![]() |
Wie gaat er volgende week naar Iron Maiden?
Ik heb mn kaartje al een paar maanden geleden gekocht van iemand voor 70 euro. Valt enorm mee toch. Is er iemand die ook naar het concert gaat?
http://www.iammol.com/gallery/iron_maiden/IRON_M~1.JPG |
twijfel nog
|
Citaat:
|
70 euro valt enorm mee?
|
lauren harris speelt ook (Y) chicky!
ik weet niet of ik ga overigens. |
Natuurlijk ga ik :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeker. Ik ben geen Maiden fan maar het is een geniale liveband.
|
Citaat:
net alsof dat 1000 euro waard is. Dit is een legendarische band die misschien wel binnenkort gaat stoppen met muziek maken. Als je 70 euro teveel vindt voor hun, dat ben je waarschijnlijk niet een enorme fan. Leuk trouwens dat dit een discussie is geworden over de prijs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar zoals ook al duidelijk is (behalve dan voor jou blijkbaar) gaat het er mij niet om DAT hij naar iron maiden gaat maar dat hij er 70 euro voor betaalt en dan verkondigd dat het een prikkie is. |
aangezien het uitverkocht is is dat niet echt duur nee. Ik zag bv ook al Nine Inch Nails kaartjes voor 100+ gaan; ik kan best begrijpen dat iemand die 30 extra euros er wel voor over heeft.
|
Citaat:
|
Alles is relatief!
|
dat is ook waar
|
misschien geeft ns_23 elk weekend 80 euro uit in de kroeg.
|
toen ik mn kaartje kocht was het al uitverkocht bij de Ticketservice. Ik keek nog even rond op het internet en vond nog een officiele site die het verkocht voor 120 euro. Op veilingsites en marktplaats zag ik ook een paar mensen die het voor boven de 100 wegdeden. Toen ik het voor 70 kon krijgen was ik natuurlijk enorm blij.
Maar zoals ik zei, ik kan het best begrijpen dat je 70 euro teveel vind als je niet een enorme fan bent van een muzikant/band. Jij bent vast ook wel fan van iemand of een band waarvoor je veel geld zou willen betalen omdat je dat wel waard vindt. |
Ik ga wel, maar had eerlijk gezegd geen kaartje gekocht als ik wist dat ze deze setlist zouden hebben
|
Spelen ze nog steeds het hele, overigens waardeoze, nieuwe album?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maiden geeft een fantastische show zoals je ze nog maar weinig ziet, en als fan of luisteraar is het zeker de moeite en het geld waard. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
haha.
|
Citaat:
|
:d
|
Wat een lepra.
|
ik zou wel gaan.
|
Citaat:
|
Ik vond van de week nog mijn ooit zelfgebrande cd, maar die eens per jaar luisteren is wel weer voldoende.
|
Citaat:
|
Jaja, de aids spat de forumbezoeker weer tegemoet. Wat een kutzooi. Als dit geen permban verdient verdient Hitler een standbeeld.
|
Mijn 6e keer maiden.
Sikey. |
Citaat:
|
ja het is wel jammer van die setlist. Ik heb het nieuwe album niet eens geluisterd...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moest ook lachen. (y) |
Citaat:
|
Het is nogal kut als je naar een concert gaat waarvan je de setlist wilt?
|
Citaat:
|
Weet moet het zijn ja.
En dan kun je niet beter thuisblijven, maar het verpest wel een deel van de ervaring. |
Megacool toch, kun je de lyrics uit je hoofd leren en voor 70 euro net doen of je fan bent sinds de eerste demo.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |