![]() |
Hoe kwam jij op jouw nickname?
TS begint: Fizzle-fluffy begon als een krabbel in mijn wiskundeschrift. Ik had een klein schoothondje dat door de lucht vloog met een boel herfstblaadjes. Ik noemde haar duizelpluisje. Na een tijdje werd dat fizzle-fluffy. het hondje is haar vachtje ook kwijtgeraakt en is nu gewoon een kaal schoothondje met grote ogen:D
en nu ben ik nieuwschierig naar jullie! |
ik word altijd baas genoemd dus hierbij :o
|
American Samurai :cool: (y)
|
Ik moest denken aan Jerry Springer en vroeg me af of ik daarbij wat kon bedenken dat een beetje zo klinkt maar dan wel met een lieve bedoeling, in plaats van gelijk gelinkt worden aan kkk-lilliputters.
|
Ik heb 2 schildpadden. De ene Loekie en de andere Skilly. En tjah Loekie da's meer een jongens naam en daarom koos ik voor Skilly :)
|
Ik weet t eigenlijk niet. Nick slaat eigenlijk helemaal nergens op :confused: :p
|
Afkorting.
|
Afkorting van wat?
|
Ik wist geen nicknaam dus ging ik allemaal dingen bedenken waar mijn naam in voorkwam, en dat is dus RodeKrab geworden..:)
|
Ik wilde eerst Fairy maar die is al bezet, dus toen heb ik gewoon dit bedacht. En toen vond ik toevallig ook dit:
1. faerie 22 up, 9 down The proper spelling of fairy. Everyone has their own faerie and daemon. Especially useful in magick if you're a Witch or Wiccan. "I have a faerie called Feather Hailwitch" :) Ik vond het echt heel moeilijk om een nickname te bedenken.. Hiervoor had ik Snoopy249, nou dat is al helemaal niks :o |
Citaat:
|
Cesar was de naam van mijn hond toen ik een klein jongetje was. Ik vond hem een mooi beest (y) Sindsdien gebruik ik de naam altijd voor nicknames.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk bij homepage info.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst wilde ik MrX, die was bezet.
Toen wilde ik Anoniem, die was bezet Toen wilde ik Anonymous, die was bezet Toen wilde ik een naam met een spelfout et voila. |
ben al sinds ik heeel klein ben gek op snoopy.
|
Die heb ik gejat van een ander forum.
|
tja...ik was zwaar aan het puberen en bedacht samen met een giebelend vriendinnetje Naojan, omdat er zoveel namen met Jan eindigen (dat vond ik toen iig opvallend).
Dus Naomi met Jan erachter. nu vind ik het maar een kutnaam. |
Citaat:
|
Laten bedenken door gekken die me al een paar jaar zo noemden :)
|
Ik luisterde ooit de opera Orpheo, en in een nogal puberale bui identificeerde ik mezelf met die persoon. ik was dus orpheo. Tot nu toe, op welk forum ook, kon ik altijd orpheo zijn zonder problemen :D mijn echte naam was vaak bezet, maar Orpheo zelden.
|
Ik kwam niet op mijn nickname, mijn nickname kwam op mij.
|
dit was het eerste dat in me opkwam
|
muziek die ik op had staan
|
van Stampvoet.
Stampvoet de Narie |
Ik was Fennutjuh meer dan spuugzat en toen was daar ineens zoef de haas geen idee ook waarom dat maar ik vond t een hele verbetering :) nog steeds trouwens :D
|
Ik keek in het woordenboek Engels-Nederlands en vond sylph wel een mooi woord.
|
Citaat:
|
ik ben raar en daar heb ik een gek woord achtergeplakt en voila..
|
Ik was een biertje aan het drinken.
|
Citaat:
|
een samenvoegsel van eerst achter en dan voornaam... bedacht door een stelletje halvegaren die nogal aan de drank waren toendertijd :cool: (y)
|
Citaat:
|
grote jazz trompettist.
en ik hou helemaal niet van jazz :( |
de naam van mn kat:o
|
Citaat:
|
Citaat:
ze is ook grijs. we geven al onze katten dieren namen(Y) |
Omdat.
|
Toen ik in Indonesie in de gevangenis zat kreeg ik een brandmerk op m'n borst; BFR. Nooit geweten waar het voor stond, Blood Fire Rage zal het iig niet geweest zijn.
;) |
Zelda.
|
Badguy in James Bond "Die Another Day"
|
|
Citaat:
ik bekeek het toen van een ander perspectief: goeie musicus, hopeloos met vrouwen :P |
hahah sinjirro paste bij kenjirro vandaar.. en daarna maar zo gelaten
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |