![]() |
dialoog tussen mij en een studiegenoot
Hij: "Ik hou van punkrock."
Ik: "Ramones?" Hij: "Nee, dat is britpop. Ik bedoel Fall out boy, Panic! at the disco..." |
Citaat:
Je mag m slaan. (y) |
Ernstig ja, de mensen verpauperen.
But what's new... |
ok goed hard dan he :nono:
|
Citaat:
|
haha ! mooie grap én de gemiddelde muziekluisteraar samengevat
huisgenote "ja ik ga naar [wijf] in de oosterpoort. ze ging eerst een tour kleinere zaaltjes doen, schouwburg scheveningen ditje utrecht blabla oosterpoort" |
En nu niet meer tegen hem praten.
|
Citaat:
Ik weet dan ook niets van muziek, maar toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat het toffe gasten zijn.
|
De definities van genres veranderen nu eenmaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Britpop komt op zijn minst uit Engeland, niet uit New York.
- Die band was praktisch uit elkaar toen de term britpop begon op te spelen. Kan je een band wel een nieuwe term opplakken, die pas kwam kijken toen heel die band allang klaar was? |
Ik vind het wel grappig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
voor de rest mag je die dude slaan met een wc bril! |
Citaat:
|
Genres veranderen misschien maar Ramones geen punk noemen is hetzelfde als Tupac als metal beschrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder zijn mensen die Panic! at the disco leuk vinden mensen die chemisch gecastreerd moeten worden. |
Citaat:
|
Kun je tenminste nog een keertje iemand deftig uitlachen.
|
Citaat:
|
omg ik ben geowned door iemand met een mat ;(
Citaat:
|
Het gaat erom dat de media veel invloed heeft. Als het gros iets avantgarde-R&B-britpunkrock noemt dankzij een zwakzinnige recensent dan kan jij in je eentje gaan krijsen dat het eigenlijk blablabla heet, maar dat is wel heel 2003.
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...6cYZ21x044.jpg HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! |
Stakker
|
:d
|
beste topic ooit
|
Gozer, heb je wel gezien hoe hard de kanker van je eigen fotoboek afdruipt? Als ik hier een plaat van die schurftige mongolenbakkes zou posten zou dat de beste comeback zijn sinds Hitler's wraak op de jood die hem niet doorliet op de kunstacademie. Krijg de tyfus.
|
|
flamewar.
|
Citaat:
iets met pot en ketel |
|
|
Citaat:
|