![]() |
[windows] Probleem met msmsgs.scr
Op het moment dat windows opstart krijg ik de melding dat hij bezig is met het maken van persoonlijke instellingen van bestand F:/Windows/msmsgs.scr en vervolgens doet hij niets meer. Als ik het dan met de taskm afsluit krijg ik een foutmelding dat explorer.exe het niet doet. En dan heb ik dus geen startbalk/bureablad.
Ik kan het bestand overigens ook niet vinden op de opgegeven locatie Iemand die weet hoe je dit kan oplossen? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Daarnaast heb je geen flauw idee wat het wel is, dus waarom neem je zomaar aan dat het geen spyware, virus of adware is? |
Citaat:
Maar ik heb dit topic dus niet geopend om daar over te discussieren, maar om het probleem op te lossen. Graag ontopic nu dus |
Citaat:
|
misschien heb je wel een nieuwer broertje van de orginele .scr
kijk eens in registry bij local machine/software/microsoft/windows/currentversion/run en dezelfde bij local user. kun je 'm handmatig weghalen.... |
Citaat:
|
Lucky Luciano, zou je het volgende willen doen:
(quote'tje van Juister) Citaat:
|
Citaat:
Bedankt |
Vergeet je niet de bestanden, waar de sleutels in je register naar verwijzen ook te verwijderen?
Ben benieuwd wat of je nog fouten krijgt als je je computer herstart. Aangezien deze varianten graag in je winlogon willen wijzigen. |
LL, dit had je beter in dat andere topic kunnen plaatsen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |