![]() |
waar bestaat jou band uit ?
bestaat jou band uit een drummer zanger(es) en gitarist.
of een groep van 10 man die allemaal een eigen instrument hebben? en wat voor muziek wordt er zoal gespeeld en zitten jullie op dezelfde muzikale lijn? |
dat is een beroepsgeheim. sorry makker
|
haha ok , treden jullie niet op dan?
|
momenteel ik op den drums en twee vingervlugge gitaarhelden; zanger is ook benaderd en een bassist moet ook nog te regelen zijn. Verder is het straatje thrashmetaal.
|
ja zangers zijn wel moeilijk te vinden, maar als je er eenmaal eentje heb waarmee je op 1 goede muzikale lijn zit, dan zit je goed.
|
1 zangeres.
1 bassist. 1 gitarist/toetsenist/drummer. En ik doe gitaar/zang/toetsen. Het muzikale straatje is nog niet helemaal bekend. |
Citaat:
|
zanger/bassist, gitarist, gitarist/electronica-nerd
|
zanger/bassist, 2 gitaristen, en ik als drummer. We spelen melodieuze thrash metal.
|
Citaat:
|
hc band: drums, gitaar, bas, zang
Jamding: Wie er down is. |
Citaat:
|
ja inderdaad, maar dan krijg (ik tenminste) op den duur koppijn,. dat is best annoying maarja. als je een goed hebt ,dan zit je gebakken (y)
|
band: drums, bas, 2x gitaar en we zoeken nog een zanger
zo nu en dan: drumcomputer, drumcomputer/synth, klarinet, gitaar |
Ik doe de zang, we hebben twee gitaren, een bas en drums.
Ons straatje is een beetje jaren-'80 metal (met name NWOBHM, dus Iron Maiden, Grim Reaper et cetera), een beetje progressief (Threshold) en hier en daar een beetje Thrashy. Voor al uw bruiloften ende partijen (Y) |
Citaat:
|
Hardrockband uit standaardbezetting: zanger, 2 x gitaar, backing vocals, drums en bas. Studenten(cover)band: 2 x zang, sax, trompet, drums, 2 x gitaar, bas, viool, en toetsen. In hoogtijdagen met nog een extra sax en een cello erbij:p
|
Citaat:
|
als je het trekt is het best een optie
|
waar moet ik aan denken kwa inspiratie?
|
Citaat:
|
Oh en ik heb al ruim een jaar geen lang haar meer :o
|
Citaat:
|
gaaf, ik ben dan wel geen topbassist maar ik wil me er best aan wagen. laat maar weten wanneer ik een keer moet komen opdraven (y)
|
mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie dat je de metallica coverbandfase eindelijk achter je hebt gelaten. (y)
|
drie saxofonisten (inclufief mezelf)
een bassist een toetseninst twee drummers (als de één drumt dan speelt de ander vibrafoon of djembe) |
gitarist
gitarist bassist drummer/zanger zangeres |
Citaat:
|
welke? :p
- SiT: Zanger Gitarist Gitarist Bassist (juh ik) Drummer - naamloos punkbandje: Gitarist Gitarist (juh ik) Bassist Drummer - Rykers cover project (25nov in Dynamo): Zanger Gitarist Gitarist Bassist (juh ik) Drummer - Crossover studioproject: Rapper Zanger Gitarist Bassist (juh ik) Drummer |
is er ook iets de moeite waard of niet?
|
een rykers cover band iig niet haha
mijn band bestaat , heel stoer, uit mannen, instrumenten en pintjes |
Citaat:
En nee ik speel niet enkel in hc bands en ja ik kan meer dan wat powerakkoordjes rammen :P |
Citaat:
pintjes.. uiteindelijk is het meer pintjes dan muziek :p Citaat:
k heb mn twijfels er nog bij.. maja :p |
1 junk
1 opschepper 1 flikker 1 idioot 1 hufter |
jij.
job. willem. ruud. ik. ? |
ik bass
3 gitaristen ( jaja ) en een drummer we maken uhm.. stevige gitaarrrock (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het klopt enigzins wel ja (y) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuw projectje:
Zangeres Lead-gitarist Rythm-gitarist Bassist (me) Toetsenist Drumster Ja, 2 vrouwen in de band. Dit MOET gewoon verkeerd gaan maar tot die tijd hoor je mij niet klagen ;) |
Citaat:
het was iets met een w, toch? of een m (edit)EDWIN net als de spijkerbroeken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |