![]() |
Wat is het lekkerste bier?
Welk bier vind jij het lekkerst? Waarom?
|
ik houd niet zo van bier, maar laatst had ik appelbier en dat was wel lekker :)
|
rocherfort 10
|
|
amstel...geen idee. De rest vind ik gewoon naar kattenpis smaken
|
HJ natuurlijk.
|
Citaat:
Ik ga voor Hertog Jan, Wieckse Witte, Hoegaarden en Korenwolf. |
Even mijn naam eer aan doen :cool:
Ik ben een echte pilsfan en redelijk selectief met de speciaalbieren. Als het zoet of heel donker wordt, haak ik al snel af. Qua pils zijn Brand en Hertog Jan mijn absolute favorieten. Als het om bier gaat: - La Chouffe - Duvel - Leffe Blond - De Koninck - Hoegaerdsche Das - Hoegaerden witbier - Hertog Jan Primator En ik vergeet vast iets, maar ik zit hier dat gore bocht Palm te drinken omdat iemand weer zo nodig de verkeerde aanbieding moest inslaan :( |
Citaat:
|
Als we het dan over vies bier gaan hebben: Leeuw bier :(
|
Citaat:
Ik heb nog nooit gehad dat iets zó erg naar diarree smaakte. |
Grolsch.
|
Ik ben geen kenner, maar Brand Urtyp vind ik wel erg lekker. :o
|
Citaat:
Ik hou niet van bier, ik word er eigenlijk standaard ziek van. Maar ik vind kriek en frambozenbier wel lekker, al kan ik dat ook niet verdragen. En Gouden Carolus Classic, dat rook lekker en de smaak was ook erg goed. Daarentegen vind ik de Gouden Carolus Triple uitermate stinken, toen mijn ex die zat te drinken, ben ik aan de andere kant van de bank gaan zitten omdat ik misselijk werd (en ik kan de namen ook verwisselen, want ik had destijds én een Triple én een Classic voor hem gekocht). Heeft iemand hier trouwens al eens het bier van West-Vleteren geproefd? |
Waarom heet dit topic niet 'puristisch gezeik'?
|
Citaat:
-la chouffe :) |
Dat gele.
|
Citaat:
|
Jupiler, gewoon omdat
|
Mijn voorkeur gaat uit naar Hertog Jan (Tripple, grand prestige) en naar Adriaans fris gruitbier :o (y)
|
Citaat:
|
HJ, Jupiler, Heineken, Leffe Blond en Hoegaarden.
|
Ik drink het allemaal wel :)
Na een stuk of 6 maakt het me al geen ruk meer uit welk merk ik nou aan het zuipen ben :o |
Hertog Jan als pils.
Verder: Hertog Jan Primator Barbar Kasteelbier Chouffe Duvel Vanmiddag heb ik de Bock van HJ gehad. Ook goed te drinken :cool: |
Gewoon:
Hertog Jan Speciaal: La Chouffe Kasteel Blond Hertog Jan Grand Prestige Duvel |
Citaat:
Dat die gasten nog rondkomen...? |
Grolsch. (y)
Mijn vriend haat Grolsch en wil graag Heineken, ik haat Heineken. Ons compromis: we halen of Jupiler of Hertog Jan in huis, op dit moment weer een periode Jupiler. |
Hertog Jan.
|
Duvel
|
de lekkerste die ik ooit heb gedronken (weet niet meer hoe die heet )
was iets waarin het woord 'vrouwe' en nr 12 of 13 of 14 in voorkwam :p die was te lekker (y) |
Pijpjes: Hertog Jan
Tap: Bavaria. Ik weet dat het niet het beste is maar dat drink ik al jaren omdat dat het bier is wat ze in mijn stamkroeg uit de tap schenken en ik niet beter gewend ben. |
hoe is dat rosé bier?
|
Bavaria
|
Citaat:
ikzelf weet het niet want drink niet zo vaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hertog Jan
Jupiler Palm Duvel Delirium Tremens de Verboden Vrucht la Chouffe mc Chouffe Murphy's Red Guinness Kwak zomaar een selectie van bieren die erg goed te pruimen zijn :) |
voor uitgaan leffe of hertog jan. op het moment mn favoriet voor op de bank kasteel bier bruin
|
Hertog Jan for teh win
|
Ik vind witbier lekker, Korenwolf bv. Liefts niet te bitter en wat zoetig.
|
ijbrouwerij bier(Y)
la chouffe is ook de bom. |
Becks \0/
|
Citaat:
(y) :) |
Citaat:
|
Grolsch
Hoegaarden |
Ik let vooral op de prijs :(
|
Guinness :cool:
|
Citaat:
OT: Palm, Grolsch, Brand, Murphy's, Guinnes, doet het wel goed bij mij. Verder sluit ik me aan bij MTpower ;) |
Citaat:
Gewoon: Hertog Jan -> vind de smaak/nasmaak echt duisentlekkerder dan de meeste bieren :) Speciaal: Hertog Jan Grand Prestige -> spreekt voor zich :bloos: |
Leeuw. (y) Echt vrouwenbier, niet zo bitter. ;) En Hertog Jan smaakt me ook altijd best.
En van de speciaal biertjes natuurlijk Hoegaerden Wit! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |