![]() |
Heerlijk avondje is gekomen
het word weer vroeg donker en binnenkort komt die man met die witte baard weer langs. Kadootjes..! Alleen wat?
Wat vragen jullie voor sinterklaas? x |
Die man met witte baard komt helemaal niet kadootjes brengen.
Wat een fabeltje zeg. :( |
Wij vieren het niet, dus ik ga ook niets vragen.
|
Wij vieren het dit jaar ook niet meer. Gewoon omdat het allemaal een beetje hectisch is hier thuis. (n) Niet zo erg, scheelt me weer wat geld en dat kan ik dan weer voor de kerst gebruiken want dit jaar doen we weer aan kerst. :)
|
ik heb nog bakpannen nodig en verder vraag ik een cd-tje. En toen was mijn inspiratie op :o .
|
geld
praktische shit voor op m'n kamer(Y) |
De sint heeft voor mij in pre-order staan:
http://ec1.images-amazon.com/images/...V36425577_.jpg En nog een chocoladeletter ofzo. |
Ik vier het met een paar vriendinnen, maar ik denk nog. Misschien een theedoos, mascara of in ieder geval geen kaarsjes. :(
|
de dvd van Firefly
de nieuwste van aerosmith een scheerwollen mantel meer weet ik even niet. |
Avondje van Sinterklaas.
|
Futurama seizoen 2 & 3, Simpsons. Dat wordt het denk ik zoal.
|
ik wil fatsoenlijke messen
non ho paura de dag van e uil en de tijgerkat en een horloge ennn midsomer murders op dvd :o |
Duisent cd's en, hm, ik had nog meer interessante dingen. Oh ja, misschien vraag ik Sinterklaas of hij met terugwerkende kracht mijn Lostprophetskaartje wil betalen. :confused:
|
Dag van de Uil, tijgerkat. Wat is dat voor onzin, Italiaans mofo!
|
Citaat:
Niet op dvd, ik ben nog niet helemaal fan van Visconti :o |
oh of je wil hebben dat ik
il giorno della civetta & il gattopardo zeg? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is je vergeven. :P
|
Eigenlijk wil ik il gattopardo ook niet zien op dvd want verstoort mijn beeld van Tancredi :o
maar goed wat wil jij nog hebben Daniel! |
Een man met een baard komt samen met zijn zwarte vrienden langs bij mij thuis en jij denkt dat ze cadeautjes komen bréngen?
|
Ik krijg, dat weet ik nu al, een nieuw geheugenstokje voor m'n pc. Want die oude is me toch te klein enzo. Materialisme de gexte.
|
Cd's, boeken, sloffen en kaarsen.
|
een vriend inclusief drank & seks op pakjesavond :)
|
Citaat:
|
Helemaal niks :)
|
---> Sinterklaas!
|
Ik vraag boekenbonnen of kleine dingetjes voor mijn kamer. maar niet teveel want ik ben een week na sinterklaas ook jarig. :bloos:
|
geld, liefde, drank
|
Citaat:
|
niks
|
Citaat:
ik ben ook stout geweest |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan mag je het even uitleggen :) |
Citaat:
ik werd onterecht beschuldigd van diefstal ik word boos en besluit de winkel te verlaten kerel haalt uit poppen waren aan het dansen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, wat moet je dan ook met een vlindermes? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor het 2e. :o Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga naar een musical voor sinterklaas. (y) Verder heb ik van het geld van m'n oma een tas en een shirtje gekocht en ik heb nog 50 euro om iets te kopen van m'n andere oma.
|
Met mijn vriend doe ik niet aan sinterklaas. Of ja, misschien koop ik voor hem iets heel kleins, maar hij denkt daar toch niet aan. :p
En komend weekend ga ik met mijn (schoon)ouders bespreken of die eigenlijk plannen hebben met sinterklaas en of wij daarbij gewenst/uitgenodigd zijn. Dat was andere jaren namelijk wel zo. Bij mijn ouders deden we toen surprises (dit jaar in ieder geval niet) en bij mijn schoonouders hebben we een avondje spelletjes gedaan. Als dat weer hetzelfde is, komen er geen cadeautjes dit jaar. Ik hoef dus ook niks te vragen. |
* Maandkalender (Met leuke plaatjes en genoeg schrijfruimte)
* Ringbandmapje, a-5formaat, uni-kleur, maar wel leuk, dus geen zwart/wit/grijs/oid. met a-5 insteekhoesjes * Bad- en wcmat. Oranje, of geel, of oranje met geel. * Simpel zilveren kettinkje * uni-kleurige muismat (uni-kleurig is heel belangrijk, anders gaat de muis flippen!) * 'Ik was pas 13' L.S Laasner & Henk Stam |
We vieren hier alleen sinterklaas voor de kleintjes, ik doe pas met kerstmis weer mee. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |