![]() |
Welke oude concert/theaterkaartjes heb jij nog bewaard?
TS:
1996: Michael Jackson 2003: Theo maassen: funktioneel naakt Bert visscher: Nee dan Lourdes 2004 Machine Head 2005: 2 x redzone CKY Theo maassen: tegen beter weten in Kamelot bospop 2005 Jaap mulder: bekschurft Graspop 2005 2006: Danko Jones Sepultura + in flames Hatebreed GO ! |
Daar bij Kamelot was ik ook. :p
Ik heb zelf geen enkel idee welke concert/theaterkaartjes ik heb bewaard. |
Die bewaar ik niet. ;)
|
Ingeleverd voor ckv:(
- After Forever (Remagine) |
Uh.. geeeen idee :o
|
2004: stef bos
2005: zakk wylde, iron maiden, kane, golden earring 2006: the darkness, iron maiden (komt nog;)) |
Citaat:
Zakk Wylde <33(Y) Ozzyyy!!:D en the darkness <3333 (Y)(Y) |
Pinkpop 2006 en Keane van vorige week
|
Twee van Tool heb ik nog wel liggen, die van The White Stripes misschien ook nog wel ergens.
En het kaartje van Braindead in de bioscoop zag ik laatst ook weer. |
Vanalles, van Hans Teeuwen tot Five.
|
Oh en Kamagurka & de ridders van de apocalypse, want die heeft Kamagurka op een papier geplakt en in een tekening verwerkt. (y)
|
Tool - An Evening With
En hier en daar wat bioscoop kaartjes, maar die liggen door het huis verspreid. |
Van Tool heb ik nog, want dat was vorige week. En ik heb er wel meer waarschijnlijk maar ze zitten allemaal in mijn agenda geplakt. (:
|
Citaat:
|
Lowlands en eek a mouse
|
Ik ga niet zo vaak naar concerten of theaters, maar ik bewaar wel veel kaartjes van OV in het buitenland en allerlei entree bewijzen van attracties in het buitenland.
|
Ik heb twee schoenendozen: eentje voor bioscoopkaartjes, en eentje voor concerten/festivals/theater. Daar gaat alles in, voor later...zodat ik tijdens een toekomstige jaarlijkse schoonmaakbui nog 'ns wat onnuttigs heb om weg te keilen.
Ofzo. |
Bij mij hangen ze aan de muur!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=SJIR8RXA |
Avril Lavigne, low lands bandje en Rise Against
theaters mijd ik als de pest |
Uhm... Melissa Etheridge, Pinkpop en Robbie Williams
|
Dat bewaar ik niet.
|
Ik weet uit m'n hoofd Incubus, Saybia, Red Hot Chili Peppers, Millencolin, Moby, 2x Lowlands, Greenday, 3x Spinvis, Rockin'Park, The Sheer twee keer denk ik, en ook nog wel wat theater maar dat weet ik niet uit m'n hoofd :)
|
Niet van concerten, wel van tentfeesten :cool:
2003: Band zonder Banaan en Van Dikhout 2004: KANE 2005: 3 Plaatselijke DJ'S geloof ik.. 2006: Had een kaartje van Guus Meeuwis en Krezip maar ik kon niet lopen dus ik moest het afzeggen (n) |
Ik gooi ze vaak weg..
Maar ik heb nog: 2004 Kanye West&Talib (Heineken Music Hall) 2005 Anouk (Ahoy) Relax+Findell (Tivoli) Nas (Paradiso) 10 jaar Top Notch (Melkweg) Double Talk (Paradiso), 2006 Opgezwolle&Typhoon (Tivoli) Immortal Technique&Akir (Melkweg) Ghostface (Melkweg) Pete Philly&Perquisite (Tagrijn, Hilversum) Opgezwolle (Tagrijn, Hilversum) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem ook verkocht :)
|
vaak gooi ik ze weg of raak ze kwijt..
maar heb er nog wel een van de de ploeg speelt; vendetta, de godvader deel IV en de kaartjes van afgelopen theater seizoen: droog brood jochem meijer klaas van der eerden |
Citaat:
|
Nee hoor want ik heb hem terug gekregen.
|
Ben vooralsnog alleen naar Metallica geweest :) Dus, die heb ik, zit achterin mijn bioskaartjes boekje geplakt.
|
Citaat:
|
2004;
Rolling Stones in de Kuip Rotterdam 2006; Turks Fruit Musical in Schouwburg Velsen Nederland-Austratie in de Kuip Rotterdam En veel, héél veel trein/bios-kaartjes. |
was ik vergeten: VIP kaartje U2 (vertigo tour; echt, een KLOTeband, t is dat ik n kaartje kreeg...), juliette and the licks ook nog, doomfoxx, black crowes en zappa goes zappa.
jaja ik heb wel goeie smaak in muziek :evil: |
Citaat:
|
nooit naar concert geweest of theater (muv stomme voorstellingen speciaal voor scholen)
:) |
Citaat:
|
the gathering (2004)
spinvis 2x (2005/2006) hooverphonic (2006) en echt mega veel treinkaartjes. |
Citaat:
maar in deze heb je wel gelijk. mag ik? ik heb een iets betere set oren dan het gemiddeld stuk plebs dat op deze aardkloot rond loopt, en een dito beter gevoel voor muziek. ik zal het heel simpel stellen: heb JIJ conservatorium gedaan? nee? goh, IK wel! |
Citaat:
Daarbij heb jij toch zo'n combinatie-met-middelbare-school gedaan en nooit de officiële opleiding? |
Ontopic houd ik helemaal niet van concerten; vreselijk om tussen al dat gestamp te staan en dat dan zo iemand op een podium iets roept en dat iedereen dan terugroept, of dat ze stil gaan zijn en de zaal mee gaat zingen, of dat ze gaan klappen of zwaaien en dat iedereen dat dan weer na doet. Schapen.
Maar ik ben wel naar Stef Bos geweest dit jaar, waar iedereen leuk op bankjes zat :P |
ik heb nog de kaartjes van Paul McCartney's Back In The World Tour :bloos:
|
Net als Krummeltje heb ik ze aan de muur hangen:
http://i28.photobucket.com/albums/c2...B/DSC00292.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c2...B/DSC00293.jpg 2000: Bløf - Theaterconcert Hans Boskamp ea - Potach & Perlemoer NUHR - Kruistocht The Jungle Warriors - Dance Grooves Cabarestafette Bert Visscher - Geluk zit in hele grote dingen Jochem Myjer - Gegabber Urbanus - Ik ben een plastic zakje 2001: Niet Schieten! - Noodlot Dewi & The Spirit of Joy - Black Gospel Night Les petit frappes - Boumlala 2002: Youp van 't Hek - Oudejaarsconférence 2002: Youp speelt Youp Jochem Myjer - Adéhadé Thé Lau - Sterren van de hemel Saterday Night Fever - Nederlandse Cast Schoon aan de haak - Strak Bløf Rent the musical 2003: Jesus Chris Super Star - Broadway Cast Van Muiswinkel en Van Vleuten - Mannen met vaste lasten Niet Schieten - Kwaad bloed Klaas van den Eerden - Mix Wereld muziekavond Purper & Trudy Labij - Extra editie Cabarestafette 2004: Cabarestafette Youp van 't Hek - Prachtige Paprika's Reinder van der Naalt - Anders Jochem Myjer - Yeee-Haa! Wim Helsen - Heden Soup! Shakespeare - Timon van Athene 2005: Lebbis - W2P Cabarestafette Jan Jaap van der Wal - BSUR Youp van 't Hek - Oudejaarsconférence 2005: Het Zelfmoordcommando Shakespeare - Driekoningen avond 2006: Wim Helsen - Bij mij zijt ge veilig Niet Schieten! - Zieke geesten Jeugdvoorstelling Jazz Danssudio Janet Tool Shakespeare - Henry IV Deel 1 & 2 Mis van voor 2003 nog een groot aantal kaartjes, zaten vroeger kortingsbonnen op :( |
Citaat:
|
Citaat:
ohja ik weet ook wat goede films zijn en goede tv want ik doe media en cultuur :rolleyes: |
Dood van een handelsreiziger
Een drukte van belang De nonnen van Navarone Five Volumia Robbie Williams 2003 Robbie Williams 2006 bioscoop,- bus-, en treinkaartjes bewaar ik ook, en plaatsbewijzen voor voetbalwedstrijden, tv-programma's, perskaarten, bonnetjes uit het buitenland, kaartjes die aan kleren zitten :o ik heb teveel zooi. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom koppel je überhaupt het volgen van een conservatoriumopleiding aan het hebben van goede smaak? |
Citaat:
|
Sonata Arctica (2006)
Geweldig concert, ook al zag Tony eruit als een vogelverschrikker :D(n) Van andere concerten heb ik geen kaartjes bewaard, naar een theater ben ik nog nooit geweest en bonnetjes ed bewaar ik meestal ook niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |