![]() |
gezocht: telefoon zonder simcard
de display van mijn gsm is kapot maar er zit nog wel een goede simcard in. Onlangs hoorde ik dat het mogelijk is om (welliswaar zwart) telefoons te kopen zonder simcard. Is hier misschien iemand die daar iets meer vanaf weet, en waar je die kan krijgen?
Reageer ook aub als je displays kunt vervangen (ik heb een sagem mw 3020) |
display vervangen is onhandig, kun je net zo goed nieuwe gsm kopen.... en meestal als je m 2ehands koopt zit er toch geen simcard bij!
|
bij de IT's voor E 150,-- een nokia 3310
maybe heb je er wat aan |
Citaat:
(No joke) |
Citaat:
dus gewoon een GSm zonder andere zooi erbij |
Ik kan aan alle telefoons komen, simlock vrij en stukken goedkoper dan in de winkel..
Bv nokia 8210 €60 |
em ja, maar ik wil er eigenlijk niet meer aan uitgeven dan ongeveer 100 euro. Heb niet zoveel geld, vandaar, en m'n oude telefoon was ook zo duur.
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ik kan aan alle telefoons komen, simlock vrij en stukken goedkoper dan in de winkel.. " Bv nokia 8210 €60 Kan je ook aan een 6510 komen? P.S. als ie gejat is hoef ik hem nie..... |
*zucht*
Ik weet wel wat simlock-vrij is Maar een simlockbvrije telefoon betekend niet dat je er geen kaart bij krijgt :rolleyes: |
er zit dan in ieder geval geen prepaid kaart bij, als je een abo. neemt zijn ze ook simlockvrij.
|
|
Ik wil een nieuwe telefoon kopen en mijn Siemens C35i is sim lock dus die kan je wel van me kopen. Hij kostte (Toen ik 'm kocht) 350,- (hij was net uit) ik wil er nu ongeveer 70 euro voor hebben.
Ik woon in Roosendaal dus laat maar horen als je interesse hebt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |