![]() |
Slipknot stuff
hallo!!!!mijn naam is kelly,ik zoek dus ALLLLLLLES van slipknot.liefst adressen ofzo van winkeltjes waar je vanalles van slipknot kunt kopen.weet iemand waar je maskers van hen kunt vinden?ik heb er al mensne mee zien rondlopen,maar can anybody help me?
xxxx thanx! |
Citaat:
Jah man ze zijn echt vet.. ik wil ook die maskers die zijn echt cool man.. maar ik weet nix.. alleen in de Large kan je wel dingen ervan bestellen.. je kan jezelf lid maken op http://www.large.com Sterkte!! |
Je kan helemaal geen maskers van Slipknot bij de Large bestellen, hoe kom je daarbij>?
|
Gewoon rondlopen met de maskers van SlipKnoT is schandalig.
Ik heb ze nu live gezien en ik vind het onverantwoord dat jij deze geniale band wil verkrachten door met die maskers te gaan rondlopen. Stel je eens voor als iedereen dat ging doen? Wat zou dat dan nog te betekenen hebben? Bovendien, de echte maskers zijn handmade. Nooit hetzelfde zal het zijn. P.S.: Als je dan toch perse een masker wilt, kies dan dat van Chris, #3 :-) |
Citaat:
|
you're right,i'm sorry,en ik verwacht ok nit dat iedereen met die maskers gaat rondlopen,and i know they are hand-made!but it's my way of banding!oké?en als ge daar een prbleem mee hebt,kijk dan eens naar uzelf en alle anderen die dag in,dag uit er hetzelfde bijlopen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |