![]() |
Het Grote Rijm Topic
De bedoeling is dat dit topic gaat leiden tot een grote collectie rijmwoorden, voor degene die geen rijmwoordenboek hebben, of naar wat modernere rijm zoeken.
Ook kun je hier je rijmproblemen kwijt ("wat rijmt er op Purple?!") en kunnen we je helpen met het zoeken naar oplossingen. |
Een eerste voorzetje: http://www.rijmwoordenboek.nl/
En we kunnen ook gaan rijmen met usernames en zelfs signatures :) |
Risce
Harddisk. |
Dit topic loopt nog niet zo goed,
dus voordat het dood bloed Word het op gelost, met een 4de post Help elkaar dus met gedichten, en zonder teveel offtopic berichten Word hier mischien aandacht aan besteed en zijn we bij de 500 voor je het weet ;) |
Citaat:
@vlier: wacht maar tot het bijna de dag is om die dichtprulletjes in te leveren ;) |
Flyaway, here to stay
Vlierefluiter, mierenuitbuiter. |
harddisk
basilisk |
Ik schrijf standaard als laatste zin:
Gelukkig heeft hij nog iets gevonden En het snel naar ..... verzonden |
Citaat:
|
wat rijmt op
- bagage - nemen - undercover - vroeg - morgen Mijn inspiratie is op :) |
- bagage etage, blamage ehm... naja.
- nemen flemen, Jemen - undercover koffer, boffer - vroeg kroeg, doeg, joeg, ploeg - morgen zorgen, verborgen Maar je kunt natuurlijk ook gewoon in dat rijmwoordenboek kijken :p (had ik ook beter kunnen doen... :rolleyes: ) |
Citaat:
nemen - klemen (verkeerd geschreven, I know) undercover - vakantiekoffer - afstoffer vroeg - droeg - sloeg morgen - zorgen |
pedo
cluedo nemo lego steve-0 :confused: |
Citaat:
|
liever een kleine die steigert dan een grote die weigert
|
ta tu ta tu, 112
Het zit 'naam persoon' niet mee Heb ik gebruikt bij een tante die mijn oom moest verzorgen (hij had dat jaar 3 keer een auto ongeluk gehad). |
Wat rijmt er op twaalf?
|
Citaat:
Dus, succes :) |
Ook zoveel problemenen met Weesp en herfst?
Serf Serviër Serfst En dit gedicht deed sinterklaas zelf toen hij bij lotto weekend miljonairs was vorige week: Iegel de broer van Wiegel woont in Weesp Wiegel de broer van Iegel woont onder de zweesp Iegel de broer van Wiegel woont in Weesp Wiegel de broer van Iegel woont onder de zweesp Iegel de broer van Wiegel woont in Weesp Wiegel de broer van Iegel woont onder de zweesp Iegel de broer van Wiegel woont in Weesp etc ;x |
Citaat:
|
Citaat:
zaal suf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel echt ideaal dat rijmwoordenboek zo goed werkt, zelfs op deze dagen en tijdens drukke tijdstippen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |