![]() |
De familie Sanders is anders
Goed, ik moest laatst weer denken aan deze Hongaarse jeugdserie die vroeger op Kindernet kwam. Een in mijn herinnering nogal vreemde animatieserie over een familie, waar de meisjes jongensnamen hebben en andersom, die de hele tijd op reis is en tevergeefs probeert thuis te komen.
Ik herinner me met name een scene waarin de vader en zoon in de greep zijn van een fakir en geen pijn meer voelen, en allemaal spelden in hun lichaam gaan steken, en een scene waarin ze gevangen zaten en ze vrij mochten in ruil voor een menselijk oor. Uiteindelijk werd het oor van de buurman afgesneden, want die had hele grote oren. Ik ben vooral benieuwd of deze laatste scene echt zo naar was als ik me hem herinner. Dus, heeft er iemand enig idee over informatie over deze serie, misschien zelfs fragmenten of afleveringen? |
Ik herinner me die serie nog wel. Alleen: Hongaars?? Nooit geweten. :D
|
Ik weet alleen dat er een spin-off van gekomen was waarin dat zoontje en de hond de ruimte ingingen of zoiets. :confused:
|
Die van
Wat een wereldtrip, hallekidee, ellende pech en ongeluk, wie gaat er mee? Vond ik nooit veel aan. Maargoed. Al op YouTube gekeken? |
Was dat een hongaarse serie? Nooit geweten. keek hem iig vroeger altijd wel ja.
Dacht alleen dat ie een andere naam had. |
Toen ik die titel zag dacht ik dat het over GTST ging :bloos:
|
Ze hadden een kat genaamd Maffia en toen ze thuis kwamen van hun wereldreis (o.i.d) was er ingebroken. Die vrouw heette Karel en die vent heette Annie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Damn, ik wil dit echt weer eens zien. |
Vond het altijd een bijzonder gave serie.
|
Ik stond er eerder voor op. De serie zelf is niet te vinden op internet volgens mij.
|
Volgnes mij heb ik ooit een keer een topic geopend over deze serie omdat ik erg veel moeite had met herinneren hoe het dochtertje van de familie ookal weer heet.
Hier is een link naar een foktopic waarin het ooit ook besproken werd: http://forum.fok.nl/topic/359772/2/25 In dit topic word over de serie en duitse vhs banden gesproken die verschenen zijn. Er staan ook wat links in naar plaatjes van de serie etc. Maar meer dan dat heeft mijn zoektocht ook nooit opgebracht. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |