![]() |
Forummers irl
Hoe waren de forummers die je gemeet hebt irl?Anders of toch hetzelfde, deel het ons mee :cool:
Omdat TS begint : Firdaus, het was even schrikken, maar het is geen burqa dame maar een charmant hip blondje :D :cool: |
Ik ben wel vaker verbaasd geweest, maar dat was meestal om foto's. Ik geloof niet dat ik forummers gemeet heb die ik niet eerst op een foto heb gezien.
|
Juice was wat eleganter dan ik had verwacht, en wat minder fel.
|
Ik heb best veel mensen gemeet, wie moet ik beschrijven? :p
Of beschrijf mij. :o |
Fizzle_fluffy is helemaal geen br33z@H ;)
|
Citaat:
|
Iedereen die ik ooit gemeet heb, was liev&sagt. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar dat weet ik zo ook wel |
Citaat:
En flyaway is eigenlijk helemaal geen |
Kep alleen mun zus gemeet van mensen op t forum :p
|
Citaat:
vond hanneke zelf ook redelijk verlegen :p iig ana het nbegin :p |
reverend is stiekem een heel lief jongetje. maar dat mag ik niet vertellen ivm zn imago :o
|
Pfff, een paar die ik me nog kan herinneren.
Rollo Tomasi: Niet heel aanwezig. McCaine: Minder indrukwekkend dan op het forum ;) Nare man: Helemaal zoals ik hem me voorstelde :cool: Vice: Lief <3 Paranoide: Naar verwachting :P Mephisto: Zeer aanwezig ;) Morgan: Lang mee gepraat, heel aardig (Y) Unexplained: Kan me er weinig meer van herinneren, maar hij zat naast me bij Mr. Jack's WolterB: Hoewel ik wel geïntrigeerd was door z'n aanwezigheid, heb ik hem eigenlijk helemaal niet gesproken x-spekkie-x: Vrolijk :cool: Theemuts: Fotogeniek :o :D Carn: Niet echt gesproken Warsocket: Goeie gast :) Jolt: Grappig kereltje :P Blenderhead: Goeie gozer Cha0s: Heel hard mee gelachen En verder ken ik er nog een paar van buiten het forum :) |
Mijn geografische overbuurman Veroorzaakt meer dan alleen Aller Buul (Y)
|
Citaat:
hij heeft me nog geholpen met verhuizen. een toffe jongen en niet lelijk :o :p |
Ik had verwacht dat Benfatto (komt die hier nog wel? nouja) enorm groot en breed en donker zou zijn, vanwege zijn avatar. Maar hij was klein en dun en rossig.
|
Flief is lief.
Ceridwen was langer dan ik had verwacht. En nog iemand, maar daar maak ik geen woorden meer aan vuil. |
Citaat:
Daan had een wat zwaardere stem dan ik had verwacht. |
Citaat:
|
Miex was zoals ik me had voorgesteld.
Machiavelli was minder stoer dan op het forum. |
Citaat:
|
Melpomene blijkt precies zoals ik me voorstelde. Duidelijk aanwezig, mooi meisje en heel lief. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja hallo, en ik dan! :(
|
Citaat:
|
de meesten vallen allemaal reuze mee (Y)
|
Sommige zijn net zo leuk als op het forum. :cool: En sommige zijn irl heel verlegen of dan klikt het niet zo als op het forum. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ichi the killer :cool: |
Citaat:
Jij was ook een koele bitch (N) (k) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet dat ik ooit TRA en Miex in Groningen heb "gemeet", meer als bijzaak maargoed. TRA was minder treinig dan ik had verwacht, en van Miex had ik eigenlijk geen verwachtingen. Sorry ;o
Erm, verder.... Ik zou het echt niet weten, sorry als ik iemand vergeet ;p |
Ik ben IRL een beetje moe. :|
|
Citaat:
wie mij IRL spot krijgt een euro :D:D:D |
Citaat:
€ 69.559 |
Haha! Ik word niet herinnerd :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |