![]() |
Mnemic - Passenger
Hmm. De productie ligt me niet echt (Wolbers zn werk met bv Threat Signal is wat duidelijk dan dit, deze plaat verzuipt in een devin-sound).
En ik vind het geheel een beetje ongeïnspireerd allemaal. Nieuwe zanger doet het overigens wel aardig. Maar misschien is het een groeiertje. |
uhuh idd hm hm ongeinspireerd hmhm ja groeier idd
|
oh!haha ja idd devin-sound idd hmhm
|
YO MICKEL
waar in de fuck heb je het in godesnaam over?>! |
de nieuwe mnemic, stelletje fucktards.
|
ze snappen het niet kearl, ik zal hem eens luisteren (Y)
|
Die zanger doet het bij mij wel boven verwachting goed. Vond em bij Scarve nooit zo denderend.
Ik heb em nog niet met koptelefoon geluisterd maar zo op het eerste gehoor klinktie wel erg helder. |
in de trein nog n keer goed geluisterd; ik denk dat het gewoon weer een stapje anders is net zoals Mechanical Spin / Audio Injected van elkaar verschillen. Wat meer melodie in de zang, misschien wat minder nadrukkelijk riffwerk.
|
Citaat:
|
Verdomd goeie plaat bij nader inzien.
|
dit weekend een paar keer beluisterd en hij bevalt me ook steeds meer; ik vind de eerste paar nummers er wel bovenuit steken
|
Ik had er meer van verwacht, ik ben minder enthousiast dan over the audio injected soul.. Het is allemaal iets minder "apart" dan het vorige album, iets meer standaard ofzo.. Desondanks toch geen slechte plaat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |