![]() |
Waar heb jij vandaag je tijd in gepompt?
Ik heb mijn schoenen net aangetrokken! :)
|
Maxime Verhagen zei "hallo" tegen me.
|
ik ook!
en nu ga ik de hond uitlaten. |
Ik ben vandaga naar mn ouders gegaan en daar ben ik nu. En ik ga de hele avond niks doen, behalve al mn kleren wassen.
|
nu heb ik mijn ontbijt op en ga ik eens mijn spullen pakken om op de fiets te springen en ook nog eens avondeten, thee en ontbijt alvast in huis te halen onderweg.
|
ik had studieondersteuning en college en toen heb ik geluncht met mijn vriendje, dingen uitgeprint en thee gedronken met een vriendinnetje en vanavond ga ik dingen uitzoeken en opruimen en blabla.
|
ik heb een afscheidingselement met een koe erop gemaakt in indesign.
|
Mijn tel is afgesloten en ik heb net heen en weer gebeld en morgen ga ik dus n nieuwe halen, jeej. Net terug uit school en moe, maar wel geregeld dat ik weer mee kan naar Berlijn, altijd leuk (y) .
|
ik heb wat klusjes gedaan thuis en n uurtje gedrumd; nu ga ik even iets kopiëren bij het postkantoor en daarna heb ik wel zin in eten eigenlijk.
|
Ik heb op school gezeten en ga straks huiswerk maken.
|
Citaat:
ik heb gepraat over psychoses en medicijnen gepompt. |
Stage en kleren gewassen en een boze PM naar de user cha0s gestuurd.
|
ik heb uitgeslapen en daarna ging ik naar college, maar ik was te laat (klotemetro's) en zat ik op een kutplek waar ik t niet goed kon zien :mad: daarna naar centraal station om een pasfoto te laten maken in een hokje en 1 met een vriendin en ik heb de meest achterlijke foto ooit, leuk voor op mn ov. daarna op mn kamer gehangen met een vriend en zometeen eten met een vriendin en haar studiegenootjes.
|
School.
En de vader vond mijn besluiteloosheid omtrent de studie(s) die ik wil doen maar flauw, dus nu begon hij opeens over een jaar doorbrengen in 't buitenland. Dus - fucking w00000t, wellicht zit ik na m'n eindexamens een jaar in Australië of Schotland. :| :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
de afwas, opruimen, boodschappen... voor weinig aanwezig zijn op school, kou lijden. etc
|
School en in het regelen dat ik morgen niet naar school hoef maar wel aanwezig wordt opgeschreven (y)
en verder kreeg ik ineens een aanval van moeheid dus heb ik net even gelegen en zometeen ga ik koken. |
Citaat:
Ze willen ook al mijn kamer betalen als ik ga studeren en collegegeld en boeken enzo. Misschien binnenkort eens vragen hoeveel ze eigenlijk verdienen, want ik dacht altijd van niet bijzonder veel maar straks blijkt ineens dat we rijk zijn. Ik hoop het niet, want dan moet ik VVD gaan stemmen :( Grapje :( |
Om 3 uur 's nachts met de bus vanuit Helsinki aangekomen
geslapen presentatie voorbereid presentatie gehouden geluncht met een vriendin en een vriendin van die vriendin vriendin gemaild over haar aankomst morgen tijdschriften gelezen soep gemaakt en opgegeten En straks misschien een sauna pakken, BZV kijken :o wijntjes drinken en wie weet nog naar een feestje (y). |
stage, en voorbereiden voor morgen omdat dan de minister langskomt :s
|
Citaat:
|
ik google nu naar dat kleine menneke van velzen want kleine mennekes, die verdienen sympathie, maar teh_intornets geeft eerst 100 links naar de gemeente velsen.
http://www.radio538.nl/538/mmbase/images/688675 AH GOSSIE |
School en lekker eten gemaakt.
|
een kast van ikea in elkaar gezet.. was heel goed te doen! :D
|
Vanochtend heb ik eerst 3 kwartier in een overvolle stilstaande trein gestaan :) en van 11 tot half 6 op school gezeten.
|
Citaat:
ot: ik zit fijn te werken aan mijn presentatie filosofie over de film das experiment |
Citaat:
En ik heb hem ook al een maand of twee niet gezien op msn, volgens mij zit hij ergens in de Stille Oceaan te chillen met Trimm Trabb. :( |
ik ging stagelopen, en m'n gang was vet blij om me weer te zien, en van één kreeg ik een klap, want hij was zo blij dat hij spontaan kei spastisch werd. verder waren er 2 (!) cliënten die een epileptisch aanval, en heb ik het kerstdiner zo goed als geregeld samen met 2 cliënten, en ben ik bezig geweest met m'n eindproject.
|
geschiedenis leren.
|
SP
U bent 3% rechtser U bent 9% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 82% GroenLinks U bent 9% rechtser U bent 11% conservatiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 87% Kieskompas.nl |
hele weekend gewerkt en mijn benen zijn dood. zaterdag naar een foute plek gegaan en vandaag heb ik geluncht bij iemand, een afspraak bij een kapper gemaakt, koffie gedronken met een vriendin en gewerkt. ik ga zo wat drinken met iemand al is het weer echt heel triest.
|
ik ging naar school en dat was saai, daarna wat gedronken en toen moest ik weg om te werken. terug naar huis kwam ik er in de bus achter dat ik al 7 haltes eerder uit had moeten stappen dus toen moest ik een kwartier wachten in een criminele woonwijk en dat vond ik eng. :confused: nu ben ik toch thuis en ga ik eten en vroeg slapen (y)
|
- een nieuwe move geleerd met mijn poi's
- werk gevonden - her en der wat telefoontjes gepleegd - gegeten - gelezen - docu gekeken - buiten rondgefietst - pc :D |
U heeft 36 / 36 stellingen binnen de thema's beantwoord. Op basis van uw antwoorden staat u het dichtst bij Christen Unie en bent u het verst verwijderd van GroenLinks.
Hieronder ziet u een totaaloverzicht van alle partijen op volgorde van weinig t/m veel afwijking ten opzichte van u. Christen Unie U bent 2% linkser U bent 3% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 75% PvdA U bent 10% rechtser U bent 13% conservatiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 75% SP U bent 21% rechtser U bent 17% conservatiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 75% wtf mensen christenunie. |
aan school :( en aan repetities leren :( maar ook aan trainen :D
|
Citaat:
|
ik werd vanochtend BRAk wakker, en toen heb ik m'n rijles afgezegd. Toen wezen werken, en het was zowaar druk. toenet filmpje gekeken, nu wat internetten.
Morgen naar de HANOS en 's avonds uit eten. |
ik vermaak me nu met een dronken tim vanhamel (y).
http://www.youtube.com/watch?v=KYGMcQ99bbI http://www.youtube.com/watch?v=uMIOChBMDhc |
Citaat:
|
Citaat:
Is dit serieus? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hield me de afgelopen dagen bezig met de POLITIEK. en ik weet het nog steeds niet aww :) :)
|
onmenselijk vroeg opstaan (half8)
college werken |
Citaat:
|
Citaat:
|
veels te vroeg opstaan en toen naar stage.
Daar op mn flikker gekregen omdat ik een beetje nalatig was geweest en nu was het nieuws van tilburg/den bosch niet te zien. Verder heb ik mijn edit set kapot gemaakt en net op het nippertje weer goed werkend gekregen. Toen was ik lam en moest ik nog een heel nieuwsbulletin in elkaar gaan zetten. Ik was gelukkig op tijd klaar en toen heb ik maar een pizza gehaald en ben ik met mijn commodore gaan kutten en heb ik mijn was gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |