![]() |
the shins - wincing the night away
01 Sleeping Lessons
02 Australia 03 Pam Berry 04 Phantom Limb 05 Sea Legs 06 Red Rabbits 07 Turn on Me 08 Black Wave 09 Spilt Needles 10 Girl Sailor 11 A Comet Appears het langverwachte nieuwe album van the shins komt uit op 23 januari. ik heb hoge verwachtingen, chutes too narrow was natuurlijk een geniaal album. de eerste single phantom limb is al te downloaden op itunes; komt volgende week uit, maar staat ook gewoon op myspace http://www.underexposed.org.uk/shins/shins23.jpg |
Citaat:
|
Staat ook al op Soulseek! Is zowaar nog mooier dan hun vorige twee platen....echt werelds.... (y)
|
leuk nummer (Y) heb hem nu op repeat
|
Tof, ik dacht dat het pas in Augustus kwam. :confused: Meevaller dus, ik ga zoeken. (y)
|
Ik vind het eerste album het beste en ik denk dat dat zo blijft. Het nieuwe nummer klinkt ietwat makkelijk.
|
ze mogen van mij best naar nederland komen.
|
Fijn album wel, maar overtreft de vorige twee niet. Maar misschien moet ik nog wennen, ofzo
|
Citaat:
|
Dat debuut was verdomd goed materiaal, ik ben eens benieuwd. (y)
|
Citaat:
|
Heb 'm al een week of 3 geleden van mnnv gehaald en is heel erg fijn, maar je moet 'm wel vaak luisteren voordat ie echt lekker ligt.
Hun beste plaat tot nu toe denk ik. Lekker lange nummertjes (y) Red Rabbit, Sleeping Lessons en Australia zijn subliem. Enige minpuntje op dit moment is Sea Legs, mss moet ik die vaker horen. |
hmm erg fijne muziek.
|
dit topic is al een maand uit maar zie hem nu pas.
vreemd want ik heb vandaag voor het eerst in een half jaar ofzo hun muziek opgezet. nu even downloaden |
Mogen nog wel ff hun afzegging mbt Lowlands goed komen maken die luitjes :mad:
|
Citaat:
|
hahahoho
|
"album van de week"
|
vet album alleen de eerste vind ik beter. De 2e heb ik niet.
|
Hoe vet was So Says I wel niet. (y) (en Saint Thomas, en Kissing The Lipless). Die eerste plaat was goed ja.
De tweede staat helemaal op hun MySpace. Da's tof. |
Citaat:
|
Citaat:
|
echt zo'n band waarvan iedereen zegt dat ik het moet luisteren, heb er ook twee albums van op mn pc staan maar op een of andere manier komt het er niet van
maar ik zal het binnenkort eens proberen |
Vind het album bij vlagen heel cool en dan heb weer zoiets van waarom maak je er geen goede catchy popsong van (aka death cab bijv). ..
dus mwoah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
domino is ongeveer tegelijk met motel mozaique
voor de duidelijkheid: 1: oh, inverted world 2: chutes too narrow 3: wincing the night away heb de nieuwe nog steeds niet gehoord, op de single na. benieuwd ! |
Citaat:
ik vind de nieuwe cd goed, met uitschieters als australia, girl sailor en a comet appears, maar op dit moment niet beter dan de vorige albums. |
Phantom limb (Y)
|
Hij moest even groeien, maar ik vind het echt een hele toffe plaat. Minstens even goed als de vorige twee.
|
5 april in Paradiso. (Y)
|
leuke band, leuk album
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaaf, ik vind het een goed album.
ik wacht nog even of er nog meer optredens bekend worden gemaakt in belgie.. |
Citaat:
|
Denken jullie dat het (snel) uitverkocht raakt? Want dan weet ik of ik iemand moet inschakelen morgenvroeg (ben zelf werken).. Ben nog nooit in paradiso geweest dus geen idee of ze die vol krijgen.
|
Citaat:
|
uitverkocht :(
|
|
Gister gedownload en ik trek het heel goed. Vooral oh inverted world (Y)
|
Citaat:
edit: het aub heeft mijn droevige vermoeden bevestigd. Ik haat al die domme poptrashhoeren die wel kaartjes hebben bemachtigd en nu lekker met hun polkadot shirtjes en skaprintpolsbandjes naar the shins gaan. Terwijl ik een echte fan ben :(:( |
Ja, ik zie het.
|
en waar komt opeens al die aandacht voor the shins vandaan ? ik wist niet dat ze zo erg populair waren nu..
|
Citaat:
|
Ja, wie koopt er nu al 1.5 maand van tevoren kaartjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |