![]() |
Wie verdient er dit jaar de roe?
De topictitel is volgens mij wel vrij duidelijk. Maar uiteraard is het niet alleen leuk om te weten wie er dit jaar gestraft moet worden, maar ook om te weten wie er dit jaar beloond moet worden. Beantwoord daarom niet alleen de topictitel, maar ook de andere onderstaande vragen, uiteraard met beargumentering ;).
Wie verdient er dit jaar de roe volgens jou? Of wie verdient het om in de zak gestopt te worden en om vervolgens meegenomen te worden naar Spanje volgens jou? En wie verdient het om als allereerste een cadeau(tje) te krijgen volgens jou? De roe: Mijn fiets :p. De rem ervan werkt niet goed, waardoor ik al een keer gevallen ben :mad:. In de zak: Al mijn mede-studenten die zich regelmatig niet voorbereiden op de vaardigheidstrainingen en practica. Ik vind dat erg vervelend, omdat de docenten (en in sommige gevallen ook de patiënten) er moeite voor doen om ons iets te leren; je mag dan toch ook wel enige voorbereiding verwachten als tegenprestatie. Als allereerste een cadeau(tje): Mijn ouders. Ze hebben veel moeite voor me gedaan de afgelopen maanden. Ook waren ze min of meer genoodzaakt zich te gaan aan passen aan deze nieuwe situatie, en ik vind dat ze dat echt uitstekend hebben gedaan (y). |
De zak - Niemand in bijzonder, maar nu mag mijn vader en zusjes wel even uitwaaien in Spanje!
De roe - Mijn vader: hij mag wel even liever doen tegen me. Als allereerste kadoot(jes) - Mijn moeder, want zei is altijd diegene die de kadootjes koopt en niet echt vaak een verassing heeft wat ze krijgt, maar daar komt verandering in. |
eerst de roe en dan in de zak (alhoewel dat enigzins ironisch is :D)
Rita Verdonk (n) en wie als eerst een kadootje verdiend zijn mijn ouders, die zijn heel lief geweest :) |
Citaat:
Als aller eerste haar cadeautje: m'n paard, die zich weer gedraagd... En een super lieve jongen, aan de andere kant van het land... |
Eerst de roe en dan in de zak, hup naar spanje: mijn ex. Geeft mij weer wat ruimte.
Eerst kado's: mijn zusje. Omdat ze een schatje is, ookal kan ze soms mopperen. |
Citaat:
De roe mag een collega krijgen die me telkens plaagt :P En het eerste cadeaus (ik kan niet kiezen) naar mijn ouders en naar Inge, een goede vriendin van me. |
Dan ben ik de derde die vind dat Rita Verdonk de roe moet krijgen. :D
|
De Roe: Wouter Bos, Jan Peter Balkenende en de nederlandse media, foei kinders, jullie zijn niet de enige politici deze verkiezing
Als eerste een cadeautje: De arme kindertjes op deze wereld ;x Mee in de zak naar spanje: Ik! Spanje! :cool: :D (y) |
Citaat:
En Femke mag van jou als allereerst een cadeautje krijgen zeker ;)..? |
mijn ex :o
|
Citaat:
|
De roe: m'n oudste stiefbroer.
In de zak: m'n middelste stiefbroer. Als eerste een cadeautje: m'n mama. :) Of m'n broer. |
Citaat:
En mee in de zak? Dat mag Rita ook wel zijn, maar dat komt toch neer op een gratis vakantie en dat vind ik ook zoiets... ;) |
ik
|
De roe: Ik. Omdat ik niet altijd aardig ben.
In de zak: Mark Almighty. Omdat hij me pest. Als allereerste een cadeau(tje): M'n moer. Omdat ze zo'n lieve moer is. |
ik!
(volgens DanielC dan) |
Citaat:
|
De roe: Afgezien van Rita Verdonk, een irritant studiegenootje van me
In de zak: Ik, want een gratis vakantie is natuurlijk nooit weg. Als eerste een cadeautje: Afgezien van de veelgenoemde ouders een andere klasgenoot van me, omdat hij zo'n rotperiode heeft maar wel heel moedig is |
Citaat:
OT: De roe? Weet ik niet echt. Ohja, mijn ouders omdat ze me niet steunen. >.< De zak? Dat weet ik niet. Eerste kadootje krijgt mijn beste vriendin omdat ze t zo moeilijk heeft. Ze verdient het. |
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik vind niet dat zij de roe moet krijgen, maar van mij mag ze wel oprotten naar Spanje... Hoewel: als ik daar over een halfjaar ga studeren wil ik niet dat ze DAAR de dienst uitmaakt. Laat haar maar naar de noordpool emigreren. de roe: mijn leraren op de ALO (n) Ze voelen zich nog te beroerd om terug te mailen, waardoor ik met de gebakken peren zit :( het eerste cadeautje: dat jochie (ik weet niet meer hoe ie heet) dat hier opgesloten zat. |
rita :evil:
|
Haha in onze krant stond een stuk met de mening van kinderen:
Een meisje vond dat 'madam woestijn' maar mee in de zak moest :D |
Citaat:
ah dat arme ventje :( |
De roe: meid uit mn werkgroep die NOOiT ene fuk doet, maar klaagt voor 10
De zak: mn huisgenoot (zijn we daar ook vanaf) kado: is wel lastig maar mn ouders en oma komen wel in aanmerking |
Citaat:
Maar de roe vind ik dan die moet naar mijn medestudenten als ze zich weer eens niet echt gedragen (wat helaas nogal vaak voorkomt). En in de zak het oude kabinetsbeleid!! |
Pasgeleden toen een jongen van 8 moest vertellen wie er de roe moest krijgen zei die; ''De kerstman! want alle oude mensen houden de kleine kinderen voor de gek dat die echt bestaat!!''
nou, die jongen moest eens weten.. :cool: |
mijn baas
|
Mark Rutte eerst de Roe dan in de zak.
Kado: Mn moedertje. ^^ |
Citaat:
zal ie vast niet erg vinden |
de roe: alle linkse politici die de Nederlandse economie de nek gaan omdraaien straks...
de zak: ikzelf, een gratis reisje naar Spanje is nooit weg :cool: En die stoute Amsterdamse meisjes zie ik ook wel zitten :p Hoewel ik me wel een comfortabeler manier van reizen kan voorstellen... Maar ja, die zak daar ben ik ook zo uit als ik eenmaal op die boot zit. het eerste kadootje: Geert Wilders, omdat hij er alles aan doet om Nederland te behoeden voor een totale catastrofe. En omdat hij zich niet bang laat maken maar gewoon doorzet. Maar ongetwijfeld zijn die negen zetels het grootste kado dat je hem kunt geven (y) |
Ik zou Geert Wilders een nieuwe pruik geven als cadeau.
|
Citaat:
|
De roe: Die lekkere chick :D :evil:
De zak: Idem, en dan gaat ze mee. Een cadeau: Voor de schrik ;) |
de roe
alle fotografen die broodmagere modellen fotograferen de zak ma mère, ze moet noodig eens naar spanje om te chillen, en als ze weer helemaal niet meer chagrijnig en ontstresst is, met haar zelf geconfronteerd is en duidelijk heeft wat haar doelen zijn, dan mag ze weer terugkomen. het eerste cadeautje? ik wil niet als eerste het cadeautje, als tweenalaatste. maar goed, voor de mensen die het leuk vinden om als eerste het cadeau te krijgen, ehmmmm ooeeew, moeilijk kiezen, my friend. Zij is zooo tof en lief :) |
de roe: mijn bazin. af en toe veel te mopperig.
Naar spanje: ik samen met mijn vriendje, mmmm 1e kadootje: de personen die mijn surpises krijgen, want dan let iedereen nog op :) |
De roe: Verdonk
In ze zak mee naar Spanje: Wilders en aanhang |
een roe met dorens, spijkers, haakjes en 2 meter land gaat naar (drumgeroffel) Danny Engelbertink!
en ze zak naar spanje is voor mezelf hmmmmm spanje :cool: |
Rita Baby
|
De roe: een klasgenoot die iedereen die iets heeft wat zij wil hebben zwart maakt, erg kinderachtig en jaloers.
In de zak: ik samen met mijn vriend, heerlijk ff d'r uit ;) Als allereerste een cadeau(tje): mijn papa en mama, die verdienen wel een extraatje :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |