![]() |
winterefteling
Ik ben van plan om deze winter naar de winterefteling te gaan. Ik ben er alleen nog nooit geweest. Kan iemand me vertellen of het leuk is? Ik hoorde dat je er ook kan schaatsen. Moet je dan zelf je schaatsen meenemen? Dat lijkt me nogal lastig namelijk...
|
bob baan, vogel rok, houten achtbaan en vila volta is ook geinig (daar lijkt het net of je over de kop gaat in een villa maar de muren draaien om je heen)
|
Dit idee werd laatst geopperd als bedrijfsuitje maar een paar mensen hebben dit toen helemaal de grond ingeboord aangezien je geloof ik wel de voll prijs betaalt, alleen is er bijna niks open en wat open is staat een rij van hier tot Tokyo voor.
|
Citaat:
OT: droomvlucht, vogel rok, de python.. en uiteraard sprookjesbos ;) ben je trouwens sowieso nooit in de efteling geweest of gaat het hier alleen maar om de winterefteling? Ik raad je aan om vroeg te gaan, en dan meteen naar de dingen te gaan waar je perse in wil en waar anders een super lange rij staat. Wij zijn toen meteen naar de Droomvlucht gegaan, en konden meteen naar binnen (y) toen we er uit kwamen was er alweer een gigantische rij tot buiten aan toe. |
De "gewone" efteling ken ik wel, alleen de winterefteling niet. Wil mn vriend graag verrassen met een dagje hier naartoe. Daarom vraag ik me af of het leuk is.
|
Redelijk veel dingen zijn open met de winterefteling
Was er vorig jaar geweest en toen lag er sneeuw, was echt een sprookje toen <3 Je hoeft je eigen schaatsen ook niet mee te nemen, je kan ze gewoon huren daar Alles is leuk verlicht en ik zou gewoon gaan met je vriend, efteling is altijd een leuke verrassing :P |
Kijk eens op efteling.nl ;)
Over die schaatsen heb ik dit gevonden: U kunt tijdens de Winter Efteling bij de IJsbaan schaatsen huren voor € 3,50 per paar. |
Winter Efteling heb ik een paar jaar geleden een keer gedaan. Was een leuke date, inclusief sneeuw en warme chocolademelk met slagroom. <3
Schaatsen zijn, zoals al gezegd, gewoon te huren daar. |
De Efteling is altijd super leuk! Ben vorig jaar voor het eerst naar de Winterefteling geweest en de sfeer en de aankleding zijn sowieso al de moeite waard!
Als je voor de achtbanen gaat(wat in eerste instantie al een vreemde invulling is als je voor de Efteling kiest...:s), kom je er bekaaid vanaf, want de Python en de Pegasus zijn dicht. Aangezien je met je vriend gaat neem ik aan dat je op de romantische tour wil....:p Dan is dit wel een perfecte date! Doen dus! (y) |
niet naar de winterefteling gaan, of je moet van uuuuren in de rij staan houden, door de kou banjeren en er achter komen dat alleen de vogelrok open is, waar overigens een rij staat die zo'n twintig meter voor de oorspronkelijke ingang staat.... :|
wacht tot de winter voorbij is, is mijn advies... :) |
ben er vorig jaar geweest, er zijn wel wat minder dingen open dan normaal dus dat is wel minder.
De sfeer daarentegen is helemaal geweldig, met nepsneeuw, grote kampvuren, allerlei optredens buiten enzo dus ik vond het wel de moeite waard |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |