![]() |
Hebben jullie lootjes getrokken?
En zo ja, wie heb je en wat ga je kopen? En zo nee, waarom niet?
|
Ja, kan ik niet zeggen, in verband met dat ze het hier kunnen lezen. :p
|
nee wij zijn sloebers
|
ik moest lachen
|
Ja, en ik zeg niet wie ik heb want mijn zusje leest hier af en toe. Maar ik heb een heel leuk idee en diegene die ik heb krijgt iets wat hij/zij heel graag wil hebben.
|
ik heb mijn oma en mijn zus :p
(we trekken 2 lootjes, eentje voor een cadeatje van 15 euro en eentje voor een cadeautje van 5 euro) Mijn oma heb i kvoor 15 euro |
Nee :(
|
Als we het doen, doen we het een week vantevoren. Maar ik stem tegen.
|
ik heb wel lootjes getrokken met het gezin van mijn vriend maar ik ga dus niet zeggen wie ik heb aangezien Martie hier een vaste bezoeker is :p
|
Wij hebben lootjes getrokken via internet :cool:
en ik zeg voor de zekerheid maar niet wie ik heb. |
Nee, maar ik weet sowieso niet of we daar wel aan gaan doen.
|
gelukkig niet. Ik haaat surprises maken. (n)
|
Citaat:
Ik heb m'n moeder. Had de afgelopen 4 jaar m'n vader steeds, en die wilde steeds allerlei technische spullen, niet leuk :s |
Citaat:
|
Wij doen dit jaar voor het eerst niet aan sinterklaas. Maar aangezien ik nu ongeveer een jaar het huis uit ben, en mn broertje net twee weken (eerste sinterklaas/kerst etc voor mijn ouders alleen dus), ga ik mijn ouders denk ik wel een pakket opsturen met allemaal kleine ingepakte kadootjes erin, gewoon als verrassing.
|
We hebben lootjes getrokken, wie ik heb zeg ik niet voor het geval hij of zij (ik houd het spannend ;) :p) hier ook rondloopt, wat ik ga kopen weet ik nog niet, heb nog geen verlanglijstje gehad.
|
ja met nog 4 vriendinnen hebben we lootjes getrokken. degene die ik heb houdt van roze, strikjes, doodshoofden, stippen, kersjes... erg makkelijk dus. wat ik ga maken weet ik nog niet.
|
Ja, heb m'n broers vriendin getrokken. Ze heeft een vrij groot lijstje met heleboel goedkope cadeautjes, dus ik ga binnenkort 'ns flink shoppen! Vind ik wel leuk. :)
|
Nog niet gedaan maar ik geloof dat we met mijn oom en tante & hun twee oudste kindjes & mijn twee broertjes surprises gaan doen. Not sure.
|
Mijn zusje is zo'n ontzettende structuur kip dat ze daar twee maand geleden al over begon te mailen volgens mij ;)
Lootjes ook getrokken via internet, lekker makkelijk aangezien we allemaal verspreid over het land wonen. |
hehe ik ga m'n gastfamilie ook introduceren aan het typische Nederlandse Sinterklaas.. Dit weekend gaan we lootjes trekken. :)
|
Nope, rond sinterklaas gaan we met de vriendinnen uit eten, iedereen koopt iets van 5 euro en dan trekken we daar lootjes :D
zo bedacht omdat we elkaar tot die tijd niet meer zien (iedereen studeerd ergens anders etc) maar nu blijkt dat je dus ook online lootjes kan trekken :o nou ja ik vind het wel grappig zo |
ja, maar dan voor kerst, k heb mn vriendin en k heb dingen gekocht die ze graag wilde :)
|
Ja, thuis heb ik mn broertje, bij mn vriend thuis heb ik de vriendin van de broer van mn vriend.
Heb geeeeen idee wat ik voor mn broertje moet kopen, heb hem serieus al 5 jaar achter elkaar En voor de vriendin van de broer van mn vriend heb ik allerlei kikker dingen gekocht, zij is nu het 'groentje' in de familie, en ze houdt van duiken :) |
Ja,
Ik en mn vriend hebbrn mn broer en mn zus getrokken En ze hebben geen makkelijke dingen op het lootje staan :( |
ja bij mij thuis met vrienden
en maandag op school waarschijnlijk ook |
Ja, op de vereniging met het team wat ik train/coach. Heb een meisje uit het team en op haar lijstje staat: sieraden, schrift.
We hebben afgesproken dat we het voor 5 euro doen. Pfff... En laat ik nu echt geen idee hebben wat kinderen van 10/11/12 nou 'cool' vinden :D :P |
Mijn moeder belde net met het voorstel om lootje cadeautje te doen. Lekker op tijd dus. De lootjes en verlanglijstjes moeten nog gemaakt worden en ik heb geen idee wanneer ik tijd zie naar ze toe te gaan..
|
Ik heb mn jongere zusje getrokken (alweer :mad: )
En dit jaar hebben we besloten om de lootjes niet weg te gooien, omdat mijn vader vorig jaar geen cadeautje heeft gehad & mn zusje 2, want mn zus en ik dachten allebei dat we mn zusje hadden, maar 1 had blijkbaar mn vader :o En maandag op stage lootje trekken :cool: |
Nee, omdat mijn ouders er geen zin in hadden. En als we het wel deden, waren de surprises toch waardeloos geweest. Mijn vader is ook zo'n eikel; kreeg ik twee jaar geleden een lootje met de wens "een goed humeur" :o
Kijk, dan hoeft het van mij ook niet meer hoor |
Citaat:
|
Ja, een vriendin, voor 5 euro en ik heb nog geen idee... iets met ballet ofzo doen. :P
|
jaaaa ik weet sinds vanaf vandaag wie ik heb, vet spannend. maar enkele vrienden waarmee ik het vier zitten hier ook dus ik zeg niks. ik ben alleen echt een totale ramp met dichten :(
|
Nee, ik weet ook niet of dat nog gaat gebeuren. Ergens wel jammer maar aan de andere kant heb ik er toch geen tijd voor.
|
Ja en ik heb mijn moeder! Nou had ik voor alle andere al een surprise bedacht, maar niet voor mijn moeder! *ga snel bedenken wat ik nou moet maken*
|
Nope, niemand heeft echt zin in surprice maken denk ik ;) Ik denk dat we er wel weer gewoon een gezellig avondje van maken :)
|
Ja met vrienden van mijn studie, en ik zeg niet wie ik heb want één van hen is een forumster. :p Ik ga kopen wat er op het verlanglijstje staat. ;) En verder een mooi gedicht maken natuurlijk.
En met vrienden van de middelbare school nog gaan we nog lootjes trekken geloof ik. |
nee, iedereen koopt voor iedereen cadeautjes.
De mensen die meedoen zijn m'n moeder, m'n broertje, m'n vriend, de vriendin van m'n broertje en ik. |
Nee dit jaar voor het eerst niet.
|
Nee, dat doen we nooit, omdat niemand bij ons thuis creatief genoeg is om een surprises te maken. :o We kopen gewoon voor iedereen wat cadeautjes.
Ik deed het vaak wel met vriendinnen of met school of zo. Nu niet meer. :o |
Jep. Ik heb mn broer. Moet nog bedenken wat ik ga kopen.
|
Ja, ik zeg niet wie ik getrokken heb, omdat ze het anders lezen :D
ik heb nog geen idee wat ik ga kopen :s |
ja , een meid, weet ik nog niet
|
op school thuis niet
(zusje van 6 :p ) |
met gedicht zonder surprise
|
Ja, met de familie, voor 10 euro ongeveer. Heb mijn oom, heb ook al een kadootje, nu nog een gedicht en een surprise. En we vieren t op zaterdag 2 december en niet op 5 december ivm kleine kindjes/lange afstanden.
|
Citaat:
|
5 euro trouwens
|
Citaat:
|
Aangezien al mijn huisgenotes al duisentveel lootjes hebben getrokken enzo hebben we maar besloten het niet te doen (het moet ook wel leuk blijven natuurlijk) en thuis doe ik ook niets dus het wordt een goedkoop sinterklaasjaar :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |