Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verliefd op andere jongens dan je zou willen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=150456)

20marianne12 05-07-2002 21:41

Verliefd op andere jongens dan je zou willen

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ook altijd op andere jongens (of meisjes) verliefd worden dan je graag zou willen. Ik bedoel soms zie ik echt een jongen lopen en dan denk ik echt whow, maar thats it zeg maar, terwijl ik voor andere jongens waarvan ik eigenlijk zoiets heb van mwah (op het eerste gezicht) gevoelens voor krijg. Het is verder geen probleem voor mij hoor, ik vind het alleen een beetje vaag... wat zit een mens toch ingewikkeld in elkaar ;)!

girl18 05-07-2002 21:49

heel ingewikkeld... :rolleyes:

EternalDeath 06-07-2002 11:13

hmpf, dat heb ik eigenlijk nooit!

Wel dat anderen hebben van JEMIG wat een typ....maarja......haha

nare man 06-07-2002 11:15

Ik vind het een beetje vaag verhaal, maar ik val soms wel eens op de 'verkeerde' meisjes, zeg maar. Meisjes waarvan ik weet dat ze mij toch nooit zullen zien staan, omdat ik te aardig of vriendelijk voor ze ben.

20marianne12 06-07-2002 14:46

Citaat:

nare man schreef:
Ik vind het een beetje vaag verhaal, maar ik val soms wel eens op de 'verkeerde' meisjes, zeg maar. Meisjes waarvan ik weet dat ze mij toch nooit zullen zien staan, omdat ik te aardig of vriendelijk voor ze ben.
Als je zo aardig en vriendlijk bent zullen meisjes je wel om iets anders afstotelijks aan jou niet zien staan ;)...

nare man 06-07-2002 15:18

Citaat:

20marianne12 schreef:
Als je zo aardig en vriendlijk bent zullen meisjes je wel om iets anders afstotelijks aan jou niet zien staan ;)...
Hoezo? Een grote, vette harige wrat midden op je neus is toch mooi? :confused:

:D

LeRatLuciano 06-07-2002 20:43

Citaat:

nare man schreef:
i know what ya mean... niet stoer genoeg of te vriendelijk, ze hebben liever een patser

dan zie ik later zo een meisje met haar nieuwe vriendje en dan denk ik echt damn hoe kan dit

Rat

20marianne12 06-07-2002 21:24

Citaat:

nare man schreef:

Hoezo? Een grote, vette harige wrat midden op je neus is toch mooi? :confused:

:D

Ja hoor voor een meisje die zelf een vette harige wrat op haar neus heeft is dat erg aantrekkelijk... misschien is er dan toch nog hoop voor je ;)

20marianne12 06-07-2002 21:26

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

i know what ya mean... niet stoer genoeg of te vriendelijk, ze hebben liever een patser

dan zie ik later zo een meisje met haar nieuwe vriendje en dan denk ik echt damn hoe kan dit

Rat

Niet alle meisjes vallen op patsers hoor!! (misschien de meisjes waar jij op valt ;))

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.