ze
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.freewebs.com/skaap/buiten1.jpg :rolleyes: |
Soulfly...is dat niet die band die werd opgericht toen Max Cavalera geen metal meer wilde maken?
En doet dat pijn, een piercing in je pet? Maar die emobrillen moet echt af. |
Citaat:
|
Soulfly maakt anders deze dagen meer "metal" dan Sepultura maar dat heeft (helaas?) niks met Max te maken maar wel met shredmeister Rizzo \m/
|
De tweede van links lijkt trouwens op die drugsverslaafde zanger van The Darkness.
Wat een look om naar toe te werken. (y) |
Een van de leden heeft mijn naam en woont in Slovenië. :( :(
|
En allemaal de large geplunderd, zie ik.
|
Citaat:
omg die kereltjes hebben eens een poging gedaan tot acceptatie bij het subforum ' eigen muziek' :eek: nouja ontopic, ze zijn allevier fugly en dan ga ik denk ik toch eerder voor de emo-gang. |
lols, een clubje :fag:
|
Citaat:
|
En natuurlijk een anarchy teken gebruiken!
Het heeft stront te maken met het uitroeien van emo's maar we gebruiken wel een anarchy teken, want we zijn alto (y) |
Name: ALLEREERSTE ponlyl (de enige echte)
Age: reeds overleden Place where you live: grafzerk Reason to join: I hate those emo's wandering around my final restplace, I just wanna sleep....Let them cut their wrists somewhere else!!!! sucking elf.. I know my tomb lies in a nice dark corner but come on, let me sleep!!! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Name: Raymond
Age: Eets Place where you live: ? Reason to join: ik wil erbij omdat emo's zulke neppe depresieve aandacht trekkende zielepoten zijn en het woord gothic misbruiken |
het woord gothic misbruiken :confused: :confused: :confused:
|
OMFG dat gastenboek.
"Hippie: Haai, AES =) Ik ben een hippie en ik vind alle mensen mooi, maar ik maak een uitzondering voor emo's. Ten eerste vind ik dat snijden HELEMAAL NIKS en hun haar kunnen ze ook wel ff re-stylen >.< Het enige mooie aan emo's: err..hebben ze niet denk ik O.o Nah, dat was een soort van mening van mij over emo's." |
wat is een emo?
|
Namenlijst/Namelist:
01. Maarten van Vliet - Hillegom 02. Kevin de Haas - Hillegom 03. Marlie - Oud Gastel 04. Bjorn - Hillegom 05. Bakfiets - Hillegom 06. Jup - Hillegom 07. Anzze - Slovenia 08. Jamie - Hillegom 09. Jack - Arizona, USA 10. Kevin Bol - Lisse 11. Vivianne - Leiden 12. Raymond 13. Ruud - Hillegom 14. Medja - Slovenia 15. Jorge - Slovenia 16. Thymoff - Schoonhoven 17. Dakduif - Groot-Ammers 18. Ponylul de 3de - Schoonhoven 19. Niek - Eindhoven 20. Patrick - Lisse 21. 1e Ponylul - Grafzerk 22. Knorretje - Bussum 23. Dudette - My room 24. Marck - Waalwijk 25. Mandy - Hillegom 26. Midas - Hengelo 27. Pepijn Gansevles - Oldenzaal 28. Willem - Weesp Misschien moeten ze in deze plaatsen maar eens jeugdcentra bouwen opdat de jeugd daar wat te doen heeft. Misschien kunnen ze daar zelfs cursussen beargumenteren geven :) (btw, doe die bril af, neem witte lenzen, want dit kan echt niet :( ) |
Ondanks het feit dat ik dit best hilarisch vind, een slotje vanwege de totale nutteloosheid ^^.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |