![]() |
Ik gebruik altijd brylcreem, de blauwe.
Die ruikt stukken beter dan de rode en hij is antiroos. Heb best lang haar (tot halverwege men oren) |
Niks
|
Gel, mousse, afgewerkte motorolie, wax...
Ik wissel af. |
Mousse, soms een beetje wax.
Koop nooit mousse van Fructis die geeft af op je kleding en gaat er ondanks wassen er niet meer uit. Ja enkel en alleen in de bleek. |
wella new wave (de gele) en taft hairspray ofzoiets
|
Ken ik jou niet via Peter?
Uhm. Heeeel soms wax. Vroeger gel toen ik nog kort stekeltjeshaar had. Heel schattig. En nuaf en toe spuitbussen.. op Pinkpop roze :) |
Shampoo/zeep en water :p
|
Citaat:
|
Nou, mn zus heeft laatst stijlspul gekocht, van Fructis. Dat werkt best wel eigenlijk en dat jat ik wel eens. Heel soms mousse, maar meestal eignelijk helemaal niets, ik heb vrij lang haar en daar hoeft niet zoveel in.
|
sperma ;)
|
Citaat:
|
gel en haarlak
|
Goldwell freeze pudding, l'Oreal tec.ni.art. GLUE. Kerastase Oleo relaX. Fudge Hair shaper. Niet allemaal tegelijk overigens.
|
ja die rode brylcream stinkt (n)
ik doe soms een beetje wax in me haar, alleen als het verkeerd is opgedroogt,, |
uhmzzz weinig eigenlijk... als ik mn haar gewoon los heb niks, als het in een staart of knotterig iets zit dan een beetje gel tegen het pluizen bovenop, en als ik krullen doe veeeel mouse
|
mousse, soms beetje wax
|
Citaat:
|
[Blond mode] Wat is brylcream? [/Blond mode]
Verder een of ander wit waxachtig goedje van L'Oreal. Ook dat wat Lisa opnoemde :) |
well, k doe dr eerst mousse in en dan murrays en dan haarlak soms.
|
mousse, wax, spray, haarlak................ vanalles dus!!
|
Vroeger groene zeep (25 cm lange spikes...) nu nix meer :( spikes zijn eraf.... ik mis de geur van groene zeep...
Bas |
beetje water en kleurschuim (daar moet ik overigens wel handschoenen voor aandoen :eek: )
*yekkie ik ben in een met-woorden-als-overigens-aan-het-praten bui* |
zeep wax vet enz
|
Eh meestal gewoon een heel klein beetje gel...haar in model brengen met handen, op laten drogen aan de lucht (gaat makkelijk terwijl ik m'n ontbijt maak) en dan even snel een handje met gel erdoor heen...
|
Citaat:
Ja, heb alleen geen contact meer met hem :( Doe em de groeten van me :) |
Meestal alleen die goedkope gele troep in literformaat
en soms nog wat mousse.. |
niets.
*oeh* |
meestal gewoon water, das ut goedkoopste :D
|
Mousse.
|
ik doe schuim en spul waar je haar meer van gaat krullen in mun haar. ik heb namelijk krullen! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm
mousse, haarlak, gel, brylcreme, out of bed, wax soms zit me haar ook wel normaal goed hehe |
Alleen mousse en verder niks.
|
van die fiber wax/gel ofzo.. in zo'n lichtblauwe tube, duur spul.. meurt alleen niet zo en je kan ook nog ff een trui aantrekken bijv. zonder dat je 80 gel korsten krijgt whehe
|
hmzzzzz, niet echt iets.... hooguit een klein beetje wax om m'n haar iets vetter te maken (m'n haar is echt superdroog ofzo..)
|
L'Oreal Out Of Bed. Een out-of-bed look krijg ik er godzijdank niet van, daar is m'n haar ook een centimeter of twaalf te lang voor :) maar wel vrij precies het gewenste effect.
|
wella high hair
tyfusduur, maar wel heel goed + wetlook |
Citaat:
brycleem luisterd niet ;) tis een soort van was achtig iets en niet bedoeld als je je haar keirecht en hard omhoog wil ofzo het is net alsof je er net gel/water in heb gedaan maar het blijft wel beter zitten dan water:) zouden ze een site hebbe? *zoekt op* |
Citaat:
|
wax van fructis :) ruikt lekker :p
|
groootte literpot goedkope gele gel...
die helpt altijd om mijn wazige kapsels in model te houden:D :cool: |
vroeger behanglijm, maar dat viel een beetje tegen
nu, als ik er wat in doe, haarlak en/of groene zeep |
Mousse om het iets meer volume te geven als het niet wil zitten.
|
een borstel of kam :D
|
aleen een kam en heel klein beetje water als ik klitten heb :|
PHUQ gel. |
Meestal niets, soms mousse/wax of haarlak als ik het opsteek
|
Citaat:
|
Meestal niks, maar heel soms wax of mousse
|
Citaat:
Verder heb je nog die blauw-doorzichtige pot wetlook-gel maar die heb ik nooit gebruikt... Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |