![]() |
Nieuwe Metallica DVD komt er aan
Metallica komt met een DVD met alle clips die ze ooit gemaakt hebben. Hier de trailer: klik...
Citaat:
|
Ben geen Metallica die-hard, maar mist er niet een versie van Nothing Else Matters?
|
Citaat:
|
#care.
|
Citaat:
|
"Metallica sold out in 10 minutes!"
"Yeah I know. Oh, you mean, like, a concert?" |
Tsja, makkelijk geld verdienen hè.
|
Citaat:
Verder vind ik het wel cool dat ze het doen. Ik ken niet veel video's van ze en ben op zich wel fan dus ik ga hem wel aanschaffen denk ik. |
Citaat:
1 daarvan is, zoals DrunkonEgo zegt, de S&M versie van NEM. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, dat nr. komt zover ik weet alleen voor op S&M, maar is dat niet hetzelfde verhaal als voor NEM? Ik bedoel is het niet raar dat juist de versie van het nr.+clip waar ze bij het brede (niet-metal) publiek weer credits verdiend hebben er niet bij stoppen? Anyway waar het mij om gaat is dat er zoveel bands zo'n mooi legaal te verkrijgen overzicht uitbrengen, maar dat je toch nog steeds niet 'the total package' hebt. |
Citaat:
4 Nothing Else Matters |
Citaat:
Mij gaat het om de S&M versie, waar ze fans voor zich hebben weten te winnen die eerst niks van Metallica wilden weten. Heb wel gelachen dat MTV/TMF er ook mee hebben lopen kloten door in het begin de originele te draaien, om expres een beetje die nieuwe aanhang te lopen fucken als die een clipje aanvroegen. |
nou ik doe het bijna in mijn broekje hoor.
|
Citaat:
|
hoe heet nu ook weer die clip van ze met die hoer die 's nachts haar kind verlaat en aan het einde zegt dat ze als ze de kans zou krijgen om haar leven over te doen ze niets veranderen zou ?
|
Turn The Page
|
Van One is wel een video gemaakt. Weet iemand trouwens hoe die film heet?
|
Volgens mij heet die film Johnny Got His Gun.
|
thanks
|
Citaat:
|
Dus zo ongeveer de slechtste periode van Metallica, nu op dvd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie metallica meer als één heel lange slechte periode
|
Eerste shit van metallica is gewoon cruciaal op (thrash) metal gebied.
De rest...ja loopt een beetje uiteen kwalitatief maar is niet legendarisch imo, op master of puppets na. |
Citaat:
|
Geef mij idd maar de nummers uit de tijd dat ze nog beloofden nooit een videoclip te zullen maken.
|
erg vet, alle troep op 1 dvd
wel grappig dat ze het in de volgorde van oud naar nieuw doen. "you made a videoclip of one?! you guys are sell outs!" :cool: |
Hehe, het ging anders.
James loopt bij een optreden oid, spuugt zo'n metalhead hem in teh face. James:"Why did you do that?" Metalhead: "You made a video, YOU SOLD OUT DUDE" Erg vet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hurrah!
|
Citaat:
http://i48.photobucket.com/albums/f2...alicaEpiJr.jpg |
Haha kkleeluck
|
Daar zou ik nog niet eens op willen schijten.
|
idem.
|
die live-vid van creeping death staat niet bij de toegiften: nutteloze aankoop :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Idd... kippenvel beelden! |
http://www.new-frontiers.nl/2006/1206/0912.html#5
hier staat het concert dat ze gaven op Rock Am Ring waar ze het Master of puppets album in z'n geheel spelen. en oja, Orion<3 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |