![]() |
tentamen struggels
Ik heb vind ik zelf een beetje een raar probleem. Ik vroeg me af of jullie het herkennen.
Tijdens tentamens ben je zenuwachtig.. je kent het wel. Doordat je zenuwachtig bent begint je buik te rommelen. Dit heb ik dus altijd. En neit een klein beetje. HEEL erg beschamend . Hierdoor kan je je dan echt neit meer concentreren. Herkenbaar? Of neit...:( |
herken ik niet...
maar joh, maak je maar gewoon druk om je tentamen zelf. Die buik redt zichzelf wel. |
dan eet je gewoon een boterham of 4
|
Struggels :| :(
|
Mijn buik rommelt regelamtig tijdens tentamens en ik ben eiigenlijk nooit zenuwachtig. Mijn buik rommelt gewoon vaak. Ik kan me er niet druk over maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat boterhammen naar binnen werken voordat je aan je tentamen begint, kan helpen (bij mij wel iig, alleen dat doe ik zowat nooit omdat ik voor het tentamen geen honger heb :p ). En jah.. beschamend... Ik hoor zoveel buiken om me heen rommelen tijdens een tentamen :p Dus dan denk ik, ik ben niet de enigste dus lekker boeiend (hoewel het wel irritant kan zijn) Maar als je het bij jouw echt te erg is waardoor je het beschamend vindt... probeer dan dus gewoon wat te eten voordat je aan het tentamen begint ;) |
Ik heb dat ook heel erg, en eten van te voren helpt dus niet.
Wat bij mij het beste helpt, zijn kleine slokjes heel koud water (dat houdt het tegen op een of andere manier), en gewoon twee boterhammen naast je neerleggen en verspreid over het hele tentamen opeten. |
Ik heb dat eigenlijk altijd tijdens colleges en tentamens. Altijd wanneer ik liever heb dat mijn buik stil blijft, gaat hij rommelen. En als hij mag knorren, dan doet hij het niet :D
Maar goed, ik dwing mezelf altijd om voor een tentamen even twee liga's te eten, dat helpt al. En een flesje water helpt ook, als je een knor voelt aankomen, een grote slok water nemen. Maar goed, ik heb gemerkt dat veel mensen het hebben en het niemand iets kan schelen. Als mensen naar je gaan kijken, zeg je gewoon dat je ook niet weet wat er aan de hand is/ dat je honger hebt/ wat dan ook. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |