![]() |
Merkkleding
mensen, ik heb eventjes rond lopen surfen op het internet maar ik kon de antwoord op mijn vraag niet vinden...
en die vraag luidt: Waar zijn in Nederland goede verkooppunten van de betere merken zoals Burberry, Armani, D&G etc.??? het enige wat ik gevonden kreeg waren internetwinkels maar ik koop mijn kleding het liefst gewoon in de winkel... Ik woon in de buurt van Oss dus als het een beetje dichtbij is dan is dan wel mooi meegenomen Ik hoop dat iemand een goede winkel weet, daar zou ik in ieder geval zeer dankbaar voor zijn! Alvast bedankt... Stan |
hoi stanley,
ik zie dat je uit schaijk komt, dat is mooi kut |
haha hoezo is dat mooi kut?
|
Citaat:
|
haha ok dan laat ik jullie je mening hebben maar dat laat mijn vraag nog steeds onbeantwoord...
|
Waarom wil je die merken dragen?
|
Adam:
PC Hooft Bijenkorf Kalvertoren etc. Utrech: Barsoi |
ga in den bosch of nijmegen kijken
en omg schaijk :') |
de neger van roel/ufke heet ook Stanley! (y)
|
ik zeg niet dat ik die merken wil dragen..., als ik ze wil kopen wil dat nog niet per se zeggen dat het voor mij is
maarre weet iemand winkels in nijmegen of den bosch ofzo, want ik kan er wel gewoon naartoe met mijn OV dus dat is niet echt een probleem en wie zijn in hemelsneem roel en ufke ofzo?? :s |
Er is een algemeen zoek topic en daar kan je dingen posten die je zoekt: http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1.
Dus ook een bepaald soort winkel etc. Deze gaat dicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |