![]() |
Gtst #22
omdat de vorige vol was.
|
waarom was die lieve nou gek dan? en wie heeft ludo neergeschoten?
ik snap er helemaal niets meer van :confused: |
Lieve heeft Nick ontvoerd, uit wraak dat hij haar tot een abortus gedwongen had (Lieve was zwanger van Nick) en daarom kan ze geen kinderen meer krijgen.
|
En morris heeft ludo neergeschoten..
en bing en barbara zijn aan het verzuipen... |
ja of ze we rden gewoon allemaal gek, en moris heeft het niet gedaan. kan ook.
|
Ik heb het vrijdag niet gezien, zit Nick nou inderdaad in hetzelfde huis opgesloten? :o En wat heeft Ludo voor engs uitgespookt dan? Alleen iets met Bing en Barbara?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo t was wel een hele ludo-aflevering zeg
|
Citaat:
|
Ik vind het steeds meer en meer onzin worden. Pff... (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
Of dan werd het onderwerp dat wél serieus was, ook onzin [dat is dan weer wel jammer]. :p |
Nina wordt al net zo erg als haar vader :S
Geen politie, Ludo moet Morris zelf straffen! Gister ging heel de aflevering over Ludo en de 'moord', wanneer komt er weer iets over Anita en Dennis, over Charlie, over Jack ofzo! 't Wordt een beetje eentonig.. |
The plot thickens...
Jack en Nick opeens zo eensgezind? Kan nog leuk worden. |
Citaat:
stiekem had ik verwacht dat hij Nick zou laten liggen:p |
De mafia heeft ludo geprobeerd te vermoorden! :p
|
Die reactie van Rosa morgen als ze Ludo weer ziet <3
|
Citaat:
|
Citaat:
(en ergens zelfs nog wel logisch ook. ;) :o) |
Wat zal Rosa als eerst zeggen tegen Ludo?
Ik denk van, bent u weer terug |
Ik krijg bijna spijt dat ik ben gestopt met kijken. Allemachtig, wat een partij nonsens :D
|
Wedden dat Jack het toch op gaat nemen tegen Ludo? :evil:
|
Citaat:
|
Tja, ik probeer dit topic ook maar bovenaan te houden. Ik bedoel, vroeger vulden deze topics zichzelf, maar ik vraag me echt af waarom er nog überhaupt een topic #22 geopend is. Interesse is er blijkbaar nauwelijks nog.
|
jawel er is wel interesse, ik kan gtst niet meer volgen elke dag omdat ik moet werken :( dus kijk ik hier of er word verteld wat er is gebeurd!! dus het heeft wel nut zo een topic ;)
|
Dat niemand hier even is komen zeggen hoe leuk het is dat Ludo terug is, zeker vanavond. :o Hij bemoeit zich meteen met iedereen :cool:
|
Citaat:
|
sinds wanneer doet sjors een studie?
|
Citaat:
|
Waar zijn Fos en Noud nou precies mee bezig? Ik heb net die afleveringen gemist.
Hopelijk gaat Florien niet meer terug naar Noud. Het zag er vandaag uit alsof alles weer goed gaat komen tussen hun. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, dat gaat weer een leuke moraal opleveren.
DVD-handel, lol. Die zijn zeker blijven hangen in 2004. |
Ik dacht eerst dat die films over Noud en Florien waren :bloos: Maar dat zou Fos nooit goed vinden, dus toen wist ik het niet meer. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig hoe Nick Ludo huilend 'aanviel'. En hoe ongemakkelijk Ludo zich erbij voelde. :p
|
ludo is terug maar ik vind het niet meer zoveel aan. dat gedoe met noud en fos is saai en dan krijgen we morgen weer dat gezeur van rikki dat ze jack veel leuker vindt dan dennis. pff (n)
|
nick: paappaaaAAAA SNIK SNIK SNOTTER
ludo: "ik ga hier gewoon me als boom gedragen tot hij me weer loslaat" |
Citaat:
|
geen idee of het al gepost is en of het in een spoiler moet
Spoiler
|
Citaat:
|
Waar is Sil? En waarom gaat niemand meer naar dat koffiecafé :confused:
|
is afgebrand
|
echt, wat is ludo aardig tegen 'charlotte'
|
Ik weet niet meer wanneer en waarom, maar laatst vertelde Jack aan de telefoon tegen Tim: "er is ook nog een andere broer, Marcus". Vraag me af waarom we daar nooit iets van gehoord hebben na de 'dood' van Ludo? Ik twijfel trouwens of Jack nog achter Ludo aan zal gaan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |